Modelspoormagazine forum

Zeg maar Off-topic => Babbelhoek => Topic gestart door: Metpetergaathetbeter op 01 december 2020, 23:40:26 PM

Titel: straaljager WWII
Bericht door: Metpetergaathetbeter op 01 december 2020, 23:40:26 PM
https://www.2dehands.be/a/auto-s/oldtimers/m1594842857-straaljager-vliegtuig-reclamebord-gevechtsvliegtuig-ww2.html?c=aba4801fe1dcfdf8e084fd4b2e0a17e&utm_source=criteo&utm_medium=retargeting&utm_campaign=Retargeting%3EBE%3EDUT%3ECars%3EWeb&utm_content=79290-1172181405

niet alleen onder modeltrein-liefhebbers heb je al eens woorden over tijdperken, ook van WWII  wanneer die aan de gang was zijn er deze in twijfel trekken ! Vaak heb je woorden wanneer die eigenlijk begon maar nu is er al iemand die lijkt overtuigt te zijn dat die veel langer duurde dan algemeen aangenomen werd!
Titel: Re: straaljager WWII
Bericht door: svvander op 02 december 2020, 07:15:51 AM
Haha, maar zelf het jaartal van de jet en de afkomst is volgens mij verkeerd. Dit is geen Russische jet uit de jaren '60. Volgens mij is het een Aero L-29 Delfin (Codenaam Maya voor de Nato) uit 1961. Niet Russisch, maar ne Tsjechoslowaakse trainingsjet. Misschien wel gebruikt door de Russische luchtmacht, maar al lang nadat de 2de Wereldoorlog voorbij was. Deze situeert zich al meer in de "Koude-oorlog".

Straffen type: als ge dit zo durft te beweren...
Titel: Re: straaljager WWII
Bericht door: Rangeerduivel op 02 december 2020, 08:59:35 AM
En GERESERVEERD!
Waar gaat ge hem zetten Peter, op het pleintje voor Uw huis...? ;D ;D

;)

Ze zullen waarschijnlijk gedacht hebben; die lijkt wat op de Messerschmidt, maar die had ronde motoren die aan de vleugels hingen = Verkeerde aankoop > Betaal met PayPal, krijg je misschien nog je geld terug! :-\ ;D
Titel: Re: straaljager WWII
Bericht door: Dirky op 02 december 2020, 09:05:46 AM
Paar keren voorbijgereden dit jaar. Hij heeft/had daar ook nog een Russische helikopter staan. Zijn pand staat/stond te koop...
Titel: Re: straaljager WWII
Bericht door: chef garde op 02 december 2020, 09:55:44 AM
Proficiat met je aankoop Peter!!  Daar kom ik graag eens inzitten!
Titel: Re: straaljager WWII
Bericht door: Rochevalien op 02 december 2020, 12:09:21 PM
ww2 staat gewoon in de titel om meer volk trekken naar de ad. In de uitleg vanonder staat Russisch 1965. Meer is daar niet aan.