Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

nieuw lid

Gestart door Eres, 04 februari 2010, 16:51:11 PM

Greg

Hartelijk welkom, en het ziet er een erg mooi project uit.
Veel plezier hier op het forum [;)]
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

swa

@ Eres,
Ik weet natuurlijk niet waar precies je woont in de ardennen, maar in Losheim (omg.Manderfeld/oostkantons, grens duitsland) is euro-tecnica gevestigd, dat is een permantente modelbaan/tentoonstelling, met daaraan een (behoorlijke) modelbouwwinkel gekoppeld, welke alleszins de moeite is om te bezoeken. Er recht tegenover (tankstation/cafetaria) verkopen ze ook tijdschriften, onder andere (specials van) het duitse Miba, altijd interessant om eens te bekijken...

Eres




Dank voor je reactie

Ik woon in een dorpje van de gemeente Gouvy Wij wonen denk circa 28km ten zuid westen van St.Vith. Ik ga wel eens naar Malmedy met mijn vrouw maar dan voor andere zaken

Ik zal eens kijken op de kaart waar Losheim ligt Vreemd genoeg zou je toch ook moeten denken dat er een zaak in Luxembourg zou moeten zijn We wonen pal aan de grens maar kan daar niets over vinden

Maar ik heb de naam opgeschreven en mijn dank voor je informatie

Wim

citaat:
Geplaatst door swa

@ Eres,
Ik weet natuurlijk niet waar precies je woont in de ardennen, maar in Losheim (omg.Manderfeld/oostkantons, grens duitsland) is euro-tecnica gevestigd, dat is een permantente modelbaan/tentoonstelling, met daaraan een (behoorlijke) modelbouwwinkel gekoppeld, welke alleszins de moeite is om te bezoeken. Er recht tegenover (tankstation/cafetaria) verkopen ze ook tijdschriften, onder andere (specials van) het duitse Miba, altijd interessant om eens te bekijken...


railman56

wim,
er is een winkeltje in bastonge (richting luxemburg)
maar heel veel hebben die niet, als ik mij niet vergis is het meeste zelfs van marklin en gouvy is natuurlijk al een eindje rijden
probeer anders eens een van onze administrators te bereiken (nl doomslu) die woont in luxemburg

ikzelf woon een kleine 10km van het delwaide dok, indien ik je ooit kan helpen met foto's zal ik die bij gelegenheid maken, wel vanop afstand want ik geloof dat alles daar omheind is
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

dirkske

Hoi  Wim,

Na kennis gemaakt te hebben via de emails die we naar elkaar stuurden doet het mij deugt je te mogen verwelkomen hier op het forum.[:p]

Groetjes Dirk.
Je eigen baan, je eigen wereldje!

Eres

Ik ken maar 1 zaak in Bastogne dat is Kit ou Double in Rue de Neufchateau vlakbij die Sherman tank De eigenaar Benoit ken ik goed Benoit verkoopt alleen maar vanuit de catalogus heeft zelf niets staan

Ik kwam er regelmatig ivm de modelbouw voor verf etc.

We gaan wel eens kijken in Losheim en dan ook maar een keer naar Luik bij Hobby 2000 Wat tijd gaan investeren lijkt me dan geen onnodige bezigheid al zou moeders de vrouw liever hebben dat ik wat anders deed  

Bedankt in ieder geval

Wim


citaat:
Geplaatst door railman56

wim,
er is een winkeltje in bastonge (richting luxemburg)
maar heel veel hebben die niet, als ik mij niet vergis is het meeste zelfs van marklin en gouvy is natuurlijk al een eindje rijden
probeer anders eens een van onze administrators te bereiken (nl doomslu) die woont in luxemburg

ikzelf woon een kleine 10km van het delwaide dok, indien ik je ooit kan helpen met foto's zal ik die bij gelegenheid maken, wel vanop afstand want ik geloof dat alles daar omheind is
marc



Eres


Ben er nu achter waar Losheim ligt Was vanmorgen in St Vith en daar hebben ze mij alles goed verteld Die Euro Technica is dat een winkel die ook alles verkoopt?? Het is minder ver als naar Luik dus dat is al een meevaller

Groetjes en nogmaals dank

Wim


quote]Geplaatst door swa

@ Eres,
Ik weet natuurlijk niet waar precies je woont in de ardennen, maar in Losheim (omg.Manderfeld/oostkantons, grens duitsland) is euro-tecnica gevestigd, dat is een permantente modelbaan/tentoonstelling, met daaraan een (behoorlijke) modelbouwwinkel gekoppeld, welke alleszins de moeite is om te bezoeken. Er recht tegenover (tankstation/cafetaria) verkopen ze ook tijdschriften, onder andere (specials van) het duitse Miba, altijd interessant om eens te bekijken...
[/quote]

Eres

Alle informatie is altijd zeer welkom Dus als je een keer de kans hebt heel graag

dank alvast

Wim


citaat:
Geplaatst door railman56

wim,
er is een winkeltje in bastonge (richting luxemburg)
maar heel veel hebben die niet, als ik mij niet vergis is het meeste zelfs van marklin en gouvy is natuurlijk al een eindje rijden
probeer anders eens een van onze administrators te bereiken (nl doomslu) die woont in luxemburg

ikzelf woon een kleine 10km van het delwaide dok, indien ik je ooit kan helpen met foto's zal ik die bij gelegenheid maken, wel vanop afstand want ik geloof dat alles daar omheind is
marc



swa

@ eres: Bij euro-tecnica hebben ze toch wel behoorlijk wat "schoon gerief"  in hun winkel vind ik, en hetgeen ze niet hebben zal je wel kunnen bestellen neem ik aan, zoals in andere winkels. Ze hebben er ook een leuke voorraad zelfbouw-/scenerymateriaal, en ook voor de andere schalen (oa N & Z) valt er wat te rapen.

Eres



Goedenavond

Ik heb je tip opgevolgd en ben dus naar Losheim geweest Het is een hele leuke zaak Als je binnenkomt is het erg rommelig en moet je even wennen aan het systeem Maar eenmaal de weg dan is het zalig daar te vertoeven  een aanrader voor iemand die daar toevallig in de buurt is Alleen ja het pompstation heb ik niet gezien wel de supermarkt aan de overkant

Maar dank voor je tip het was de moeite waard en ga zeer binnenkort daar weer heen om spullen te halen

Dank

Wim

citaat:
Geplaatst door swa

@ Eres,
Ik weet natuurlijk niet waar precies je woont in de ardennen, maar in Losheim (omg.Manderfeld/oostkantons, grens duitsland) is euro-tecnica gevestigd, dat is een permantente modelbaan/tentoonstelling, met daaraan een (behoorlijke) modelbouwwinkel gekoppeld, welke alleszins de moeite is om te bezoeken. Er recht tegenover (tankstation/cafetaria) verkopen ze ook tijdschriften, onder andere (specials van) het duitse Miba, altijd interessant om eens te bekijken...