Spanning Vs - Aux
DH 16A : 15.2 V
ESU Lopi4 : 13.2 V
Alle parameters gelijk. Gemeten met DCC-spanningsmeter.
Het verschil is zichtbaar bij LED-belichting.
Erik
bij esu ligt de uitgangsspanning aan de AUXEN 1,5 V lager dan de baanspanning.Staat trouwens ook zo in de handleiding.
Citaat van: bellejt op 18 oktober 2017, 11:51:38 AM
bij esu ligt de uitgangsspanning aan de AUXEN 1,5 V lager dan de baanspanning.Staat trouwens ook zo in de handleiding.
De gemeten baanspanning is 16 V (DCC-sapnningsmeting)
16 - 1.5 = 14.5....
Erik
En kun je die AUX, dan misschien ook via een CV dimmen? En staat hij wel op zijn MAX, of is hij gedimd?
Verder vind ik het een beetje gemeenschap bedrijven met een heel klein insect.
Groetjes
de spanning van de AUX kan je niet dimmen.Je kan hem wel op ledsturing zetten waardoor hij een zogenaamd dim effekt kan toepassen voor leds.
Er is niets gedimmed.
Compleet onder gelijke omstandigheden met dezelfde parameters in dezelfde lok.
Mierenneuken : je trimmt alles fijn af, levert de lok, gebruiker steekt er een andere decoder in en klaagt over te zwakke verlichting...
Zoek het maar uit.
Erik
tja klinkt bekend
levert een duikboot af die goed vaart de eigenaar zet er een andere prop op en gaat van 6 volt op 11 volt over
resultaat regelaar , motor en de duikpomp hemelen en dan reclameren dat het ding niet werkt en alles opbrand
gelukkig slaat de DTC lipo controler alles in geheugen op en zo kon ik dus zien dat de spanning van de accu tot 12 volt was opgelopen
wat overeenkomt met een 3S lipo accu die aangesloten is geworden
de grotere prop zat er zelfs nog op
hier uwen brol terug en ga iemand anders koeioneren met je ellende
gr raf
quote : gebruiker steekt er een andere decoder in en klaagt over te zwakke verlichting...
Dan zijn de omstandigheden wel veranderd en moet die zijn plan maar trekken.
Wekelijkse kost ??
Ken dat fenomeen ;) dan is de persoon die het goed bedoelt de dupe...