Modelspoormagazine forum

Modelspoor, Algemeen en H0 => Belgische modellen => Topic gestart door: homer op 15 december 2008, 23:45:28 PM

Titel: m4
Bericht door: homer op 15 december 2008, 23:45:28 PM
Hello e1...loebas zei dat er ergens op de site staat hoe een m4(lima) de koppeling te veranderen--inkorten...ik heb er zo'n 3 die als je ze aan elkaar hangt ze ongeveer 4 cm uit elkaar hangen...en da's geen zicht....zijn er oplossingen(simpele)ik ben niet te handig in zo'n dingen..:D of is er iemand die dat kan doen voor mij??

thx