Modelspoormagazine forum

Zeg maar Off-topic => Babbelhoek => Topic gestart door: Peter op 09 september 2020, 13:55:52 PM

Titel: Terug thuis
Bericht door: Peter op 09 september 2020, 13:55:52 PM
Terug thuis en onder de "bijna" levenden. De ingreep is geslaagd doch zwaarder geweest dan verwacht.
Dat wil zeggen, voorlopig slechts een paar stapjes buiten, geen auto rjjden, veel rusten en oppassen met bewegingen, en ZEKER niets heffen
maar het zal wel goed komen zeker eens ook die koorts wegblijft
Wachten we af
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: chef garde op 09 september 2020, 14:03:20 PM
Spoedig herstel gewenst!!
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: Pierre op 09 september 2020, 16:50:48 PM
Sterkte met herstel Peter.
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: svvander op 09 september 2020, 18:27:16 PM
Spoedig herstel!
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: Bundesbahnfreak op 09 september 2020, 20:03:39 PM
Spoedig herstel Peter en laat U goed soigneren
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: mahtoska1 op 09 september 2020, 20:52:33 PM
Spoedig herstel!
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: eddy op 09 september 2020, 21:04:32 PM
hopelijk vlug hersteld.
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: mardig23 op 09 september 2020, 21:15:40 PM
Doe het rustig aan Peter, neem uw tijd!

Mvg Karl
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: PietB op 10 september 2020, 01:10:30 AM
Peter, fijn dat je weer thuis bent.
Neem de tijd voor volledige genezing.
En laat je vertroetelen.
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: Gerolf op 10 september 2020, 08:17:46 AM
Zorg goed voor jezelf !
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: DelticPower op 10 september 2020, 10:30:58 AM
Fijn dat het achter de rug is Peter, neem de tijd voor je herstel en zorg voor jezelf.
Luister naar je lichaam en geef het de tijd.

Groeten Jan.
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: just4fun op 10 september 2020, 12:29:47 PM
Top dat je terug thuis bent.
Neem de tijd om te herstellen.
Paul
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: Decapod op 10 september 2020, 21:43:16 PM
Goed nieuws, Peter. Rust maar goed en neem de tijd. Komt wel goed!
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: Peter op 20 september 2020, 14:01:52 PM
De ingreep blijkt toch heel goed gelukt te zijn, doch niet alles is blijkbaar zo. De anesthesie (verdoving) blijkt mijn nieren zwaarder geraakt te hebben dan eigenlijk goed voor ze is. Ze waren de laatste jaren, gelukkig stabiel, op 30% blijven staan, doch nu met de verdoving staan ze nog maar op 18%. Volgens de dokter kan het zijn?? dat ze langzaam mettertijd terug beter worden. Ze spreekt van enkel maanden? Indien niet wordt het helaas dialyse, en dat is niet bepaald iets waar ik op zit te wachten. Moeilijke  en zware dagen in elk geval voor mijn echtgenote en ikzelf
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: perk op 20 september 2020, 14:03:14 PM
de gezondheid is iets fragiel he?   Hou je goed en beterschap !
Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: Snobby Crash op 21 september 2020, 22:59:42 PM
Spoedig herstel Peter

Titel: Re: Terug thuis
Bericht door: Johnnytrein op 22 september 2020, 05:42:24 AM
Spoedig herstel Peter