LS Models 2010

Gestart door Sicco, 29 januari 2010, 10:44:00 AM

itchy

Bedankt allen voor de antwoorden.. mijn 'tijdperk' gaat grofweg van 2000 tot 2005, dus op een haar na moet het wel mogen, niet? Het is inderdaad de bedoeling om een homogene Benelux stam achter de 1181 te hangen (?ls de stuurstand ooit komt..)
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

loco

De 1189 heeft een UIC nummer op de zijkant gekregen. Dit is nog maar van dit jaar erop gezet. Dus zeer recentelijk. Met dit nummer kan je de loc alleen gebruiken voor het slepen van P-treinen.

TreinTeLaat

Rijdt de 1189 eigenlijk nog wel rond.?

Ik heb al vaak gaan kijken naar de P-treinen en heb ook al veel mensen hun foto's gezien, en zo zie ik dus 7 verschillende 11.8'en nog in dienst, maar daarbij zit geen 1189...

Sicco


loco

Vandaag stond de 1189 in Schaarbeek voor de loods waar ook het TSP zijn plaats heeft en waar gewoonlijk ook de ander losse 11'en staan afgesteld. Dus geen reden tot paniek. De 1189 rijdt nog steeds. Maar door de vakantieperiode zijn heel wat P treinen afgeschaft of ingekort qua samenstelling. Dus niet verwonderlijk dat je momenteel sommige locs niet ziet rijden.
Ik moet het nu elke morgen doen met een aftands stelletje met een AM75 in plaats van een vernieuwd M5 stel. En geloof me, soms is het zoeken naar een zitplaats als ze de trein met de helft inkorten. Vooral 's avonds in het lastig.