Nieuwigheden op DSO

Gestart door dgrr57, 05 februari 2010, 20:25:24 PM


loebaske

#1
Wat hebben we hieruit geleerd, niet meer kopen als een gek, ook al zijn er beperkte oplagen, men is blijkbaar aan het einde van hun latijn om toch maar iets uit te brengen met bestaande/afbetaalde mallen...
Moet eerlijk toegeven dat ik hoop dat er hier een paar mensen massaal die modellen kopen met 30 verschillende nr. dan koop ik de rest aan solden prijzen....

Jurgen

#2
Ik heb de indruk dat ineens iedereen op die site aan het kijken is. Ik krijg de laatste pagina niet meer open. [}:)]

Blijkbaar komt de B-Models reeks 55 in mei en de ertswagens in april. Goed, dan weet ik dat ik weer wat geld mag opzij houden die maanden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

#3
Ondertussen heb ik alles kunnen bekijken, maar veel foto's staan er niet bij van de Belgische modellen.

Ik ben benieuwd naar het aangekondigde type Rils van B-Models, als daar al iets van te zien was tenminste.

Verder denk ik dat we best wachten op MSM voor een volledig overzicht van de Belgische modellen die nieuw zijn voor 2010.
We zullen wel bijna alles al weten, maar een overzicht met alles in 1 artikel zou toch makkelijker zijn.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

#4
citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ondertussen heb ik alles kunnen bekijken, maar veel foto's staan er niet bij van de Belgische modellen.

Ik ben benieuwd naar het aangekondigde type Rils van B-Models, als daar al iets van te zien was tenminste.

Verder denk ik dat we best wachten op MSM voor een volledig overzicht van de Belgische modellen die nieuw zijn voor 2010.
We zullen wel bijna alles al weten, maar een overzicht met alles in 1 artikel zou toch makkelijker zijn.



Gewoonlijk doet de website van De Pijl dat, maar die zitten weer in de fase dat hun website niet meer bijgewerkt wordt. Zal t.z.t. wel alsnog komen.

Overigens op Belgi? gebied ook niet veel dit jaar (al wacht ik nog steeds met spanning op het overzicht van LS Models, maar dat is lastig doordat zij die verwerkt hebben in de prijzige catalogus), in tegenstelling tot de Nederlanders.

Sicco

#5
citaat:
Geplaatst door loebaske

Wat hebben we hieruit geleerd, niet meer kopen als een gek, ook al zijn er beperkte oplagen, men is blijkbaar aan het einde van hun latijn om toch maar iets uit te brengen met bestaande/afbetaalde mallen...
Moet eerlijk toegeven dat ik hoop dat er hier een paar mensen massaal die modellen kopen met 30 verschillende nr. dan koop ik de rest aan solden prijzen....


Het zal aan mij liggen, maar ik volg/snap je redenering absoluut niet. Kun je uitleggen wat je bedoelt?

doomslu

#6
citaat:
Geplaatst door Jurgen

...

Verder denk ik dat we best wachten op MSM voor een volledig overzicht van de Belgische modellen die nieuw zijn voor 2010.
We zullen wel bijna alles al weten, maar een overzicht met alles in 1 artikel zou toch makkelijker zijn.

Het artikel is geschreven. Ik ben uitgeput. N?rnberg is vermoeiend. [xx(]
Nog even geduld mannen en jullie weten ook alles wat wij weten. [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

tufken

#7
Allee Luc,

Je bent toch niet moe voor zo een jonge kerel. [:D][}:)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

#8
citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Jurgen

...

Verder denk ik dat we best wachten op MSM voor een volledig overzicht van de Belgische modellen die nieuw zijn voor 2010.
We zullen wel bijna alles al weten, maar een overzicht met alles in 1 artikel zou toch makkelijker zijn.

Het artikel is geschreven. Ik ben uitgeput. N?rnberg is vermoeiend. [xx(]
Nog even geduld mannen en jullie weten ook alles wat wij weten. [}:)]




Was er dan iets dat we nog niet wisten?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mark7758

#9
Tuurlijk zij praten met de firma's over alles. En weten dus ook alles.[^][^]
In 2 dagen kom je ze gemiddeld 4 keer tegen. En dan vertellen we elkaar ook nog van heb je dat en dat gezien. Dus ze weten echt alles.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

#10
citaat:
Geplaatst door mark7758

Tuurlijk zij praten met de firma's over alles. En weten dus ook alles.[^][^]
In 2 dagen kom je ze gemiddeld 4 keer tegen. En dan vertellen we elkaar ook nog van heb je dat en dat gezien. Dus ze weten echt alles.

En ge moet niet denken dat die Nederlanders trakteren h?. [:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

#11
[:D][:D][:D]