JOUEF en RIVAROSSI 2010

Gestart door TECHWIL, 24 januari 2010, 15:18:02 PM


i11

Beste,

Ik betwijfel of dit echt alle nieuwigheden zijn. Ik het de items vergeleken met de catalogus en de website. Er zitten volgens mij ook veel 2009 nieuwigheden bij die nooit in 2009 zijn uitgeleverd en dus naar 2010 doorschuiven. De regio-dubbeldekker Z24500 is wel compleet nieuw, maar die staat ook gepland bij LSM. Leuk om te zien hoe fabrikanten elkaar kapot proberen te maken door allemaal hetzelfde model te maken [:(]

Jouef/Rivarossi/Lima zouden er beter aan doen om tussenrijtuigen voor de TGV/Thalys te maken. De oude series tussenrijtuigengaan voor recordprijzen op ebay. Blijkbaar zijn er dus veel te weinig HST's geproduceerd.
 

doomslu

citaat:
Geplaatst door i11

Beste,

Ik betwijfel of dit echt alle nieuwigheden zijn. Ik het de items vergeleken met de catalogus en de website. Er zitten volgens mij ook veel 2009 nieuwigheden bij die nooit in 2009 zijn uitgeleverd en dus naar 2010 doorschuiven. De regio-dubbeldekker Z24500 is wel compleet nieuw, maar die staat ook gepland bij LSM. Leuk om te zien hoe fabrikanten elkaar kapot proberen te maken door allemaal hetzelfde model te maken [:(]

Jouef/Rivarossi/Lima zouden er beter aan doen om tussenrijtuigen voor de TGV/Thalys te maken. De oude series tussenrijtuigengaan voor recordprijzen op ebay. Blijkbaar zijn er dus veel te weinig HST's geproduceerd.

En voor mijn part ook M4-rijtuigen graag. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Thommy

en de tussenrijtuigen van de eurostar [:(!]want iedere keer dat ik naar Engeland ga, twijfel ik om de hornby versie te kopen (waar ze dus wel voor bestaan [:(!][:(!][:(!])
Greetz

Thommy

AtMoPo

citaat:
Geplaatst door Thommy

en de tussenrijtuigen van de eurostar [:(!]want iedere keer dat ik naar Engeland ga, twijfel ik om de hornby versie te kopen (waar ze dus wel voor bestaan [:(!][:(!][:(!])



Tja, als Hornby ze al heeft.

http://www.hornbyinternational.com/
AtMoPo

Steven DH

citaat:
Geplaatst door doomslu
En voor mijn part ook M4-rijtuigen graag. [;)]



Had ik ook graag gehad...
Bezoek ook mijn fotopagina: www.flickr.com/photos/stevendehaeck

Sicco

citaat:
Geplaatst door AtMoPo

citaat:
Geplaatst door Thommy

en de tussenrijtuigen van de eurostar [:(!]want iedere keer dat ik naar Engeland ga, twijfel ik om de hornby versie te kopen (waar ze dus wel voor bestaan [:(!][:(!][:(!])



Tja, als Hornby ze al heeft.

http://www.hornbyinternational.com/



Dat dat een andere schaal is maakt niet uit? [^]

TECHWIL

Rivarossi heeft blijkbaar een hele reeks oldtimer electrische locs gepland, waaronder enkele 3-fasen locs.Tot nu toe waren deze meestal enkel te verkrijgen als dure messing modellen.

Electric Locomotive class 1029 of BB origin livery
226HR2120


BLS Electric Locomotive Ce 4/4 metal body road number 311
226HR2136


Electric Locomotive Trifase E.432 FS inCastano Isabella live
226HR2191


Electric Locomotive Trifase E.432 FS in grey livery
226HR2196


Electric Locomotive OBB 1073
226HR2211


Electric Locomotive BBO 1029 DB E 33
226HR2221


Electric Locomotive TrifaseE.431 FS in Castano Isabella li
226HR2242


Electric Locomotive TrifaseE.431 FS Grigio Pietra
226HR2245



RENWIL

vatrogasci

Een heruitgave van de slaapwagens MU en/of T2 in de laatste look van de NMBS mag er ook nog eens komen.
Die dingen halen op Ebay enz ... enorm hoge prijzen (te veel voor een rijtuig eigenlijk - daar heb je al een lok voor ... )

Ik heb hiervoor al een bericht gestuurd naar Hornby (Duitsland) en dit was de reactie :

QUOTE :
wir bedanken uns f?r Ihre eMail und Ihr Interesse an unseren Produkten. Wir haben immer ein offenes Ohr f?r die W?nsche und Anregungen unserer Kunden und haben Ihre eMail an unser Produktmanagement weitergeleitet mit der kurzen R?ckinfo, dass es den bestimmt einmal wieder geben wird :o)