Allen,
Is er een mogelijkheid om de interieurverlichting van de Desiro te dimmen, ken er iemand de instellingen om dat te verwezelijken?
mvg
Dirk
Ik zou een mail sturen naar VBV. Die zullen je zeker helpen.
Mvg
755philippe
Dirk ik denk dat je dit kan doen met een esu locprogrammer...
Gr Geert
Sorry, vergeten om vervolg te geven. Ik heb gemaild naar VBV, en in antwoord kreeg ik de melding dat de binnen verlichiting NIET gedimd kon worden. Vind ik vreemd en jammer, een hedendaagse decoder heeft volgens mij poorten zat om de binnenverlichting erop te hangen, voor een loc in deze prijsklasse zou dat een kleine moeite zijn. Jammer maar helaas.
Dirk
mss zelf een beetje ombouwen en de verlichting op een aux uitgang aansluiten.Inderdaad eigenlijk een totaal verkeerd concept voor zo een duur model.