Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

De 6274 van Roco

Gestart door argilla, 01 juli 2005, 14:41:36 PM

argilla

Ik ben in het bezit van een oude 62 DC analoog. De verlichting zit dus op het printplaatje. Ik wil deze graag ombouwen naar digitaal . Hoe pak ik dit aan ? Zijn er sites waar dit als voorbeeld kan dienen.  (Of kan ik het oude printplaatje gewoon omwisselen voor een digitaal ? en hoe sluit ik die dingen elektr.aan??) Kan men dit wel ombouwen naar digitaal ? enfin het is een mooie lok en de enige analoge lok. Zonde dat die niet digi kan rijden niet ?, Wie kan helpen :D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

loco

Dag Argilla,
Op onderstaande website (ja ik maak er bewust recklame voor) vind je een vergelijking tussen de oude en de nieuwe 62. De nieuwe heeft alle voorzieningen voor een decoder, de oude niet. Maar in deze bijdrage wordt onderaan verwezen naar de website van www.Herenburg.be. Ik zou daar eens een kijkje gaan nemen. Beter kan niet uitgelegd worden.
Loco

eibtrain

Inderdaad een goede uitleg, de link naar de website is wel zonder puntje achteraan, dus www.herenburg.be

eibTrain

argilla

inderdaad een zeer goede site. Bedankt juist wat ik nodig heb ( uitleg digitaliseren van de 62)
[:D][:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

Uitstekend de loc doet wat van hem verlangt wordt.De aansluitingen waren van de eerste keer correct dank zij de goede uitleg [8D][8D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15


boke

Hallo,

Kan bovenstaande beschrijving op de site www.herenburg.be ook dienen voor een Rocoloc reeks 20?

Groeten,

Boke