k
succes!
Ik ben blij dat je er aan begonnen bent. ;)
Mooi ... het begin is er. ;)
Volle moed beginnen en zo voortdoen, Peter.
Je zou de Roco-Lines eventueel een aantal graden schuins kunnen leggen. Je hebt er voldoende diepte voor beschikbaar, zo te zien.
Citaat van: Herwig op 25 mei 2022, 15:52:50 PM
Je zou de Roco-Lines eventueel een aantal graden schuins kunnen leggen. Je hebt er voldoende diepte voor beschikbaar, zo te zien.
zal hij niet kunnen Herwig het zijn uitsparingen om te passen bij wissels e.d.
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 mei 2022, 16:14:09 PM
Citaat van: Herwig op 25 mei 2022, 15:52:50 PM
Je zou de Roco-Lines eventueel een aantal graden schuins kunnen leggen. Je hebt er voldoende diepte voor beschikbaar, zo te zien.
zal hij niet kunnen Herwig het zijn uitsparingen om te passen bij wissels e.d.
Ik denk dat je niet snapt wat Herwig bedoelt :D
g
Ziet er goed uit Peter. Ideaal time Saver baantje.
Mocht je inspiratie nodig hebben kijk eens op onderstaande link
https://www.carendt.com/micro-layout-design-gallery/micro-tymesaver-designs/
Citaat van: Peter op 26 mei 2022, 15:25:17 PM
Dat schuin leggen heeft op dit korte stuk te weinig effekt. Spijtig.
wat extra lengte betreft niet, maar t ziet er wel interessanter uit denk ik. En als ik t zo aan de lichtval inschat, zit er daar rechts niet een raam? en kan er misschien een spoortje naar de vensterbank, zodat je losse bakjes met een stukje spoor erin kunt maken om op de vensterbank te zetten, daar laat je dan een trein in rijden, je haalt t bakje met trein weg en zet een ander bakje met een andere trein ervoor in de plaats? (ik roep maar wat gekke dingen, misschien zit er wat in)
Het probleem is ook dat het raam, net niet zichtbaar op de foto, ongeveer een halve meter lager begint dan waar nu de transfo's staan
Zal er straks een foto van zien te nemen
nog mooier: rekje in de vensterbank waar meerdere van die trein-bakjes in kunnen staan. de bovenste sluit aan op de baan, daar onder ruimte voor 4 of 5 extra treinen.
het verschil tussen het baantje en het raam
(https://live.staticflickr.com/65535/52103081855_d3aa306d26_b.jpg) (https://flic.kr/p/2noaUZv)DSCN5389[1] (https://flic.kr/p/2noaUZv) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
volgend stapje
(https://live.staticflickr.com/65535/52105488224_1d603ec43e_h.jpg) (https://flic.kr/p/2noofjC)Ohne Titel (https://flic.kr/p/2noofjC) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Weer een klein stapje
(https://live.staticflickr.com/65535/52107700910_23b09d4959_h.jpg) (https://flic.kr/p/2nozA5o)P1000207 (https://flic.kr/p/2nozA5o) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Citaat van: Peter op 27 mei 2022, 12:21:35 PM
het verschil tussen het baantje en het raam
(https://live.staticflickr.com/65535/52103081855_d3aa306d26_b.jpg) (https://flic.kr/p/2noaUZv)DSCN5389[1] (https://flic.kr/p/2noaUZv) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Daar kun je toch best zoiets in de vensterbank maken? Zelfs t raam kan dan nog open. :)
maar die gordijnen hangen in de weg of je moet er rond bouwen(of een ander gordijn tegen je raam hangen(of een folie)
Langzaam maar zeker Eveneens juist ontvangen, mijn Bnrdzf 463 stuurstand rijtuig van Brawa. Prachtig model
(https://live.staticflickr.com/65535/52109683466_2a87208c5b_h.jpg) (https://flic.kr/p/2noKKqo)DSCN5395[1] (https://flic.kr/p/2noKKqo) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
het vordert langzaam
(https://live.staticflickr.com/65535/52127927072_1d93b05416_h.jpg) (https://flic.kr/p/2nqnfBj)Ohne Titel (https://flic.kr/p/2nqnfBj) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Langzaam maar zeker hé Peter. ;)
Weer een stapje verder :D :D :D
(https://live.staticflickr.com/65535/52180415457_023aef7750_k.jpg) (https://flic.kr/p/2nv1gzt)P1000217 (https://flic.kr/p/2nv1gzt) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Leuk dat het nog steeds vooruit gaat, Peter.
Tof!
d