Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Piko in de problemen ?

Gestart door treinliefde, 15 januari 2010, 14:02:03 PM

Greg

#45
Ik ben er 99.9% zeker van dat jurgen dit niet bedoelde.
Ik begrijp je punt best, en ga er volledig mee akkoord. Maar je moet het nu ook niet te ver gaan zoeken. Ik bedoel dit niet slecht, maar op die manier kan je overal aanstoot aan nemen. Best mogelijk dat het bij de ene persoon wat gevoeliger ligt dan bij de andere, maar dit was volgens mij niet de bedoeling van Jurgen.[;)]

En laten we nu maar verder gaan met piko. Veel interessanter dan een eindeloze discussie over hoe je iets moet opvatten en of het al dan niet over humor gaat.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Jurgen

#46
Mja, ieder zijn soort humor en laat ieder gewoon in zijn waarde. Ik lach gewoon met de reacties hier en lig er verder niet van wakker.


Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat ik het over M?rklin en Roco had in mijn bericht, dat dus grappig bedoeld was, bovenaan deze pagina en dat in de eerstvolgende reactie alleen M?rklin nog maar overbleef.

Ik heb trouwens de indruk dat de naam M?rklin hier meteen de stoppen doet doorslaan bij sommige mensen en dat die dan ook meteen in hun pen (in dit geval het toetsenbord) kruipen en daar dan op (over)reageren.

En ja, mijn laatste reactie was flauw. Die was uiteindelijk ook bedoeld om flauw te zijn. Dat is dan een beetje in de lijn van de rest van deze pagina.


EDIT: Typisch, alles staat dus op de vorige pagina. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stevend

#47
haha toffe discusie[:D]
Humor is een zin om na te streven. Het leven is al serieus genoeg.
Lees dit onderwerp volledig opnieuw, grapig nie ?[:D][:D]
En sicco, ik kan je volleig volgen.

modeltreinbart

#48
Oke Jurgen mijn excusses dat ik je humor niet direct verstond . Maar dat ik op dat van marklin verder ging was omdat ik via bepaalde handelaars ( ik ga geen namen noemen) vernomen had dat marklin onder curaten stond van daar dat ik mijn standpunt er over kwijt wou.
Ik wil dan ook nog even mijn excusses aan bieden aan iedereen dat ik dus zo inpulsief heb gereageerd tegen over jurgen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Kees-Jan

#49
Nou ik begreep dat het in begin van Q2 2010 echt gebeurd!

Jurgen

#50
Ach, trek het je niet aan. Ik ga er niemand voor neerschieten. Met kleine misverstanden zijn er al ergere oorlogen begonnen. [;)]

Vanaf nu: Piko!!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

#51
Heren, pet af! Het is echt galant en eervol hoe jullie met verontschuldigingen en begrip weer orde en zin hebben gegeven aan dit draadje. Mijn repect! [^]

En gezien er op het geruchtenfront niets te melden valt, zou dit draadje onder de title "Piko in problemen" een andere wending kunnen krijgen door foto's te tonen van Piko's in problemen: een Piko hangt in de bovenleiding, een Piko hangt met de koppeling boven de afgrond, een Piko staat op het perron, een Piko in problemen... [;)] (zonder enige andere bijbedoeling dan een humoristische afsluiter voor dit draadje, wie eerste?)

groetjes,
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

modeltreinbart

#52
Ik maak voorlopig enkel nog maar gebruik van de sporen, een loc heb ik ook nog maar die ligt bij mijn moeder thuis. zoals de rest van mij rollend materiaal.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Chris

#53


In ieder geval produceert Piko er lustig op los, en staan er voor 2010 en voor 2011 hele leuke dingen op stapel.
Piko staat gewoon op de beurs te Nurnberg, we hebben een afspraak aldaar en dat doen we niet aan een tafel met een diavoorstelling......

Paulogic

#54
Dag Kris,

schrijf je hier dan uw bevindingen van Nurmberg?
aub, please, toe, bitte, svp,...[:D][:D][:p]
mvg,
Paul(ogic)

Chris

#55
Oei, is een link dadelijk naar mijn site ook goed ?
Het is meestal erg veel, en veel werk om dan op diverse fora alles te plaatsen :)


mark7758

#56
Doe je het wel goed? Of moet ik over je schouder mee kijken of je het goed fotografeert?[^][^]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Paulogic

#57
Die link is prima...
Alvast bedankt en goede reis ![8D]
mvg,
Paul(ogic)