Even voorstellen

Gestart door Geert SBB 460, 01 februari 2010, 12:34:58 PM

Geert SBB 460

Hallo Allemaal

Mijn naam is Geert en woonachtig in het Oost-Vlaamse Adegem. Ben reeds een 25-tal jaar met de nodige onderbrekingen bezig met de hobby.Puberale beslommeringen,huwelijk en nakomelingen hebben er meermaals voor gezorgd dat alles terug afgebroken en/of in de kast verdween. Door een wending in mijn proffesionele loopbaan heb ik nu de tijd om terug met de hobby bezig te zijn. Ik beschik over een behoorlijke ruimte waar ik ook mijn beroep uitoefen van ongeveer 12x7m. Daar werk ik nu aan een ruim bemeten baan in een U-vorm(hondenbeen principe). De baan bestaat uit 6 schaduwstations(M*c-rails)waar 48 treinstellen van max 3 m kunnen opgesteld worden en een bovenbouw in tijdperk 5/6 met een industrieel karakter(M*k-rails).De besturing gebeurd door een cs 2 met de nodige terugmelders.
De baan is modulair opgebouwd,echter niet met de bedoeling om er mee naar buiten te treden maar eerder om in geval van verhuis of dergelijke makkelijk te verplaatsen.
Aangezien ik vroeger vooral Zwitsers materiaal kocht maar toch meer naar een Belgische scene wou heb ik de concessie gedaan dat Belgi? en Zwitserland plots buurlanden zijn. Hierdoor kan er ook al eens een DB of SNCF passeren.(moet kunnen vind ik)Binnenkort zal ik wat foto's plaatsen. Indien iemand interesse heeft om de baan in opbouw te zien(zal wel een meerjarenplan worden)mag je mij steeds contacteren op Tysebaert.geertatskynet.be

Greg

Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Paulogic

Welkom medespoorder,

Ruime baan lijkt mij. Post wat foto's in het forum onder
'ooit zal het klaar zijn' en je krijgt gegarandeerd veel
respons.
mvg,
Paul(ogic)

edwintje

Beste geert,[;)]

Vanharte welkom op dit forum,ben echt benieuwd naar je foto's van je baan.Je beschikt ook over een grote ruimte,we zullen zeker dit draadje blijven volgen.

Met vriendelijke spoorse groeten Detlev en Edwin[;)]

Gerolf

Welkom Geert. Pittig project, lijkt me [8D]
Ik heb je mailadres wat minder "zichtbaar" gemaakt voor zoekrobots. Spam en zo vermijden, h? [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

railman56

welkom geert,
laat de fantasie maar los, het is je eigen wereld en dat moet inderdaad kunnen
benieuwd naar wat je ons kunt laten zien
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

janjozef

dat belooft iets te worden, en ook welkom

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

T03

6 schaduwstations, 48 treinstellen van 3meter, Amaaai, t'is nie gezeverd. Veel moed en bouwplezier toegewenst met je baan.

SpGr
Marc
"I have a train riding in my brain"

Geert SBB 460

Hallo allemaal,
Zoals beloofd zou ik enkele foto's plaatsen. Ik heb het draadje er eens op nagelezen"hoe foto's plaatsen" maar geraak er niet aan uit. Nu moet je weten dat ik dateer uit het pr? computer tijdperk. Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit moet doen. Ik heb de foto's via fotoschop verkleind naar web formaat en heb ze op een bestand staan. Alvast bedankt,
Geert

railman56

geert,
je moet je aanmelden bij photobucket (inloggen) met eigen paswoord (nieuw album maken)
daarna kan je foto's uploaden (opletten voor het formaat zodat ze niet te groot zijn)
eens dat dit gebeurt is moet je ze kopie?ren en plakken in een nieuw berichtje hier
dit is in het kort uitgelegd, hopelijk raak je er wijs uit
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Je afbeeldingen moeten "ergens" op een website staan. Photobucket is een mogelijkheid, maar er zijn er ook andere.
Daarna de url van het bestand tussen [img)url(/img]-tags plaatsen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw