Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Gotthardbahn 2010 Lugano Vedeggio

Gestart door C.B., 28 januari 2010, 11:12:58 AM

Gerolf

Citaat van: C.B. op 22 december 2020, 20:31:57 PMik ben wel inderdaad (een tijdje al) aan het twijfelen om hier verder te doen , vermits de helft van wat ik hier al gepost heb , niet meer correct is of gewoon niet meer bestaat.

Ik was eerder aan het denken aan een volledige nieuwe topic over de bouw , (met een klein knipoogje van wat er in deze topic staat.)
Mijn excuses als er wat verwarring is ontstaan door mijn vorig berichtje.

Ah - gelukkig geen echte "Stop"
Persoonlijk zou ik het draadje behouden. "Ooit zal het klaar zijn" gaat nu eenmaal over evolutie, langetermijn, veranderen, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

en wat is er verkeerd met te herbeginnen dus gewoon verder met de ingeslagen weg ;)

Kautenbach

..ofwel, als ik goed lees, nieuw draadje over deze baan Claudio?

Vooral verder bouwen aan deze baan he ;) is mooie baan,  ;)

modelbaanHO

Citaat van: Kautenbach op 26 december 2020, 13:15:09 PM
is mooie baan,  ;)

Zeker en vast.
Ik vind de omzetting van realiteit naar model zéér geslaagd.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

C.B.

Dank je wel voor de reacties ;

Ik ben er echt nog niet uit , maar het is best mogelijk dat ik hier gewoon verder doe met het gedeelte "Taverne Torricella" , en een nieuwe topic opstart wat "Lugano Vedeggio" betreft. :)
Ik had ook eerst gedacht om deze topic wat op te schonen wat foto's en uitleg betreft , maar dan klopt het geheel van berichten en opvolging van de reacties waarschijnlijk niet meer , dus misschien gewoon alles laten staan hier , ik zie nog wel.
Groetjes.
Claudio.

C.B.

Rustpauze !!  8) Doodlopend spoor station Taverne Torricella Noordkant.



Het staat vast , dit is hier het laatste berichtje in deze topic.
Ik open een nieuwe topic met de vorderingen van de modeltreinbaan.

Waarom? Er zijn al zoveel foto's verdwenen (gratis webruimte Proximus afgesloten) en ook de berichtgeving hierover , is soms niet juist meer.
Ik ga starten met het vervolg op deze topic en meer aandacht schenken aan mijn berichtjes , met soms een knipoog naar vroeger.
Groetjes.
Claudio.