Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Chalumano en collectorsbank

Gestart door Johnnytrein, 07 juli 2005, 15:30:55 PM

Gerolf

Ik denk het wel, Steven.
Ik moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik er nog maar die ?ne keer geweest ben [:I], maar dat ik wel de indruk had dat hij een grote voorraad achter de schermen heeft staan, bij gebrek aan vitrinekasten-ruimte.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bartie

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik kom net terug van hun nieuwe winkel. Die is wel een stuk kleiner dan die van Deurne, en een deel van de vele produkten van 'Chalumano' moet nog een plaatsje krijgen.
De sympathieke service van Rik maakt echter veel goed.



NOG kleiner? De winkel in Deurne was nu ook niet bepaald groot te noemen, h?![;)]
Zal er binnenkort ook eens binnenspringen. Is nu ook een stuk dichterbij gekomen, en de service was altijd tip-top in orde.

Bart.

janjozef

het staat dichter bij elkaar en is eigenlijk wat te klein, maar veel is op niet veel andere plaatsen te koop

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steven86

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik denk het wel, Steven.
Ik moet er eerlijkheidshalve wel aan toevoegen dat ik er nog maar die ?ne keer geweest ben [:I], maar dat ik wel de indruk had dat hij een grote voorraad achter de schermen heeft staan, bij gebrek aan vitrinekasten-ruimte.



Fijn, ik moet er zeker nog eens langs gaan.

locomotion

Ik heb een bezoek gebracht aan de winkel. De winkel is niewer en voller. Toont veel beter en geeft mij een betere indruk. Rik is nog altijd dezelfde. Even jong als alijd. Dus wat mij betreft een verbetering en 10 km dichter bij huis. Nu moet ik de ring niet meer op. 't Was wel even zoeken de eerste keer. Zeker als je van Brussel komt is dit een verbetering.
Locomotion

svvander

Ah, als je van Brussel komt beter? Dan moet ik is ff langsgaan... alhoewel: heb juist een bestelling doorgegeven aan de ouders die nu in Florida zitten... Misschien dat het daar goedkoper is?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

ERVIN

Kan mij iemand zeggen wanneer de winkel open is en waar hij precies ligt, ik ben van plan om er vandaag of morgen eens naartoe te rijden,maar kan nergens niets gevonden krijgen van openingsuren of een routeplan.

Gerolf

Vandaag (donderdag) en morgen lijkt er geen probleem. Open van 10 tot 18 of zo iets. Vnauit antwerpen: Prins Boudewijnlaan, links naar Frans van Dunlaan (richting Mortsel, tegenover R11), tweede straat rechts.
Hun website is nog steeds grotendeels "under construction" [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbaanHO

Openingsuren collectorsbank:
woensdag: 14.0 - 18.00 u
donderdag: 14.00 - 20.00 u
vrijdag en zaterdag: 10.00 - 18.00 u
alle andere dagen gesloten.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ERVIN

t'Ja,hun website is er dus nog steeds niet, daarom dat ik de vraag hier maar stelde, bedankt jongens, dan zal ik daar eens gaan kijken.

just4fun

citaat:
Geplaatst door ERVIN

t'Ja,hun website is er dus nog steeds niet, daarom dat ik de vraag hier maar stelde, bedankt jongens, dan zal ik daar eens gaan kijken.


Op hun website staat wel een goede wegbeschrijving [;)].
Groet,
Paul

janjozef

Ik vrees dat de website nooit iets zal worden.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

loebaske

OPPASSEN h? Erwin als Gerolf de baan uitlegt  [;)]
Kan er van mee spreken [:D][:D][:D]

Gerolf

citaat:
Geplaatst door loebaske

OPPASSEN h? Erwin als Gerolf de baan uitlegt  [;)]
Kan er van mee spreken [:D][:D][:D]

Dit ga ik nog vaak mogen horen [:D] [:I]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem