hallo,
ooit heeft iemand hier op het forum gezegd hoe het niet moet :)
wel nu eens een ernstige poging gedaan om M rails in mijn locdepot in te werken ;)
zie hier verschil voor en na, ziet er toch wat beter uit niet ?
voor
(http://i541.photobucket.com/albums/gg396/railtravelmanager/imagejpg1-3.jpg) (http://s541.photobucket.com/user/railtravelmanager/media/imagejpg1-3.jpg.html)
na
(http://i541.photobucket.com/albums/gg396/railtravelmanager/unnamed3.jpg) (http://s541.photobucket.com/user/railtravelmanager/media/unnamed3.jpg.html)
(http://i541.photobucket.com/albums/gg396/railtravelmanager/unnamed.jpg) (http://s541.photobucket.com/user/railtravelmanager/media/unnamed.jpg.html)
(http://i541.photobucket.com/albums/gg396/railtravelmanager/unnamed2-1.jpg) (http://s541.photobucket.com/user/railtravelmanager/media/unnamed2-1.jpg.html)
Ziet er goed uit. Kwa kleur kan je altijd nog bijwerken met drybrush of aurbrush.
Zelf gebruik ik als ballast voor m rails op mijn Bahnwerk dan weer gewoon schelpenzand van on de Cora. 3 euro voor een bus van 2 kilo en het ruikt nog lekker naar anijs, je weet wel dat strooizand gemaakt van fijn gemalen zeeschelpjes voor op de bodem van een vogelkooi... Ik zal es zoeken naar een foto.
Let wel op met vocht bij M rails, ze roesten makkelijk
hi Dani,
zo weinig mogelijk lijm langs de randen vermijd dit :) hoogteverschil overwonnen met isimo en dunne strooilaag ;)
rails liggen op droge naakte zuivere ondergrond :D
dit zou "oxydatie" geen kans mogen geven