Modelspoormagazine forum

Modelspoor, Algemeen en H0 => Algemeen => Topic gestart door: Peter op 15 april 2008, 18:07:17 PM

Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 15 april 2008, 18:07:17 PM
Ondanks het feit dat ik reeds driemaal een mail gestuurd heb naar de verdeler van Mehano hier in Belgie (Rocky Rail) met de vraag om een setje met ontbrekende onderdelen op te sturen, nemen die blijkbaar niet de moeite om op die mail (s) te antwoorden, laat staan het ontbrekende setje met onderdelen op te sturen.:0:0:0
Heeft iemand gelijkaardige ervaringen (of betere) met de service van die mensen?
Titel: Service Mehano
Bericht door: Decapod op 15 april 2008, 18:12:33 PM
Misschien bel je beter eens. Mail is altijd zoiets wat je zogezegd over het hoofd kan zien ...
Titel: Service Mehano
Bericht door: doomslu op 15 april 2008, 19:54:02 PM
Op het TMM-forum zijn ze blijkbaar ook niet volkomen tevreden over de service van die winkel. Blijkbaar hebben ze het nogal druk en daar moeten we misschien toch wel begrip voor opbrengen.

Anderzijds vind ik het godgeklaagd dat sommige bedrijven het niet zo nauw nemen met mails. Waarom moet een telefoontje altijd met voorrang behandeld worden ? Niet netjes, vind ik persoonlijk.
Titel: Service Mehano
Bericht door: MARKLINRIJDER op 15 april 2008, 20:00:21 PM
Ik heb ook dezelfde ervaring gehad met een buffer voor de 77.  Na net een jaar, met een 5tal mailtjes in de richting van .....  en een telefoontje dat het nu toch wel even tijd werd, heb ik mijn buffertje ontvangen.  Ik neem aan dat een importeur het druk heeft maar op deze wijze handelen lijkt me op druk creeeren.
Hopeljk kan deze persoon hiervoor snel een oplossing vinden.  Want dat is echte anti-reklame volgens mij.  Service is minstens even belangrijk dan een nette produktie.[;)]

Groetjes,

David
Titel: Service Mehano
Bericht door: factageklerk op 15 april 2008, 21:12:28 PM
Ik wacht zo al enkele maanden op een trapje van mijn 41'er [}:)][:(!][V] . Ik heb dat nu wel besteld via de winkel waar ik hem gekocht had
Titel: Service Mehano
Bericht door: rixke rail op 15 april 2008, 21:39:28 PM
Onderdelen bestellen bij Rocky-Rail [?]![?]
Net als bij Roco ... hopeloos !
Ik heb ook een aantal dingen langer dan een jaar in bestelling.
Nog niets gehad : ligt het aan RR of aan Mehano ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Titel: Service Mehano
Bericht door: ERVIN op 15 april 2008, 22:45:27 PM
En ook ik heb er problemen mee, mails, telefoons hebben niets opgebracht, dus heb ik hier nu een 77er rondbollen zonder motor, een "dummy" dus.
Is ook wel mooi natuurlijk, maar ik had hem toch liever terug rijdend gehad.
Titel: Service Mehano
Bericht door: eric op 15 april 2008, 22:59:01 PM
En dan moet je daar eens een loc naar terug sturen voor herstelling of vervanging onder garantie.
Na zelfs een persoonlijke ontmoeting en heel veel mailtjes heb je hem terug na een maandje of ? 6.
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 16 april 2008, 11:31:03 AM
Factageklerk:

heb je een PM gestuurd.[:D][:D]
Titel: Service Mehano
Bericht door: Quadran op 16 april 2008, 16:20:59 PM
Hallo,

Ik heb onlangs ook 6 maanden mogen mogen wachten op een bestelde MIBA en een boek over USA loks bij "biep".

Na 3 vriendelijke mails dat het toch een beetje tijd werd geen reactie, dan maar gebeld, ja meneer, het is nu paasvakantie, na de paasvakantie hebt u het.

Ik voor alle zekerheid maar een email ter bevestiging gestuurd verwijzend naar het gesprek en dat ik het dus verwacht binnen een bepaalde termijn zoals ze hadden gezegd. Als ik het dan nog niet zou hebben zou ik de bestelling annuleren.

Kreeg als antwoord dat ze de termijn niet konden naleven en gezien mijn "dreigende" emails hebben ze maar zelf geannulleerd [}:)]

Ik vermoed dat "wij" toch de klanten zijn van hun of zie ik dit verkeerd in deze rare tijden?

6 maand vind ik persoonlijk wel de max, of het moest in overleg zijn doordat er een of ander probleem is.




Titel: Service Mehano
Bericht door: factageklerk op 16 april 2008, 16:50:20 PM
citaat:
Geplaatst door Peter

Factageklerk:

heb je een PM gestuurd.[:D][:D]



Heb je mail ontvangen, is dat een klein trapje van de enkelvoudige deuren[?]Dat is hetgene ik zoek ,daar zou je me serieus mee uit de nood kunnen helpen. alvast bedankt
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 16 april 2008, 17:06:52 PM
Yep, dat is het. Ik weet alleen niet of het rechts of links is.
Moest je zondag naar de beurs in het fort van Merksem komen, breng ik het mee
Titel: Service Mehano
Bericht door: eric op 16 april 2008, 17:17:54 PM
citaat:
Geplaatst door Peter


Moest je zondag naar de beurs in het fort van Merksem komen, breng ik het mee



De eerstvolgende ruilbeurs in Merksem is pas 25 mei hoor.

http://www.ata-train.be/
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 16 april 2008, 18:01:33 PM
Sorry, sorry,
ik bedoelde volgende week in de sporthal aan het Schijnpoort hier in Antwerpen.
Titel: Service Mehano
Bericht door: RobE op 16 april 2008, 20:33:36 PM
We moeten nu toch zo langzamerhand wel weten dat onderdelen leveren bij Mehano een vies woord is.
Ik heb niet de indruk dat de fout bij Paul (Rocky Rail) ligt alhoewel hij de email netjes moet afhandelen.
Zelf heb ik de directie van Mehano al menig bericht hierover gestuurd en deze wijzen dan onmiddellijk naar Paul.
Volgens mij gaat Paul zo af en toe naar de fabrikant en neemt dan een lijstje mee. De kleine kans is dan aanwezig dat je een onderdeel ontvangt.
Onderdelen leveren is bij Mehano volgens mij een structureel probleem.
Ondanks de mooie modellen zal ik zeker geen Mehano meer kopen.
Mehano is kennelijk de mening toegedaan dat als iets stuk is dan gooi je het weg. Zo doe je dat met speelgoed.
Gelukkig zijn er fabrikanten die daar anders over denken.  

Groet,
Rob
Titel: Service Mehano
Bericht door: linuxstecheltje op 16 april 2008, 21:18:34 PM
ook ik heb al enkele mails gestuurd naar rocky rail.

in januari 1tje en vorige week, ik zoek namelijk een nieuwe sleper voor een 41. buiten een leesbevestiging van mijn email hoor ik helaas nieks.

toch iets om over na te denken de volgende keer ik overweeg een mehano te kopen. [B)]
Titel: Service Mehano
Bericht door: RobE op 16 april 2008, 21:26:18 PM
Kopers hebben veel meer macht dan dat ze vaak denken.
En Internet is een geweldig middel om druk uit te oefenen.
Als iemand nu nog steeds Mehano producten koopt dan moet hij het gebrek aan reserve onderdelen maar voor lief nemen.

Groet,
Rob
Titel: Service Mehano
Bericht door: janjozef op 17 april 2008, 07:50:14 AM
maar als die koper een 77, 51 of iets wil zal hij toch bij Mehano moeten langs gaan, dus die macht is eigenlijk gelijk aan "0"

Jan
Titel: Service Mehano
Bericht door: Ludwig op 17 april 2008, 09:21:34 AM
Als ik dit hier allemaal lees ben ik niet zo vlug meer geneigd om nog veel materiaal aan te kopen.
Marklin in slechte papieren, Mehano is goed tot er eens iets stuk gaat.
En Roco dan, heb 2 jaar geleden tevergeefs zitten wachten op een herstelling die maar niet werd uitgevoerd.
Misschien is het nu beter met de service van Roco?
Groeten
Ludwig
Titel: Service Mehano
Bericht door: wisselstromer op 17 april 2008, 09:48:32 AM
qua service voor reserve onderdelen is marklin wel top vind ik
je bestelt iets vij je winkel en binnen de maand heb je het meestal.
(allee ik toch[:)])
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 17 april 2008, 11:14:36 AM
Dat ze dan eens een voorbeeld nemen aan Brawa en Bemo bijvoorbeeld.
Een mailtje en drie dagen later zit het onderdeeltje in de bus.Bij Bemo was het gratis, bij Brawa enkel de verzendkosten (5.30 euro)
Ook Fleischmann heeft een zeer goede reputatie qua service.
Bij Mehano hebben ze het woord "Customer service" waarschijnlijk nog nooit gehoord.
Titel: Service Mehano
Bericht door: RobE op 17 april 2008, 11:30:22 AM
Omdat ikzelf en zoals ik lees vele andere op Mehano onderdelen wachten, heb ik zojuist nogmaals een email naar de directie van Mehano gestuurd.
Ik heb de directie daarbij verzocht om uit te zoeken waar het fout gaat.
We zijn tevreden over het product Mehano maar niet over de leveranties van reserve onderdelen.

Groet,
Rob

Titel: Service Mehano
Bericht door: treinliefde op 17 april 2008, 11:44:23 AM
Hallo Rob,

En krijg je dan antwoord op die mails naar Mehano?
Wat is dat e-mail adres? we kunnen misschien best allemaal even mailen of faxen.
Bij mij is er al ??n haast 7 maand weg voor herstelling en ??n
3 maand (nieuwe)

Groetjes

Eddy
Titel: Service Mehano
Bericht door: RobE op 17 april 2008, 12:12:33 PM
citaat:
Geplaatst door treinliefde


En krijg je dan antwoord op die mails naar Mehano?
Wat is dat e-mail adres? we kunnen misschien best allemaal even mailen of faxen.


Hallo Eddy,
De voorgaande keren kreeg ik binnen een dag bericht.
Mehano stuurt dan een email naar Rocky-Rail met het verzoek mijn probleem op te lossen met een CC aan mij.
Hierna nog veel email verkeer zonder dat het probleem structureel opgelost wordt.
Deze keer wil ik verder gaan aangezien Mehano nu ISO gecertificeerd is.
Voor alsnog wil ik het persoonlijke email adres van de directeur van Mehano niet verstrekken. Laten wij Mehano eerst nog een kans geven.

Groet,
Rob


Titel: Service Mehano
Bericht door: MARKLINRIJDER op 17 april 2008, 18:42:49 PM
ik Kreeg volgende reactie van Paul i;.v.m. dit draadje:

U mag er mijn reactie bijzetten :

" lk zou het erg appreci?ren als jullie mensen op de forums eens wat meer begrip zou kunnen opbrengen voor een distribiteur die al zijn energie steekt om prachtige modellen op de markt brengt en daarbij de zaak probeert betaalbaar te houden, en daarbij inderdaad soms in tijdsnood zit.
Jullie hebben allemaal onze telefoon, ik zal hem hier nog eens bijzetten : 012/39 21 99. Wij leveren meestal de reserve onderdelen heel snel. Soms zijn er inderdaad uitzonderingen, bel dan a.u.b.  i p v te kankeren. Het kan soms zo geregeld worden.    Bedankt !
Paul Vandersteen. "


Hopelijk gaat het de goeie richting uit, het klinkt in ieder geval hoopvol.[:)]

Groetjes,

David
Titel: Service Mehano
Bericht door: doomslu op 17 april 2008, 19:18:02 PM
Kan iemand mij eens uitleggen waarom het via telefoon sneller gaat dan via e-mail ? Ik kan niet meer volgen. [?]

Ik stel voor dat we dus inderdaad niet meer kankeren, maar dat iedereen die al x maanden op een onderdeeltje zit te wachten eens belt en dan hier over een paar dagen/weken meldt dat hij het onderdeeltje ontvangen heeft.
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 17 april 2008, 19:51:01 PM
Waarom geen automatisch antwoord op een email laten geven, in de zin van: Wij hebben uw vraag ontvangen en zullen er binnen x dagen gevolg/antwoord op geven.
Dan weet je tenminste dat die mail is aangekomen. Nu weet je NIKS.
Dat de invoerder een druk bezet persoon is wil ik nog aannemen, maar ofdat je een telefoon vlugger beantwoord dan een mail kan er bij mij niet in.
Zal er morgen naar bellen en hopelijk[:D][:D][:D] kan ik dan binnen x aantal dagen berichten dat ik dat bewuste onderdeel heb.
Titel: Service Mehano
Bericht door: n/a op 17 april 2008, 21:14:54 PM
Aan allen,

Ben nu allemaal blij dat je Belgische modellen aan aanvaardbare prijzen kunt kopen.

Maar als er dan eens iets aan scheelt , niet moeilijk doen hoor.
Want service na verkoop is aan deze niet besteed.

Zal ik wel een centje meer betalen,en een degelijk merk kopen.

Spoorse
Titel: Service Mehano
Bericht door: ERVIN op 17 april 2008, 23:04:30 PM
Dat Paul of Rocky Rail het druk hebben daar hebben wij als klant absoluut geen boodschap aan.
Klantenservice(Customer Service)is het vermogen van een organisatie dat constant en consequent moet werken aan de verwachtingen van een klant.
Het bieden van een uitstekende klantenservice is een manier van een klein bedrijf dat het zich kan onderscheiden van de concurrentie, en daar wringt natuurlijk het schoentje h?, Mehano is momenteel zowat de alleenheerser wat betreft de hedendaagse belgische locs, denk maar aan de reeks 77/78-51 enz...

Als ik als klant een reeks 77/78 koop, en er blijkt een probleem mee te zijn,en ik moet daar maanden op wachten, dan heb ik alleen Rocky Rail om op terug te vallen, maar als nu bvb. Trix of Roco ook zulk een loc in hun gamma moesten hebben, dan zou ik sneller geneigd zijn om voortaan van deze merken een reeks 77/78 te kopen.

Mijn mening is dat zolang Mehano enkel deze locs verkoopt, dat ze het niet zo nauw nemen met wat betreft de reparaties of de reserve onderdelen, er is toch geen concurrentie!!

Dat Paul zijn tel.nr. geeft aan ??n enkel individu is voor mij allesbehalve klantvriendelijk, hoeveel mensen zouden er een reeks 77 hebben rondrijden waar er ??n of meerdere problemen mee zijn, als die mensen hier nu niet op het forum zitten kunnen ze enkel met hun probleem bij de winkelier terecht waar ze hun loc hebben gekocht, en ik moet er toch geen tekening bij maken zekers hoe die soms met hun klanten omspringen h?(ik spreek hier uit eigen ervaring).

Er is, mij dunkt, nog veel organisatorisch werk aan de winkel bij de top van Mehano en bij Rocky Rail, mss eens even mijn cv opsturen??[:I]
Titel: Service Mehano
Bericht door: n/a op 17 april 2008, 23:40:55 PM
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Er is, mij dunkt, nog veel organisatorisch werk aan de winkel bij de top van Mehano en bij Rocky Rail, mss eens even mijn cv opsturen??[:I]



Ik zie de kop al in MSM 71

" MEHANO NEEMT BELGISCHE TOP MANAGER IN DIENST " [;)]

Alle gekheid op een stokje, helaas heb je volkomen gelijk Erwin.
Maar zulke bedrijven krijgen vroeg of laat wel het deksel op hun neus.

Spoorse
Titel: Service Mehano
Bericht door: RobE op 29 mei 2008, 09:49:10 AM
citaat:
Geplaatst door doomslu

Kan iemand mij eens uitleggen waarom het via telefoon sneller gaat dan via e-mail ? Ik kan niet meer volgen. [?]

Ik stel voor dat we dus inderdaad niet meer kankeren, maar dat iedereen die al x maanden op een onderdeeltje zit te wachten eens belt en dan hier over een paar dagen/weken meldt dat hij het onderdeeltje ontvangen heeft.


Mehano fans,

Nu wij ongeveer 6 weken verder zijn, mag ik aannemen dat een ieder nu van Rocky-Rail zijn of haar onderdelen heeft ontvangen.
Zelf ontving ik mijn onderdelen van Mehano na ongeveer 3 weken.
Mijn emails werden keurig beantwoord en zo hoort het ook bij een bedrijf dat ISO 9001 gecertificeerd is.
Ik heb ook aangegeven dat meerdere klanten problemen ondervonden bij het bestellen van onderdelen.

Groet,
Rob


Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 29 mei 2008, 11:32:28 AM
Helaas, helaas, ik heb de onderdeeltjes nog niet ontvangen.
Ondanks een drietal telefoontjes en evenveel mails dus nog niets.
Wel kreeg ik vorige week een telefoontje van een vriendelijke dame, dat ze het heel druk hadden, en dat de onderdeeltjes deze week "zonder fout" verstuurd zouden worden.
Ben eens benieuwd.
Titel: Service Mehano
Bericht door: Bundesbahnfreak op 29 mei 2008, 11:50:13 AM
Heb sinds vorig jaar onderdelen van Marklin en Roco en sinds dit jaar van Sommerfeldt in bestelling voor een Lima te faceliften.  Het is nog altijd niet binnen.  
Ik denk dat het probleem bij elk merk zo is, maar je ze kunnen moeilijk voor een paar klein stukken een vrachtwagen laten rijden h?

Groeten

Rudy
Titel: Service Mehano
Bericht door: Bundesbahnfreak op 29 mei 2008, 12:11:06 PM
Heb onlangs ook een Mehano besteld (een type 210 van de DB), was bij de handelaar niet in voorraad, ben eens nieusgierig waneer hij binnen is.

Groeten

Rudy
Titel: Service Mehano
Bericht door: wisselstromer op 29 mei 2008, 15:18:15 PM
als ik onderdelen van marklin bestel heb ik ze altijd binnen de maand
mss ligt het aan je winkelier???
roco is was moeilijker en van mehano weet ik het niet
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 29 mei 2008, 16:23:28 PM
Heeft niks te maken met een winkel. Rechtstreeks bij Mehano (RockyRail)
Titel: Service Mehano
Bericht door: JoVer op 29 mei 2008, 17:35:11 PM
citaat:
Geplaatst door Peter

Heeft niks te maken met een winkel. Rechtstreeks bij Mehano (RockyRail)

Peter, dat begrijp ik niet: rechtstreeks bij Mehano is toch niet bij RockyRail? RR mag dan exclusief invoerder zijn en nauw samenwerken met Mehano, maar het blijft een tussenstation, net zoals een winkel. En wat M?rklin betreft: dat hangt inderdaad voor een groot stuk af van de winkel.
Titel: Service Mehano
Bericht door: Break302 op 29 mei 2008, 22:20:14 PM
citaat:
Geplaatst door Peter

Heeft niks te maken met een winkel. Rechtstreeks bij Mehano (RockyRail)


Ge kunt ook eens via mij proberen, ik heb nog al ander mensen geholpen hee Factageklerk [;)]

Jos
Titel: Service Mehano
Bericht door: ecosgebruiker op 29 mei 2008, 22:29:09 PM
Sorry dat ik in herhaling val.
Maar willen de heren met de super brede handtekingen deze wat smaller maken a.u.b. zodat ze in het scherm passen.
Ik heb al een speciaal breedbeeldscherm en ik moet nog de helft naar rechts scrollen.
Titel: Service Mehano
Bericht door: janjozef op 30 mei 2008, 13:05:59 PM
wel ecosgebruiker ik kan u daar alleen in bijvallen

Jan
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 09 juni 2008, 21:27:43 PM
Ondanks alle  telefonische beloftes  heb ik nog NIETS ontvangen.
Bij mij gaat het enkel en alleen om een zakje onderdelen dat niet in de doos zat, moet je niet vragen wat het gaat worden als er ooit iets defekt is aan een Mehano lok. Weggooien??? of voor altijd op een zijspoor zetten??? Prettig vooruitzicht.[:(!][:(!][:(!][}:)]
Titel: Service Mehano
Bericht door: boke op 09 juni 2008, 22:17:34 PM
citaat:
Geplaatst door Peter

of voor altijd op een zijspoor zetten??? Prettig vooruitzicht.[:(!][:(!][:(!][}:)]


Natuurlijk, Peter... En de laatste nieuwe locs aankopen, stilaan doorgroeien naar een nieuw tijdperk! Realistischer kan toch niet! [:D] En nieuwe locs verkopen... Dat is het enige dat momenteel telt bij de fabrikanten! [:I] Leveren van onderdelen is blijkbaar veel te lastig! [}:)]
Titel: Service Mehano
Bericht door: n/a op 10 juni 2008, 01:16:14 AM
citaat:
Geplaatst door boke
Natuurlijk, Peter... En de laatste nieuwe locs aankopen, stilaan doorgroeien naar een nieuw tijdperk! Realistischer kan toch niet! [:D] En nieuwe locs verkopen... Dat is het enige dat momenteel telt bij de fabrikanten! [:I] Leveren van onderdelen is blijkbaar veel te lastig! [}:)]



Of misschien is een degelijk invoerder zoeken !!!!!!!
Titel: Service Mehano
Bericht door: RobE op 10 juni 2008, 11:03:45 AM
Hallo Mehano fans,

Helaas is de verdeler er wederom niet in geslaagd om onderdelen te bestellen.
Hij wil niet of hij kan niet.
Als wij dit dan op het forum bespreken, dan wordt hij erg boos.

Inmiddels heb ik mijn onderdelen bij hoge uitzondering rechtstreeks van Mehano ontvangen.
Ik heb Mehano laten weten dat er meer klanten ontevreden zijn met het niet leveren van onderdelen.

Er is nu maar ??n manier om Mehano te overtuigen dat de verdeler in de Benelux het op dit punt laat afweten, door rechtstreeks een email te sturen naar Mehano.(www.mehano.si)
De email dan richten aan de Sales Manager. Dit adres is op de site te vinden.
Als onderwerp invullen "Complain"
Hierna een korte omschrijving van de klacht in het Engels.

Een bedrijf dat ISO gecertificeerd is heeft een klachten procedure en moet op schriftelijke klachten reageren.

Helaas is dit op dit moment de enige mogelijkheid om aan onderdelen te komen.

Groet,
Rob  
Titel: Service Mehano
Bericht door: rgp op 10 juni 2008, 21:02:46 PM
Dag,

Uit TWEE bronnen vernomen: er zijn verleden week twee camions uit Sloveni? alles komen opladen bij den verder in Belgi?.

Dus jullie onderdelen ....

Roland
Titel: Service Mehano
Bericht door: ERVIN op 10 juni 2008, 21:24:39 PM
Hoi Roland, wil je hiermee dus zeggen dat Rocky Rail geen verdeler meer is??

Dus onze onderdelen foetsie??[xx(][:(!]
Titel: Service Mehano
Bericht door: boke op 10 juni 2008, 21:40:11 PM
Wat een soep maakt men er toch van! [}:)] Dan is die invoerder af, dan is dat merk failliet,... En dan maar klagen dat de jeugd geen interesse meer heeft in modelbouw. Moest ik nog in mijn jeugdjaren zitten, ik zou er ook niet meer aan beginnen! Er zijn nog vele leuke dingen waar ik me goed mee zou kunnen bezig houden. Goedkoper en het beslaat veel minder plaats... [^]
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 10 juni 2008, 22:00:13 PM
Ik geloof nooit dat Rocky Rail invoerder af is.
Had vanmorgen een mailtje gestuurd aan Mrs.Pavlic, de sales manager van Mehano over die onderdeeltjes en:

1.Zij zal die onderdeeltjes van daar laten opsturen.
2.Ze heeft die mail van mij ook doorgestuurd aan Paul Vandersteen van Rocky Rail, die mij op zijn beurt een niet al te vriendelijke mail stuurde.
Dus vermoed ik dat hij nog altijd invoerder is.

3. Ik heb niets tegen RockyRail
4. Ik heb ook niets (ondanks die mail) tegen Paul Vandersteen
5. Mehano maakt mooie Belgische modellen (26-77/78-51-41)

Wat ik niet kan verdragen is dat men zijn woord niet houdt.
Titel: Service Mehano
Bericht door: doomslu op 11 juni 2008, 10:52:42 AM
Het getuigt van weinig professionalisme dat men telkens iets belooft en niet doet. Dat men daarna boos is omdat men de fabrikant contacteert is maar al te gek. Tiens, er was wel tijd voor die boze mail.

Ik ben er van overtuigd dat heel wat winkeliers en importeurs in 'onze' branche met hart en ziel werken, maar ik begrijp maar niet waarom sommigen hun zaken zo slecht beheren. Jammer, want wat Rocky Rail bvb bereikt heeft met Mehano is gewoon super.

Ik herhaal hier ook nog even mijn standpunt wat betreft geruchten : laten we hiermee h???l voorzichtig zijn.
Misschien kwamen die vrachtwagens uit Sloveni? wel hele ladingen onderdeeltjes brengen ? [;)]
Titel: Service Mehano
Bericht door: conducteur op 11 juni 2008, 13:36:30 PM
mijn catalogus(niet van mehano) was even niet meer recent...
ik vroeg aan mijn handelaar of hij een product had die ik in de catalogus had aangeduid,-niet aanwezig,moet ik het bestellen?-heb maar ja gezegd.
zeker 2 maanden moeten wachten en 10 keer gebeld. toen ik de 10de keer belde wisten ze mij te vertellen dat het product niet meer kon geleverd worden.

Ik heb daar mijn loc laten ombouwen naar digitaal, eerst vroeg ik een delta decoder,maar toen zijden ze dat ik beter een gewone digitale decoder moest laten inbouwen(tot daar ging het nog goed),heeft h??l lang geduurd,en op de koop toe waren er op enkele plaatsen gesoldeerd waar er niets aan mocht gesoldeerd worden waardoor de locomotief van mijn oom Luc het begaf,De decoder stond ook op een adres dat ik niet had gevraagd,ik had gevraagd of ze het adres op een adres overeenstemmend met een van de 4 delta adressen zouden zetten,zodat ik met mijn delta contorl hem kan besturen.

Toen vond ik dat ze het te bont hebben gemaakt daar in die winkel,en heb ik een gevraagd aan Tony of hij mijn loc kon herstellen,hij heeft dat h??l vlug gedaan,en sindsdien ga ik naar hem om mijn materiaal te kopen wat modelbouw betreft.

als ze het daar in die winkel goed hadden gedaan had ik een hoop geld kunen uitsparen.
Titel: Service Mehano
Bericht door: ysbeer op 11 juni 2008, 15:16:54 PM
citaat:
Geplaatst door conducteur

en op de koop toe waren er op enkele plaatsen gesoldeerd waar er niets aan mocht gesoldeerd worden waardoor de locomotief van mijn oom Luc het begaf


Een mirakel,ze solderen aan jou lok fout, en de lok van je oom gaat kapot[:D]
Iets minder reclame achtig kan mms ook geen kwaad
Titel: Service Mehano
Bericht door: n/a op 12 juni 2008, 00:01:40 AM
citaat:
Geplaatst door conducteur


Toen vond ik dat ze het te bont hebben gemaakt daar in die winkel,en heb ik een gevraagd aan Tony of hij mijn loc kon herstellen,hij heeft dat h??l vlug gedaan,en sindsdien ga ik naar hem om mijn materiaal te kopen wat modelbouw betreft.




Ik kan hier alleen maar Wim bijtreden, we weten nu allemaal al wel dat Tony uwen dikke vriend is.

Maar dit heeft helemaal niets met dit item te maken.
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 13 juni 2008, 11:25:54 AM
Heb hedenmorgen de gevraagde onderdelen eindelijk in mijn bezit gekregen. Het spijt me dat alles zo is moeten lopen, maar aan het lijntje gehouden worden is ook niet leuk.
Titel: Service Mehano
Bericht door: doomslu op 13 juni 2008, 12:52:08 PM
citaat:
Geplaatst door Peter

Heb hedenmorgen de gevraagde onderdelen eindelijk in mijn bezit gekregen...

En die kwamen uit Sloveni? of uit Belgi? ?
Titel: Service Mehano
Bericht door: Peter op 13 juni 2008, 13:45:50 PM
Doomslu schreef:

citaat:
En die kwamen uit Sloveni? of uit Belgi? ?


Uit Belgie[:D][:D][:D]
Waarschijnlijk komen die uit Slovenie volgende week aan.
Pech, maar dan ben zijn we de hele week in verlof[:D][:D][:D][:D][:D]
Titel: Service Mehano
Bericht door: RobE op 13 juni 2008, 14:12:19 PM
citaat:
Geplaatst door Peter


Had vanmorgen een mailtje gestuurd aan Mrs.Pavlic, de sales manager van Mehano over die onderdeeltjes en:

1.Zij zal die onderdeeltjes van daar laten opsturen.
2.Ze heeft die mail van mij ook doorgestuurd aan Paul Vandersteen van Rocky Rail, die mij op zijn beurt een niet al te vriendelijke mail stuurde.

Hallo Peter,
Door jouw email aan Mrs. Pavlic en haar email aan Rocky Rail is de druk kennelijk zo groot geworden dat Rocky Rail nu wel tot actie overgaat. Kennelijk is dit de weg om aan reserve onderdelen te komen.
Het is te hopen dat Mehano samen met Rocky Rail nu gaan zoeken naar een structurele oplossing voor het onderdelen probleem.

In ieder geval is de boodschap bij Mehano nu doorgekomen dat op dit punt nog ruimte voor verbetering is.

Groet,
Rob