Ik bezit sind een tijdje een L. rijtuig van Olaerts
Nu mijn vraagje: Hoe kan ik dat rijtuig openen om er verlichting en reizigers in te plaatsten
want bij dat model zit geen uitleg.
Bedankt alvast voor jullie hulp
(https://live.staticflickr.com/65535/55022694036_7dedb9190b_b.jpg) (https://flic.kr/p/2rQaFYy)P1000608 (https://flic.kr/p/2rQaFYy) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Het dak van deze rijtuigen klikt redelijk gemakkelijk los. Een vingernagel tussen de kast en het dak is al wat nodig is om het rijtuig te openen.