Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Vuile ramen (van gebouwen)

Gestart door NowWhat, 23 januari 2010, 23:38:25 PM

Gerolf

Dan krijg je toch enorme (op schaal, weet je wel) vingerafdrukken op het plastic? Of zie ik dat fout?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Thommy

citaat:
Geplaatst door Gerolf

Dan krijg je toch enorme (op schaal, weet je wel) vingerafdrukken op het plastic? Of zie ik dat fout?



zie je niet helemaal fout...als je wrijft over de ramen, dan krijg je geen vingerafdrukken maar meer een waas...wat idd realistischer is dan een vingerafdruk als je het gewoon vastneemt.

het gemak hieraan is wel, is het niet goed. afvegen en ge kunt terug herbeginnen.
Greetz

Thommy

ERVIN

Deze foto is gemaakt aan de buitenkant van mijn kopstation , de folie zit aan de binnenkant, deze was volledig doorzichtig, ik heb hem vervuild door een licht grijze waas erover te spuiten met mijn airbrush, geeft een goed resultaat , mss zou je dit eens kunnen proberen??[:I]



Ook voor de geluidswerende muren ben ik zo tewerk gegaan, maar hier rijden enkel goederentreinen langs , dus de folie ( dezelfde als voor mijn kopstation) mocht hier nog wat vuiler zien.