Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

belgenland

Gestart door guy holbrecht, 21 november 2004, 16:13:04 PM

guy holbrecht

Ons 'Belgenland' bestaat volgend jaar 175 jaar. Een recordpoging lijkt mij een interessant gegeven om onze hobby eens flink in de kijker te zetten. Ik ben er alvast voor gewonnen. (dit berichtje werd aangepast na mijn domme rekenfout.)

Groeten.

argilla

#1
[?][?][?]beste Guy

sorry hoor maar de off.website is 175-25( zie fgov.be )Reken maar na 2005-1830=175
Waar haal jij die 185 ?? Maar goed oke Het gaat om het record he enne Guy we rekenen op je voor die modules he !!

Marc

de Bruyn M-L
Nvdm: de site is   http://www.175-25.be
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

guy holbrecht

#2
Stom h?, van mij. Waar heb ik dat nu weer vandaan gehaald? De rekenfout zit uiteraard bij mij. Om door de grond te zinken. Van schaamte in dit geval.

groeten.

tonycabus

#3
Hohoooo[:I]
Lelijk in je vinger gesneden, Guy[;)]
Hopelijk niet met een AK1-mesje[xx(]

Tony

Wat je nooit eens probeert zal je zeker nooit kunnen!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Jurgen

#4
citaat:
Geplaatst door guy holbrecht

Jammer van de rekenfout,
Groeten.



Zeg dat wel [:p]
Kon natuurlijk iedereen overkomen. Het is je bij deze vergeven. [;)][:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tonycabus

#5
Terug efkes serieus:

Naar ik verneem zou MOROP een tussentijds kongres organiseren te Mechelen op +/-19 mei te Mechelen!
Iemand op de hoogte?
Roland? Peter? Michel Brogniez?

Dank voor eventuele info, kan van pas komen!

Tony

Wat je nooit eens probeert zal je zeker nooit kunnen!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

rgp

#6
Dag
Inderdaad, zoals ieder jaar is een lentebijeenkomst van MOROP in de maand mei, het eigenlijke congres heeft plaats eind augustus, begin september.
0-Forum heeft zich kandidaat gesteld voor de organisatie in mechelen van de lentevergadering 2005

Roland
Schatbewaarder 0-Forum en contactpersoon bij MOROP voor 0-Forum

svvander

#7
Hey,

Wat zouden jullie dan willen doen? 175 verschillende Belgische loc's tergelijker tijd laten rijden op 1 baan? Of iets anders?

Groeten,
Sven
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

locomotion

#8
Vreemd, ik ben eens gaan kijken op de website van het O forum. Van hun intenties mbt Meuropcongres is niets terug te vinden op deze website http://www.0-forum.tk/. Zouden ze daar dan nog niets van af weten van deze plannen of houden ze dan nog even achter? Als het O forum zich kandidaat stelt dan zouden ze dat toch normaal gezien bekend maken op hun site en niet op dit forum.
Locomotion

rgp

#9
Dag,

Logisch dat het nog niet op de web-site staat want:
a. we hebben ons kandidaat gesteld en deze kandidatuur werd aangenomen, maar de praktische uitwerking (hotels, activiteiten, ...)is nog niet afgerond.
b. de voorjaarsvergadering richt zich in principe NIET tot het grote publiek, maar wel tot de afgevaardigden van de federaties van die landen die lid zijn.

En het is MOROP en niet MEUROP

Roland

tonycabus

#10
MEUROP, da's een goei! Die moeten we onthouden h? mannen?

Locomotion een beetje kennende zal de zetduivel hem wel parten gespeeld hebben.
Of was het t?ch om te lachen, Locomotion?

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

locomotion

#11
Neen, het was niet om te lachen.
Het is wel jammer dat men zich laat kennen door op taalfouten te letten. Voor mij mag het dan gerust Meurop blijven.
Neemt niet weg dat het spijtig is dat 0-liefhebbers het voor het eerst via dit forum moeten vernemen dat 0-forum zich kandidaat stelt.
Ik hou dit akefietje maar voor bekeken en zal mij wijselijk verder met HO bezig houden. Ik wens rgp alvast veel succes met de organisatie van zijn Morop Congres of was het nu toch Meurop.

Locomotion

Johnnytrein

#12
Meurop, was dat in een heel ver verleden geen meubelzaak uit de omstreken van Mechelen met een winkel te Antwerpen? [:)]
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

locomotion

#13
Johnnytrein,

Ik dacht dat dit een meubelzaak was in Hulst. Ik denk dat ik er vroeger mijn meubelen heb gekocht. Maar dat is ook alweer zo lang geleden. Het is alvast geen treinenwinkel. Heeft JM op zijn hemd hoervoor geen reclame gemaakt.

Oh ja, ging het hier niet over een wereldrecord en standaarden?

Locomotion

tonycabus

#14
Meurop was meen ik gevestigd te Rijmenam en had winkels in heel Belgie.
Pikant detail: Mijn opklapbare spoorbaan in mijn Amsterdamse flat was "gebaseerd" op een MEUROP-BUFFETKAST !!!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)