Hallo,
Een Klant van ons vroeg of hij zijn vrachtwagen enkele dagen bij ons mocht parkeren , is op weg naar Engeland
Mijn collega's weten dat ik iets doe met modeltreinen in een iets grotere schaal (O) maar ze vinden dat ik nu wel een beetje overdrijf
(https://live.staticflickr.com/65535/52833159393_c65cdf388d_k.jpg)[/url]classe 66 (https://flic.kr/p/2ouFKBg) by kris heyde (https://www.flickr.com/photos/157750788@N08/), on Flickr[/img]
Kris
Geen wonder dat hij even wilde parkeren. Het middendeel van de vrachtwagencombi bezwijkt bijna onder het gewicht van het voorste draaistel. Zo haalt hij Engeland niet zonder brokken. :D
Zak 's even door, zak 's lekker door ...
Ziet er onrustwekkend uit.
Ze hebben het niet gesnapt :o , in Zwitserland gaan de vrachtwagens op de trein en niet andersom..
Hallo ,
Toont erger op de foto dan het is , ik ben daarnet nog eens gaan kijken
mvg
.
cijfers ? ;)
draagvermogen dieplader ? ( specifiek op dat 'tussenstuk' , lijkt wel een hangbrug . . .)
gewicht loc ?
Een hangbrug ? Hebt ge al eens een vleugel van een vliegtuig zien "plooien" ? Wees gelukkig anders brak hij.
hangend van 'buffer-naar-buffer' kan blijkbaar ook ... ( zo'n Mak is wel ong. 5m korter dan een GM class 66 (21,5m) )
https://2.bp.blogspot.com/-lA1m6YgrG_I/V7zE357VuwI/AAAAAAAAsEM/0VAw4SXM7EsVSiYLr1nQpi6Dawl_yh9iACLcB/s1600/i-
Kirkenes%2BScania%2BBarents%2BExpressen2.jpg
die bloemekes zijn er los over ...
Hallo
Op de loc staat 126 ton , volgens de begeleiding was het totaalgewicht combinatie ongeveer 180 ton
Kris