Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Dubbeldekkers

Gestart door Jurgen, 21 november 2004, 13:41:34 PM

Jurgen

Is er nergens een fabrikant die een model van de Belgische M5 of M6 op de markt brengt of gebracht heeft.
Ging LS Models dat niet doen? Of is dat project afgelast?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ronny-vdv

Jurgen,

LS Models zal deze rijtuigen uitbrengen, maar nog efkes geduld.

Groeten,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

loco

De M5 is indertijd ooit eens gemaakt geweest in kuntstof resin door Willy Bonge. Hij heeft ze uitsluitend gemaakt voor eigen gebruik, maar wie weet, kan hij er nog enkele van afgieten.

Loco


__________________________

www.de-pijl.be : met ondermeer recent nieuws uit het grootbedrijf en modelbouw

thalysken

Normaal gezien brengt ls-models dubbeldekkers uit in 2008 maar ls-models kennende zal dat wel 1 of 2 jaar later zijn.[:(][:(][:(]

tufken

Ze beginnen toch al meer en meer op schema te werken nu,

" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Tom

citaat:
Geplaatst door tufken

Ze beginnen toch al meer en meer op schema te werken nu,



Dat vind ik ook, je mag LS Models niet veroordelen op hun late leveringen want ze leveren puik werk.
Er zijn hier trouwens volgens mij maar weinig mensen die Belgisch tijdperk IV-V rijden die niets van LSM in huis hebben.

Er was op de modelspoor expo een ander merk die de M6 voor 2007 aankondigde, weet er iemand nog welk mer dat was?
Tom

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door loco

De M5 is indertijd ooit eens gemaakt geweest in kuntstof resin door Willy Bonge. Hij heeft ze uitsluitend gemaakt voor eigen gebruik, maar wie weet, kan hij er nog enkele van afgieten.

Loco

>>>> Vroeger stond er al eens een advertentie van Verborgh in de railfoto van een aantal van die resin modellen en daar stonden ook M5's tussen.Misschiendat je die daar nog wel op de kop kan tikken of anders eens horen bij MTE.Reken wel 40? voor een ongespoten en 80? voor een gespoten kap(zonder onderstel)

Gerrit




__________________________

www.de-pijl.be : met ondermeer recent nieuws uit het grootbedrijf en modelbouw


Jurgen

Hmm, ik wacht wel. Ik heb toch tijd te veel en geld te weinig. [:D]
Maar het is toch wel straf. Op 1 dag na ben ik dit draadje exact 2 jaar geleden begonnen. Toen waren er al plannen bij LS om de dubbeldekkers te maken. Waarschijnlijk is dit project in de ijskast verzeild geraakt door de breuk met Heris. Zij hebben trouwens wel al dubbeldekkers uitebracht. Spijtig genoeg zijn daar nog steeds geen Belgische bij.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Een gat in de markt dus.
Tom

JoVer

citaat:
Geplaatst door Tom

citaat:
Geplaatst door tufken

Ze beginnen toch al meer en meer op schema te werken nu,



Dat vind ik ook, je mag LS Models niet veroordelen op hun late leveringen want ze leveren puik werk.
Er zijn hier trouwens volgens mij maar weinig mensen die Belgisch tijdperk IV-V rijden die niets van LSM in huis hebben.


We moeten voor onszelf ook de vraag durven stellen wat we willen: moet het op tijd zijn of moet het perfect zijn? LS Models heeft bewust de 13 zo lang achter gehouden omdat ze zelf niet 100% tevreden waren over het resultaat. Met (veel) vertraging zijn ze er inderdaad gekomen, en hoe! Echte bjoeties die 13-ers.

Zodra ik er ??n heb (of 2 of...[8D]) kan het mij eigenlijk geen ene moer meer schelen of ze nu wel of niet op tijd waren. Zeker als je dan het resultaat ziet. Ondertussen [:p][:p][:p] wachten... niet prettig maar alla [^]