Modelspoormagazine forum

Modelspoor Magazine => Huidig nummer => Topic gestart door: theedooz op 18 april 2005, 14:26:37 pm

Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: theedooz op 18 april 2005, 14:26:37 pm
Heeft een Nederlandse abonnee nummer 37 al op de mat gehad?

Zo ja, dan is er voor de zoveelste (}:)V:(!) keer weer wat fout gegaan met m'n abo...

Groeten,
Tedo
Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: diesels op 18 april 2005, 14:37:58 pm
Dag Tedo

Nee, zie mijn reactie in het topic over dit nummer.
Net als bij ODB sluit je als Nederlandse abonnee heeeelemaal achteraan de rij [:D]

groeten Sicco
Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: tonycabus op 18 april 2005, 17:40:38 pm
Iemand uit NL (D-loc?) had hem al...
Wat "prior"-verzending betreft, vrees ik (persoonlijk) dat het al net zo gaat als hier: vaak later dan "gewoon"[:(]

De privatisering van Tante Pos?

Tony

Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: D_Loc op 18 april 2005, 19:17:28 pm
Ja dat klopt Tony, Ik heb em zaterdag ontvangen.

Dirk
Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: theedooz op 19 april 2005, 12:31:42 pm
Gelukkig lag hij gisteren op de mat, maar wel vele dagen later dan dat 'ie in de winkel lag.
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

Wat ik ook nooit krijg is een herinnering dat m'n abo afloopt, met bijbehorende acceptgiro om je abo te verlengen. Hebben meer (nederlandse) abonnee's dat? Ook verbaas ik me over het feit dat alleen de belgische abonnees korting krijgen bij een 2-jarig abonnement.
Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: tonycabus op 19 april 2005, 17:18:49 pm
Ligt misschien aan de hogere portokosten, Tedo.
Voor verzendingen in Belgie bestaat geloof ik zoiets als een abonnement, een speciaal tarief dus, maar ik weet niet of dit voor het buitenland van toepassing is...
Ik stuur je vraag door naar het secretariaat.

Tony

Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: D_Loc op 19 april 2005, 22:46:00 pm
Tedo,

Bij is mij is men de laatste keer ook vergeten[?] een herinnering te sturen. Misschien dat het te maken heeft gehad door de formule wijziging van 2 maandelijks naar maandelijks omdat deze precies op het moment viel dat mijn abo ten einde was (zie ik de topic over MSM34). Alle jaren daarvoor is het namelijk atijd goed gegaan.

Dirk
Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: tonycabus op 20 april 2005, 12:05:15 pm
Aan Tedo: reactie van het redactiesecretariaat:

"Dag Tony

Waarschijnlijk zal het om een vergetelheid van mijnentwege zijn, indien de persoon geen verlenging heeft gekregen.

De abonnees in Nederland hebben wel degelijk een korting maar deze is niet zo groot als in Belgi? omdat wij de zendingen in Belgi? via het tarief van PB versturen, terwijl de buitenlanders moeten gefrankeerd worden.

Mvg
Christel"



Tony

Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: Johnnytrein op 20 april 2005, 14:00:04 pm
Tony, Die Christel verdient kletsen op haar blote poep. En ik ben kandidaat om die te geven. [:D] Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about
Titel: Nummer 37 al binnen als abo in NL?
Bericht door: theedooz op 20 april 2005, 14:42:58 pm
Bedankt Tony.

Ik heb Christel ook diverse malen gemaild, maar ze zei dat het niet meer te achterhalen was of er herinneringen verstuurd zijn of niet. Ik heb ze in ieder geval tot twee keer toe (na een 1-jarig en na een 2-jarig abonnement) niet ontvangen. Ik kon me wel herabonneren, maar moest het tussenliggende nummer los kopen. Ik heb nu weer een 1-jarig abonnement.
Wat betreft de korting; ik begrijp dat wij de hogere portokosten moeten betalen, dat is logisch, maar het staat niet in verhouding met de kortingen voor belgische abonnee's. Ik bedoel; als zij 40 euro kunnen BESPAREN op een tweejarig abonnement (dus op 24 nummers MSM), dan moeten nederlandse abonnee's dat toch ook kunnen (buiten het feit dat zij alsnog meer betalen voor die twee jaar vanwege de hogere porto). Besparen = besparen, denk ik dan.

Overigens verdient Christel geen kletsen, want ze heeft iedere keer haar (?) fout keurig hersteld, en onderhoudt keurig contact per e-mail.