Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

LS Models 2010

Gestart door Sicco, 29 januari 2010, 10:44:00 AM

Sicco

Hoi
Inmiddels de catalogus binnen. Inderdaad teveel om op te noemen, gelukkig is LSM geleidelijk de nieuwe items op hun site aan het zetten dus. Wat opvalt:
- bij ene deel van de modellen is aangegeven dat deze modellen pas gemaakt gaan worden na de geldigheid van deze catalogus, dus pas na 2011. Het betreft vooral de wat minder courante versies van de locomotieven. Een goede ontwikkeling denk ik, het geeft wat meer duidelijkheid en het is altijd goed je eerst te kunnen richten op de meer courante varianten. De meest opmerkelijke zaken die voor 2012 of verder zijn (vind ik) zijn de Nord Belge rijtuigen.
- Inderdaad ?lle internationale rijtuigen uitgezonderd I6. Tot en met bagage-, slaap- en postrijtuigen. Vele sets ook van twee of drie rijtuigen. Te zijner tijd komt ook de pakwagen annex generatorwagen! Dat is goed nieuws!
- veel nieuwe nummers van bestaande goederenwagens, vraag is wanneer ze b.v. eindelijk eens die ertswagens gaan leveren
- In samenwerking met andere winkels behalve al de bekende 22/23/25, 91 en proto 60 ook de AM54/56 Budd en de GCI-rijtuigen.

groeten Sicco

wisselstromer

weet er toevallig iemand waar er prijzen (of een schatting ervan) van al die LS Modellen kan vinden ?
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Sicco

Het productoverzicht op de site van LS Models is bijgewerkt in die zin dat ze de nu per model de nu geplande levertermijnen hebben meegegeven, in plaats van alles op 2010 te zetten zoals tot nu toe het geval was. De termijnen komen v.w.b. een aantal modellen overeen met wat ook daadwerkelijk door LS Models verteld wordt op beurzen, dus dit is opzich redelijk waardevol - al was het alleen al als indicatie. Dank LSM [:)]

Nu hopen dat ze de 2 foutjes nog uit het overzicht van de rangeerlocs weten te halen [:D]

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

ERVIN

Bedankt voor de mooie plaatjes Ronny , maar is er eigenlijk al geweten wanneer het stuurstand gaat uitkomen van de BeNeLux??[:(]

Johan Poelmans

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Bedankt voor de mooie plaatjes Ronny , maar is er eigenlijk al geweten wanneer het stuurstand gaat uitkomen van de BeNeLux??[:(]


Geduld is een schone zaak ;) Voorlopig die er gewoon bijfantaseren :p
 

ERVIN

[^] Je hebt gelijk Johan.[;)]

chef garde

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Bedankt voor de mooie plaatjes Ronny , maar is er eigenlijk al geweten wanneer het stuurstand gaat uitkomen van de BeNeLux??[:(]

In de uitgave zoals hierboven Erwin, rijden ze niet meer Benelux, maar wel P-treinen.  Als LSM een gat in de markt wil opvullen, kan het beginnen met de productie van de M4m en de M5 bordeaux ...

itchy

citaat:
Geplaatst door chef garde
In de uitgave zoals hierboven Erwin, rijden ze niet meer Benelux, maar wel P-treinen.
Oei en ik wou de 1181 voor de Benelux hangen?! Medio jaren 2000 reden ze zo toch nog dacht ik?
citaat:
Geplaatst door chef garde
Als LSM een gat in de markt wil opvullen, kan het beginnen met de productie van de M4m en de M5 bordeaux ...

De M5'en staan gepland, M4'en dat mag natuurlijk ook altijd [8D]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Sicco

citaat:
Geplaatst door itchy
Oei en ik wou de 1181 voor de Benelux hangen?! Medio jaren 2000 reden ze zo toch nog dacht ik?


'reden ze zo al' zul je dan bedoelen [:D]
Ik denk dat de Machelan-stickers van net iets later zijn, dus dat het net niet kan, maar ene kniesoor die daar op let...

itchy

Ja Sicco, ik weet het: die stickers... maar afgezien van die stickers klopt het toch h?? (ik ga ze er echt niet meteen afschuren... [:0] )
citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door itchy
Oei en ik wou de 1181 voor de Benelux hangen?! Medio jaren 2000 reden ze zo toch nog dacht ik?


'reden ze zo al' zul je dan bedoelen [:D]
Ik denk dat de Machelan-stickers van net iets later zijn, dus dat het net niet kan, maar ene kniesoor die daar op let...

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Sicco

Kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, maar ik denk het wel.

Mattias

Kijk eens aan... d? 1181 m?t magelan-stickers en beneluxje [;)]





Niet mijn allerbeste foto, maar ze hebben dus wel zo gereden... [:p]
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Sicco

Ja, maar die foto's zijn niet uit 2000 waar het over gaat, toch?
11.8 met Benelux reed tot 2010 dus elke loc met Machelan-sticker is daarvoor te gebruiken [:)]

Bert Ossevoort

Ja leuk die sticker ,maar wat belangrijker is de monogame treinsamenstelling ICR geel bordeauxrood,die werd vanaf 2007 verstoord door de instroom hi-speed kleuren ,en de loks hadden toen nog geen stickers .
Dat heeft dus niets te maken tot wanneer de loks de voor de benelux gezeten heeft ,meer voor welke samenstelling .
Maar voor het jaar 2000 dan is alleen de sticker verkeerd en de airco even verwijderen vanuit het midden links voor het linker draaistel ,maar dat zal makkelijk aangezet zijn Lsm kennende .
Mogelijk ,maar hoe ver ga je de stel plaats waar ze thuis hoorde in 2000 gelijk aan ....de uitvoering?
Indien foto's uit 2000 gewenst zal ik moeten gaan scannen daar  ik van af 2006 digitaal actief ben geworden .
Bert.