Chalumano en collectorsbank

Gestart door Johnnytrein, 07 juli 2005, 15:30:55 PM

Johnnytrein

Ik kreeg zopas het bericht dat Chalumano en Collectorsbank een worden.Dit zou vanaf 3/8/05 een feit moeten zijn. Ik kreeg hieromtrent een pdf file maar ik weet niet hoe ik het hier kan plaatsen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

dikken

plaatsen kan door het op een website te plaatsen en dan hier een link te zetten.
Bart Lambert
3-rail gebruiker
Ecos bediening
www.modelspoorhobby.be

janjozef

Gisteren avond van Eddy nog de bevestiging gekregen Chalumano blijft open tot 16 juli is dan gesloten wegens jaarlijks verlof. Vanaf 3 augustus (en ze zitten nog steeds op schema) zijn Rik en Eddy samen te vinden op woensdag donderdag vrijdag en zaterdag in de volledig vernieuwde en vergrote winkel van Collectorsbank met zelfs een uitgebreider gamma dan de twee winkels apart.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Gerolf

En waar is die Collectorsbank-winkel dan? En blijft Chalumano nog bestaan in Durne?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

http://www.collectorsbank.be/ hier vind je het adres en de wegbeschrijving naar de collectorsbank. En de winkel van chalumano verhuist naar de winkel van de collectorsbank.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Gerolf

Dus Chalumano komt (voor mij) dichterbij [:p]
Wel jammer dat de openingsuren (openingsdagen) verminderd zijn ... [:(]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dieseltje

Was is gisteren eindelijk eens naar Chalumano geweest om een wisselmotor te halen (na de positieve reportage in MSM); blijken er geen meer op voorraad te zijn...  Rik wacht op een aantal Walthers onderdelen uit de States om terug een serietje te kunnen bouwen.
Wegens de verhuis pas ten vroegste eind augustus terug beschikbaar ...

janjozef

inderdaad gerolf voor ons veel dichterbij nu kunt ge als het ware tussen de soep en de petatten eens langs rijden
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marctje

een tweede thuis vlakbij huis
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

eric

Waar is de website www.chalumano.be/ata/ naar toe ?
Of is die door de overname van het net gehaald ?


Groetjes,

Eric

Gerolf

Die lijkt inderdaad opgedoekt. Misschien is hij bij de webstek van collectorsbank toegevoegd? Ik zal bij gelegenheid eens kijken. Voorlopig is de e-shop 'under construction' - of gaat dat over iets anders?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Johnnytrein

Eric ik denk dat ofwel Eddy Baeyens ofwel Rik Boomputte daarover meer kunnen zeggen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

eric


Gerolf

Ik kom net terug van hun nieuwe winkel. Die is wel een stuk kleiner dan die van Deurne, en een deel van de vele produkten van 'Chalumano' moet nog een plaatsje krijgen.
De sympathieke service van Rik maakt echter veel goed.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven86

Gerolf,

Is het assortiment nog even gevarieerd als bij Rik in Deurne? (ook al ligt nog niet alles in de rekken)?

Thx,

Steven