Hallo,
Kan men op een oppervlakte zoals vermeld een degelijke N baan bouwen.
Zij moet zich situeren in een licht bergachtig landschap. Graag wat rangeermogelijkheden en een klein stedelijk station.
Scenery is ook wel belangrijk.
Alvast bedankt
Olivier
Dat mag geen probleem zijn. Als mijn baan plan bekijkt zie je dat het station dat vrij groot is en op minder dan 3 meter is gemaakt. De uiteindelijke baan is wel groter maar als je het station wat in kort gaat dat zonder probleem.
Ja dat moet zeker lukken.
Onze spoorbaan meet 90 x 300 cm, en we hebben een op onze website
http://klapplitalbahn.wordpress.com/
kun je het nodige over lezen en zien.
Qua spoorplan is het een eenvoudige baan zonder schaduwstation.
Schaduwstation is wel een noodzaak, vind ik toch.
Olivier
Heb je al een idee van een sporenplan?
Dit is het plan van wat we bij OVMV gemaakt hebben op een oppervlakte van 1m op 70 cm.
Het betreft hier een baan met een klein station en bergen
Zoals ze kan zien kan je al iets leuk maken en jij hebt 3x meer plaats.
Alles op de achterste helft is niet zichtbaar (over 2 niveau's)
Foto's op http://www.ovmv.be/index.php/n-demobaan (http://www.ovmv.be/index.php/n-demobaan)
Je kan ook is komen kijken op onze opendeur dit weekend: http://www.ovmv.be/index.php/opendeur-2014 (http://www.ovmv.be/index.php/opendeur-2014)
(http://www.ovmv.be/images/Treinen/N/IMAG0144.jpg)
(http://www.ovmv.be/images/Treinen/N/gebouwen/SAM_0442.JPG)
(http://www.ovmv.be/images/Treinen/N/gebouwen/SAM_0436.JPG)