Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Blockstellen-Einheit van Fleischmann

Gestart door n/a, 06 juli 2005, 18:28:05 PM

Brunel

Okay, terug naar het begin.
Wim vertelde je toen dat zo'n Fleischmann blokrelais niets anders is dan een doodgewoon bistabiel relais dat je bij conrad voor een paar euro per stuk kan vinden. Dat is geen onderdeel, maar precies hetzelfde. Heb je alleen nog een aansluitschema nodig, maar daar valt wel aan te komen. Lijkt me een zinvolle tip.

Maar het staat je natuurlijk vrij om geen gebruik van die tip te maken. Dan ga je wel veel geld betalen voor een verouderd systeem met beperkte mogelijkheden. Is er geen vraag-en-aanbod afdeling op deze site?

n/a

citaat:
Geplaatst door toffe

Beste Allemaal,
Ik ben steeds verbaasd en ook wel even geergerd hoe een discussie naast de  kwestie terzake gevoerd wordt.Hoe een eenvoudige vraag naar okkassiemateriaal een welles nietes spel wordt en voorbij gaat aan de essentie.
Charles[;)]



Tja Toffe Charles,

Je kunt natuurlijk voorbij gaan aan mijn eerste reactie, waarin je vraag meer dan beantwoord werd. De verdere discussie kun je alleen maar ter lering en vermaack meenemen.

Wim

tonycabus

Die rubriek bestaat. En Wim's tip naar Conrad-spullen was een goeie.
En dat men dan gaat erbij breien dat het maar om een summier start-stop-systeem gaat vind ik ook gepast.
Maar "ouderwetse" systemen nog in goede staat vinden is wat anders.
Zelfbouw is een optie, maar daarvoor wachten we op "The Return of the Jedi "KIS"
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)