Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

LS Models 2010

Gestart door Sicco, 29 januari 2010, 10:44:00 AM

wisselstromer

ik heb thuis een cataloog uit nurnberg meegenomen
ik weet enkel nog dat de reeks 28 vd nmbs (de oude reeks) aangekondigd werd
ik zal straks thuis eens verderkijken
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

Weet er al iemand wanneer de autotransporters van LS gaan uitkomen??
Wil hiervan een mooie sleep gaan maken.[:p]

Ik dacht dat het de Laaerss van Cobelfret waren??[:I]

dieselfreak

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

ik heb thuis een cataloog uit nurnberg meegenomen
ik weet enkel nog dat de reeks 28 vd nmbs (de oude reeks) aangekondigd werd
ik zal straks thuis eens verderkijken



De Nord Belge rijtuigen worden ook al een tijdje aangekondigd. Eerst komen de Franse en later (maar God weet wanneer) de Belgische. Aan dit tempo wordt het uitleveringsjaar ergens tussen 2050 en 2100. Goed nieuws voor ons nageslacht, hebben die ook alvast iets om naar uit te kijken.
MC

wisselstromer

dit zijn de volgende loks/wagons die in de lsm cataloog als nieuw worden aangekondigd

loks
reeks 120/20/28
enkele nieuwe varianten van de 12/21/27

wagons
M5
Nord Belges / N
I11
I2
I3
I4
I5
I10
Post 23m
Mu64
I1
Mu67
Sgss
Remms
Habis
Zagkks

Worden als project aangekondigd
AM RER
PW expo (ex PW-D 14m)
PW-GEN (ex PW-D 14m)  
PW-D14m
DDm
WR 4221 (ex ciwl)
WR 4230 & 4243
WR Breda
WL Ub ex Yb
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

cyberbeast

Tiens, waren daar ook geen M6'en bij? Of zijn die al uit?
 

mark7758

Weet je zeker dat dit alles is?
Van verschillende wagons komen extra nummer varianten uit.
Men is nog bezig met extra projecten. Zie die extra afbeeldingen.
Leukste is een 91 die gemaakt zou worden voor een winkelier.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

itchy

een heel aantal van die modellen werden al eerder aangekondigd door LSM. ik begrijp het eigenlijk niet goed meer en ik vraag me af of ze er bij LSM zelf nog wel wijs uit geraken. het wordt stilaan onbegonnen werk om te weten 1? wat ze nu eigenlijk gaan produceren, 2? wanneer, 3? in welke versie precies, 4? aan welke (advies-)prijs,...
in het beste geval vind je ergens een foto van het grote voorbeeld, een catalogusnummer en een leverdatum.  die dan, telkens als die naderbij komt, doodleuk wordt aangepast ...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Sicco

Sja, ik vrees dat LS Models gewoon een heel andere zienswijze heeft dan wat wij gewend zijn. Opzich is dat hun keuze, al is het jammer dat de discussie soms niet wat meer open is.

Kijk opzich is het niet zo erg als je gewoon ene noviteitenprogramma hebt voor de komende zeg 5-10 jaar in plaats van het komende jaar zoals de meesten doen - want waarom zou je het precies zo doen als de rest.

Het zou alleen wel fijn zijn als ze eerlijke en min of meer betrouwbare levertijden zouden communiceren.

Enfin, Neurenberg is afgelopen en ik hoop dat LS Models de nieuwe referenties nu snel op hun productoverzicht zet. Zo niet is het wachten tot we de catalogus ergens kunnen kopen... Immers iedereen is ge?nteresseerd in andere dingen dus ene compleet overzicht zou fijn zijn.

Sicco

citaat:
Geplaatst door mark7758
Leukste is een 91 die gemaakt zou worden voor een winkelier.


Ik had vorig jaar al eens 3D-tekeningen langs zien komen. Ik dacht echter dat het voor VBV/B Models zou zijn, maar kan het ook Olaerts zijn?

Bert Ossevoort

Volgen mij liggen lsm en olaerts niet op 1 lijn ,zoals ik het begrepen heb is de 91 voor de winkel net onder brussel die al wat treinstellen heeft uitgebracht ism lsm ..

we zullen zien wie er gelijk krijgt en of het model er ook ooit eens komt..

Bert.

Sicco

citaat:
Geplaatst door Bert Ossevoort

Volgen mij liggen lsm en olaerts niet op 1 lijn ,zoals ik het begrepen heb is de 91 voor de winkel net onder brussel die al wat treinstellen heeft uitgebracht ism lsm ..

we zullen zien wie er gelijk krijgt en of het model er ook ooit eens komt..

Bert.


Jocadis dus. Opmerkelijk, zij hebben ooit z?lf een poging gedaan (in een hele andere tijd, al moest je toen ook 6 jaar op je model wachten [:o)])

Bert Ossevoort

verder B-models werkt volgens mij samen met oskar en vbv met lsm,

http://picasaweb.google.fr/fandemarklin/Nurnberg2010?authkey=Gv1sRgCPz5qrn7o4Hw7AE#

staan genoeg foto's om een door te bladeren ,
bv rond foto 105 /107 staan b-models tussen de oskar modellen.

Bert.

doomslu

citaat:
Geplaatst door Bert Ossevoort

verder B-models werkt volgens mij samen met oskar en vbv met lsm,

http://picasaweb.google.fr/fandemarklin/Nurnberg2010?authkey=Gv1sRgCPz5qrn7o4Hw7AE#

staan genoeg foto's om een door te bladeren ,
bv rond foto 105 /107 staan b-models tussen de oskar modellen.

Bert.

Dat komt omdat B-Models door RockyRail verdeeld worden en die werkt ook met Os.Kar samen. Vandaar alles in ??n vitrine op de Bachmann-stand.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Bedankt om even die prachtige link hier te plaatsen , er staan toch wel mooie dingen tussen hoor.[:0]

BD1701

Ik wist niet dat LS-Models ook de reeks 20 zou uitbrengen, klopt dit? Indien ze die uitbrengen, welke varianten mogen we dan allemaal verwachten?