Terug thuis en onder de "bijna" levenden. De ingreep is geslaagd doch zwaarder geweest dan verwacht.
Dat wil zeggen, voorlopig slechts een paar stapjes buiten, geen auto rjjden, veel rusten en oppassen met bewegingen, en ZEKER niets heffen
maar het zal wel goed komen zeker eens ook die koorts wegblijft
Wachten we af
Spoedig herstel gewenst!!
Sterkte met herstel Peter.
Spoedig herstel!
Spoedig herstel Peter en laat U goed soigneren
Spoedig herstel!
hopelijk vlug hersteld.
Doe het rustig aan Peter, neem uw tijd!
Mvg Karl
Peter, fijn dat je weer thuis bent.
Neem de tijd voor volledige genezing.
En laat je vertroetelen.
Zorg goed voor jezelf !
Fijn dat het achter de rug is Peter, neem de tijd voor je herstel en zorg voor jezelf.
Luister naar je lichaam en geef het de tijd.
Groeten Jan.
Top dat je terug thuis bent.
Neem de tijd om te herstellen.
Paul
Goed nieuws, Peter. Rust maar goed en neem de tijd. Komt wel goed!
De ingreep blijkt toch heel goed gelukt te zijn, doch niet alles is blijkbaar zo. De anesthesie (verdoving) blijkt mijn nieren zwaarder geraakt te hebben dan eigenlijk goed voor ze is. Ze waren de laatste jaren, gelukkig stabiel, op 30% blijven staan, doch nu met de verdoving staan ze nog maar op 18%. Volgens de dokter kan het zijn?? dat ze langzaam mettertijd terug beter worden. Ze spreekt van enkel maanden? Indien niet wordt het helaas dialyse, en dat is niet bepaald iets waar ik op zit te wachten. Moeilijke en zware dagen in elk geval voor mijn echtgenote en ikzelf
de gezondheid is iets fragiel he? Hou je goed en beterschap !
Spoedig herstel Peter
Spoedig herstel Peter