Modelspoormagazine forum

Modelspoor, Algemeen en H0 => Aankondiging nieuwigheden => Topic gestart door: the_gold op 13 november 2025, 19:51:11 PM

Titel: LS models DMS
Bericht door: the_gold op 13 november 2025, 19:51:11 PM
Re-run van de 'new look' / bordeaux en hersporing HASSELT DMS nu in uitlevering. Ergens een verloren palet? Geen folder zien verschijnen.
Titel: Re: LS DMS
Bericht door: eve op 14 november 2025, 18:44:50 PM
Uiteraard ligt het aan mijn aangeboren domheid...
...maar ik begrijp het bericht niet en kan er niets over terugvinden.

Erik.
Titel: Re: LS DMS
Bericht door: ACFI op 14 november 2025, 19:23:07 PM
Ik had het bericht toevallig al bij Het Spoor gezien.

LS Models brengt drie varianten uit van het bagagerijtuig Dms.

Ttz een versie in New Look kleuren, een bordeaux uitvoering en een geel exemplaar voor een werktrein.

Bij LSM geen info te vinden, maar communicatie van dat bedrijf is niet altijd perfect.

ls

ACFI
Titel: Re: LS DMS
Bericht door: eve op 14 november 2025, 20:21:51 PM
Dank u wel !!!

Mvg, Erik.
Titel: Re: LS DMS
Bericht door: itchy op 14 november 2025, 22:30:26 PM
De New Look en Bordeaux versies die nu heruitgegeven worden, zijn beide generatorwagens.