Modelspoormagazine forum

Modelspoor, Algemeen en H0 => Het (oude) forum zelf => Topic gestart door: Peter op 07 juni 2006, 09:41:43 AM

Titel: Goede service
Bericht door: Peter op 07 juni 2006, 09:41:43 AM
Niet alleen negatieve dingen maar ook goede dingen mogen hier op het forum ook al eens vermeld worden.
In mijn Faller bouwdoos-344 voor een Mercedes-Benz showroom en garage waren verschillende dingen beschadigd.
Vorige vrijdag 02/06 een E-mail naar hun "Kundendienst" gestuurd, en voil? !! vanmorgen 07/06 zaten de stukken verpakt in een stevig doosje al in de brievenbus.
Dit is "Perfekte" service in mijn ogen. Iets waar enkele andere merken een voorbeeld aan mogen nemen.
Titel: Goede service
Bericht door: Gerolf op 07 juni 2006, 10:29:21 AM
Zo hoort het! Bravo voor Faller [8D]
Titel: Goede service
Bericht door: Tom op 07 juni 2006, 12:47:32 PM
Na al die negatieve kritiek op de onderdelenservice van somige merken ben ik blij zo iets nog eens te horen. [^]
3 hoeraatjs voor Faller. [:D]
Titel: Goede service
Bericht door: Jurgen op 07 juni 2006, 13:31:50 PM
Bij mijn Kibri huisje zaten ooit eens een paar stukjes te weinig in de doos. Briefje gestuurd naar Kibri met de juiste nummertjes en dergelijke en ik kreeg een paar dagen later ook mijn pakketje in de bus.
Bleek uiteindelijk dat ik fout gekeken had en 1 van de zogezegd ontbrekende stukjes toch niet ontbrak. [:I]
Maar bij Kibri dus ook goede service. [^]
Titel: Goede service
Bericht door: Brunel op 07 juni 2006, 14:04:38 PM
Ja, ik heb ook weleens iets dergelijks meegemaakt, met .... Vollmer.
Mogen we concluderen dat wat betreft de onderdelenservice de treintjesmakers iets kunnen leren van de huisjesmakers? [8D]
Titel: Goede service
Bericht door: ysbeer op 07 juni 2006, 14:06:57 PM
Dan ik ook maar,ik heb zeer goede ervaring met KIBRI.VOLLMER.LENZ.BRAWA
en GUTTZOLD.FLEISCHMANN.

wim
Titel: Goede service
Bericht door: janjozef op 07 juni 2006, 14:27:55 PM
Ik heb het ook gehad bij kibri, grondplaat niet in orde was een hoek slecht gegoten/gespoten, briefje naar Kibri met het betrefende model en nummer, een paardagen later zat de volledige boom met alle andere onderdelen aan in de bus, mijn restjesdoos was gelukkig

Jan
Titel: Goede service
Bericht door: Roderik op 07 juni 2006, 17:20:49 PM
Het gaat verder dan huisjes alleen. Ik heb een Atlas lok gekocht. De door sprak over en digitale versie maar binnenin zat een analoge. Mailtje naar Atlas. En Atlas heeft een decoder opgestuurd. Gratis en voor niks! Zelfs geen portkosten.
Probeer dat hier maar eens...
Titel: Goede service
Bericht door: n/a op 07 juni 2006, 20:48:24 PM
Hoi,

Jaaaaaaaaren geleden heb ik hetzelfde gehad met Faller.

Gelukkig dus nog steeds zo, top[:)]

mvg
Titel: Goede service
Bericht door: janjozef op 07 juni 2006, 22:06:59 PM
Nu in amerika is dat echt een gewoonte een klant reklameert geen vragen maar oplossen. daar kunt ge dat zelfs nog doen met een stuk dat ge een paar jaar geleden gekocht hebt.

Jan
Titel: Goede service
Bericht door: Steven86 op 07 juni 2006, 23:36:50 PM
Ik heb goede ervaringen met Brawa. Ik had een 3 rail digitale loc gekocht en in de doos zat een 2 rail. Fout verpakt in het fabriek Een beetje onhandig toch. Maar, snel en professioneel vervangen.

Eveneens goede ervaringen met de mensen van Viessman. Met de huisjes tot hiertoe nog geen issues gehad. Hout vasthouden...

Steven