Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

LS Models 2010

Gestart door Sicco, 29 januari 2010, 10:44:00 AM

mini-bs

citaat:
Geplaatst door chef garde Koop daar nog eens ... bij en je bent al een maandloontje kwijt!  



ssssjt ! [:0][:I][:D]
 

itchy

citaat:

Maar weinig geven, daar heb ik toch een andere mening over; de 21, 27, 11, 12, 15, 28, ... zijn in 2009 toch uitgebracht?


Ik wacht nog op de 2760, de 11xx (MP) en de 1503, alle aangekondigd voor vorig jaar...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

rixke rail

citaat:
Geplaatst door itchy

citaat:

Maar weinig geven, daar heb ik toch een andere mening over; de 21, 27, 11, 12, 15, 28, ... zijn in 2009 toch uitgebracht?


Ik wacht nog op de 2760, de 11xx (MP) en de 1503, alle aangekondigd voor vorig jaar...



... ik wacht nog altijd op de I2 in vele versies, reeds einde jaren '90 aangekondigd ... [V]
Zoals reeds eerder gezegd :  veel beloven en weinig geven, doet de modelspoorders (zotten) in vreugde leven ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
P.s. : van de N-rijtuigen ook ondertussen geen spoor meer ... [:(]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

i11

I wacht nog op de I11'en (ook aangekondigd voor 2009). [:D]
 

itchy

citaat:
Geplaatst door i11

I wacht nog op de I11'en (ook aangekondigd voor 2009). [:D]


een aantal i11 setjes staat nu aangekondigd voor eerste kwartaal 2010... maar niet de set met de stuurstand! ik vond het al een beetje sadistisch van LS Models om met nieuwjaar hun beste wensen te verkondigen op een foto van een besneeuwde i11 stuurstand als achtergrond... vreemd gevoel voor humor hebben die mannen.
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

ERVIN

Als ik op de rijtuigen van LS moet wachten ga ik nooit reizigerstreinen onder mijne koepel kunnen laten rijden vrees ik , maar door gebrek aan andere fabrikanten is het dus wachten en wachten en.....[:(]

conducteur

I11'en zijn toch verkrijgbaar bij heris?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

itchy

Erwin,
Als je zoekt, vind je nog I5 (Heris) en I6Bc (Roco) rijtuigen, WL T2, WL AB30 en WL MU slaaprijtuigen (Heris, Rivarossi,...), de I6'en New Look van Roco zijn nog vlot verkrijgbaar, M2 rijtuigen van M?rklin... Hier en daar nog wat M4'en van Lima... En wat de i11'en betreft: de sets 43051 en 43052 staan op de productielijst voor februari. Hoop doet leven!

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Als ik op de rijtuigen van LS moet wachten ga ik nooit reizigerstreinen onder mijne koepel kunnen laten rijden vrees ik , maar door gebrek aan andere fabrikanten is het dus wachten en wachten en.....[:(]

Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

doomslu

citaat:
Geplaatst door conducteur

I11'en zijn toch verkrijgbaar bij heris?


In hun cataloog ja, maar in de winkel neen. [}:)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Sicco

Over catalogus gesproken, is er al iemand die hem heeft en dus eindelijk weet te vertellen welke nieuwigheden Belgi? (en Frankrijk)ze hebben? Schijnbaar staan die alleen daarin en (begrijpelijk) heeft niemand de moeite genomen daar een lijstje van te maken. Ik ga er niet vanuit dat LSM op hele korte tijd het productieoverzicht gaan aanpassen met de nieuwigheden.

Op deze manier zullen ze niet veel vooruitbestellingen binnenkrijgen [:D]

mark7758

Ik heb die bijbel. Man men wil veel te veel.
NMBS bijna iedere eloc die je kan bedenken staat er in.
SNCF. Te veel om op te noemen. Ruim 30 varianten op de BB63000 plus 10 CFL varianten. Dan I1,2,3,etc. Bijna ieder type staat er in.
Echt iets nieuws voor Belgie. Nee. Laat ze eerst eens iets uitleveren wat ze 10 jaar geleden al hadden aangekondigd.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Sicco

citaat:
Geplaatst door mark7758

Ik heb die bijbel. Man men wil veel te veel.
NMBS bijna iedere eloc die je kan bedenken staat er in.
SNCF. Te veel om op te noemen. Ruim 30 varianten op de BB63000 plus 10 CFL varianten. Dan I1,2,3,etc. Bijna ieder type staat er in.
Echt iets nieuws voor Belgie. Nee. Laat ze eerst eens iets uitleveren wat ze 10 jaar geleden al hadden aangekondigd.


Is de catalogus ergens in de buurt te koop?

krispy

Ik ben al blij[:p] met de volgnummer voor de reeks 21 en 27
Deze van de actuele versie , daar had ik vorig jaar al eens een mailtje voor gedaan , en toe kreeg ik antwoord dat dat een paar weken na de twee reeds uitgeleverde nummers zou gebeuren , we zijn nu al vele maanden later en nog niets [xx(], we zullen wel zien zekers ....,[:(]

Voor mij hoeft dit jaar echt ni teveel komen , kan toch niet mee ![V]
Maar nu kan ik lekker verder doen aan mijn baan [:p]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

tufken

citaat:
Geplaatst door mark7758

Ik heb die bijbel. Man men wil veel te veel.
NMBS bijna iedere eloc die je kan bedenken staat er in.
SNCF. Te veel om op te noemen. Ruim 30 varianten op de BB63000 plus 10 CFL varianten. Dan I1,2,3,etc. Bijna ieder type staat er in.
Echt iets nieuws voor Belgie. Nee. Laat ze eerst eens iets uitleveren wat ze 10 jaar geleden al hadden aangekondigd.



Ja, ik denk dat er meer dan 1.000 referenties in die cataloog staan.
Er is geen merk met zoveel referenties op het moment denk ik


@ Sicco,

Die catalogen worden geleverd aan de winkels binnen een paar weken.

En voor de I11 komt er nog een vervolg
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Sicco

Pffff, vandaar dat niemand 'zin' heeft om de nieuwtjes eruit te vissen en te posten. Op het franstalige forum is men er ook al om aan het vragen [:o)]

Als ik aan een catalogus ben gekomen en LSM heeft het t.z.t. niet zelf op de site gezet, zal ik wel gaan vissen en posten op het forum.