Poll
Vraag:
Welke nummer en versie heeft jouw voorkeur?
Optie 1: bicourant
stemmen: 35
Optie 2: enkelspannig
stemmen: 23
Optie 3: nummer 444
stemmen: 4
Optie 4: ander nummer
stemmen: 12
Ik heb in het verleden al eens een poll gehouden i.v.m. de AM96, enkel was deze niet echt goed georganiseerd door mij.
Nu ik lees dat er toch wel wat interesse is in de AM96 en het toch wel positieve reacties zijn, wat me extra moed geeft om door te doen en het echt op de markt te brengen. Vroeg ik mij af waar het meeste interesse zou liggen als eerste model.
Zolang de interesse er is, ongeacht DC, DCC, AC of ACC, er zullen meerdere versies komen.
Zo zullen er versies komen met één panto en eentje die tweespannig is, dus met twee pantografen.
Daarnaast ben ik ook benieuwd of jullie een voorkeur hebben voor de eerste nummer of jullie de nummer 444, afhankelijk van de eerste vraag, goed vinden of niet.
Daarnaast, deze zit niet in de poll inbegrepen, ben ik ook wel curieus of jullie ook interesse hebben in afwijkende nummers en/of livreien?
Zo ja: Welke?
Of je nu een stel wil kopen of niet, stemmen mag en antwoorden ook, beide liefst te samen.
Dank bij voorbaat en ben benieuwd naar de reacties!!
Cédric
Net gestemd op enkelspanning en bicourant, omdat beide versies me wel interessant lijken.
Andere livreien zijn er volgens mij niet geweest?
Een nummer maakt voor mij op zich niet zo heel veel uit, ik zal al blij zijn als het type stel beschikbaar is.
Is nummer 444 speciaal of...?
Ik stem niet mee, vanwege dat ik puur diesel rij.
Maar ik waardeer het zeer dat men dit soort ideeen maakt en uitvoert.
Complimenten. En ik zie het model graag eens op een baan rijden.
Citaat van: mark7758 op 02 juli 2016, 11:33:22 AM
Ik stem niet mee, vanwege dat ik puur diesel rij.
Maar ik waardeer het zeer dat men dit soort ideeen maakt en uitvoert.
Complimenten. En ik zie het model graag eens op een baan rijden.
+1 ik diesel ook ...
Citaat van: Houdini op 02 juli 2016, 11:25:14 AM
Net gestemd op enkelspanning en bicourant, omdat beide versies me wel interessant lijken.
Andere livreien zijn er volgens mij niet geweest?
Een nummer maakt voor mij op zich niet zo heel veel uit, ik zal al blij zijn als het type stel beschikbaar is.
Is nummer 444 speciaal of...?
Je hebt een paar afwijkende gehad.
(https://c2.staticflickr.com/6/5188/5649223441_817611a2d9_z.jpg) (https://flic.kr/p/9BcKja)
NMBS 507 Rhisnes (https://flic.kr/p/9BcKja) by Davy Beumer (https://www.flickr.com/photos/davybeumer/), on Flickr
(https://c4.staticflickr.com/4/3458/4565051483_5fbe069815_z.jpg) (https://flic.kr/p/7Xp5Lc)
453 Lokeren 29-04-2010 (https://flic.kr/p/7Xp5Lc) by Maarten Schoubben (https://www.flickr.com/photos/maartenschoubben/), on Flickr
(http://www.treinfoto2000.be/NMBS/468.roze%20Girotrein/AM96-468-2006.04.02-LK%20p5.jpg)
Foto van treinfoto 2000
Het nummer 444 lijkt me gewoon zeer leuk om als eerste nummer te hebben. ;)
Al gestemd, nr maakt mij niet uit.
gewoon nummerloos zoals Roco er vroeger ook heeft gedaan. En paar nummerkes bij geven (keuze uit paar getallen). Kun je meerdere keren een stel kopen en een ander nummer geven ;)
Ook gestemd, nr maakt voor mij ook niet uit ;-)
Leuk initiatief, maar je moet echt je nick eens veranderen, zeker met wat je nu bezig bent.
Citaat van: centauri167 op 02 juli 2016, 19:19:05 PM
Leuk initiatief, maar je moet echt je nick eens veranderen, zeker met wat je nu bezig bent.
Wel, twee dagen geleden of zo had ik naar Gerolf gestuurd en gevraagd om mijn nickname te veranderen. Maar hij zei dat Luc het moest doen. Intussen nog niets gehoord van Lucky Luc.... :-X ;)
Ps: geen verwijt naar beide!!! 8)
@iedereen: bedankt voor de feedback. Hoe meer, hoe beter.
Nu ik over feedback bezig ben: Ik was origineel van plan om mijn roosters onderaan te laten etsen en dus echt wel wat gedetailleerder te maken dan vb. LS Models waar deze het één geheel is met de rest van het onderstel. Het irritante is dat de prijs daarvoor niet mals is. En als ik het totaal deel, kom ik op 9 euro kosten uit per stel. Dat enkel de kostprijs. De ramen moeten ook nog gefreesd worden en aangekocht dus dat kan denk ik ook oplopen, alhoewel ik deze half en half heb voorzien bij de kostprijs.
Mijn vraag is dan: hebben jullie het liefst geëtst en ietsje duurder (10-15 euro max.) of zeggen jullie van: laat dat etsen maar en maak het net zoals LS er één geheel van?
Voor mij het liefst geëtste roosters. Hier betaal ik graag wat meer voor.
Voor mij maakt niet uit welke, heb dan ook op beide gekklikt, mono en poly, maar ik wil die eerst (goed) zien rijden op C rail voor ik me ga engageren om effectief eentje te bestellen. In het verleden al wel es materiaal gehad van "professionals, merken dus" waar rij probleemkes mee zijn. Dus daaraan veel aandacht schenken graag :-)
Wat betreft de afwerking, persoonlijk ben ik niet zo een detail freak, het moet er gewoon goed op lijken uiteraard :-)
Ik sluit mij aan bij Kurt (2012), eerst goed zien rijden (op Tillig) in mijn geval en vervolgens bestellen
Wat nummering betreft opteer ik dan eerder voor een veelgebruikt/courant model, geen afwijkend model.
Ik vind het in uw draadjes niet direct terug, maar waar zal je de motorisatie halen???
Citaat van: chef garde op 02 juli 2016, 22:28:33 PM
Ik sluit mij aan bij Kurt (2012), eerst goed zien rijden (op Tillig) in mijn geval en vervolgens bestellen
Wat nummering betreft opteer ik dan eerder voor een veelgebruikt/courant model, geen afwijkend model.
Ik vind het in uw draadjes niet direct terug, maar waar zal je de motorisatie halen???
Voor de aandrijving ga ik een Mashima-motor gebruiken, al dan niet met vliegwiel. Voor de draaistellen ga ik deze gebruiken:
(http://www.hollywoodfoundry.com/Images/Gozunder%20800.jpg)
* Aanvulling:
Ik had verschillende handelaars gevraagd voor een prijsofferte van de aandrijving en draaistellen van de Electrotren. Na tijdje niets te hebben gehoord of negatieve reactie gekregen, is er nu één handelaar die er wel wat moeite voor doet en me onlangs een update heeft gegeven.
Deze optie ligt dus ook nog open....
[Off-topic] Cedric, ik zit momenteel in het zonnige zuiden van Frankrijk en de wifi hier is niet altijd even betrouwbaar.
Helaas ben ik woensdag al terug in regenland Luxemburg en dan zal ik proberen jouw nickname aan te passen! ;) [on-topic]
Citaat van: Houdini op 02 juli 2016, 11:25:14 AM
Net gestemd op enkelspanning en bicourant, omdat beide versies me wel interessant lijken.
Andere livreien zijn er volgens mij niet geweest?
Een nummer maakt voor mij op zich niet zo heel veel uit, ik zal al blij zijn als het type stel beschikbaar is.
Is nummer 444 speciaal of...?
Citaat van: Thommy op 02 juli 2016, 14:06:18 PM
gewoon nummerloos zoals Roco er vroeger ook heeft gedaan. En paar nummerkes bij geven (keuze uit paar getallen). Kun je meerdere keren een stel kopen en een ander nummer geven ;)
Zelfde meningen toegedaan en als dusdanig gestemd
Mannen, nogmaals bedankt voor de feedback vanop de livrei en de nummers.
Van de roosters nog niet zoveel feedback gekregen maar voorlopig gaan de voorstanders voor geëtste en de "ingebouwde" roosters gelijk op.
Frans en Thommy, ik ga het niet doen zoals roco. Denk niet dat iedereen dat graag heeft en je gaat sowieso kansen genoeg krijgen voor een nieuw nummertje.
Ik denk dat er om de 50 stellen er zeker een nieuw nummer gaat komen, en indien je graag de oude nummer wilt is dat geen probleem want alle voorgaande nummers blijven ook tot een bepaald moment bestelbaar. Ik blijf een klein-seriefabrikant (in wording :P ) hé.
@Luc: begrepen! ;)
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 13:13:22 PM
Ik blijf een klein-seriefabrikant (in wording :P ) hé.
wel voorzichting zijn dat je met een financieële kater blijft zitten he ? ;)
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 juli 2016, 13:45:19 PM
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 13:13:22 PM
Ik blijf een klein-seriefabrikant (in wording :P ) hé.
wel voorzichting zijn dat je met een financieële kater blijft zitten he ? ;)
ik hoop dat er geen kater aan te pas komt :-)
Wat de detaillering betreft: Geëtste roosters zijn altijd mooier dan aangegoten en zeker als die "in het zicht" zitten. Onzinnige details die er zijn maar die je met de trein op de baan niet ziet zitten vindt ik overbodig.
Citaat van: SuSke op 03 juli 2016, 14:06:21 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 juli 2016, 13:45:19 PM
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 13:13:22 PM
Ik blijf een klein-seriefabrikant (in wording :P ) hé.
wel voorzichting zijn dat je met een financieële kater blijft zitten he ? ;)
ik hoop dat er geen kater aan te pas komt :-)
Wat de detaillering betreft: Geëtste roosters zijn altijd mooier dan aangegoten en zeker als die "in het zicht" zitten. Onzinnige details die er zijn maar die je met de trein op de baan niet ziet zitten vindt ik overbodig.
Zoals een WC die je niet kan zien in je rijtuig..... ;D
Dus geëtste roosters zijn een detail dat niet overbodig is wegens dat het in het zicht zit? Voorlopig staat dan kant "ets" aan de winnende kant.
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 juli 2016, 13:45:19 PM
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 13:13:22 PM
Ik blijf een klein-seriefabrikant (in wording :P ) hé.
wel voorzichting zijn dat je met een financieële kater blijft zitten he ? ;)
Laat ons hopen van niet!!!!! ;D ::)
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 18:50:22 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 03 juli 2016, 13:45:19 PM
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 13:13:22 PM
Ik blijf een klein-seriefabrikant (in wording :P ) hé.
wel voorzichting zijn dat je met een financieële kater blijft zitten he ? ;)
Laat ons hopen van niet!!!!! ;D ::)
Inderdaad, hopelijk word dit geen (tegen)slag in het water en verloopt alles zoals je hoopt (en wij ook hopen dus :-))
Ik hoop dat het project zal slagen
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 13:13:22 PM
Mannen, nogmaals bedankt voor de feedback vanop de livrei en de nummers.
Van de roosters nog niet zoveel feedback gekregen maar voorlopig gaan de voorstanders voor geëtste en de "ingebouwde" roosters gelijk op.
Dat maakt voor,mij niet zo heel veel uit ;).
Citaat van: Houdini op 05 juli 2016, 21:29:17 PM
Citaat van: LS Models op 03 juli 2016, 13:13:22 PM
Mannen, nogmaals bedankt voor de feedback vanop de livrei en de nummers.
Van de roosters nog niet zoveel feedback gekregen maar voorlopig gaan de voorstanders voor geëtste en de "ingebouwde" roosters gelijk op.
Dat maakt voor,mij niet zo heel veel uit ;).
I am going to second on this one.
Op zich zijn die extra mooie roosters niet echt nodig, het is een leuk detail maar voor rijdende treinen echter een ietswat overbodig geheel
Als de meerprijs gerechtvaardigd is het het geleverde detail dan mag het wel.
Neem nu bv de geëtste roosters op de daken van Van Biervliet hun 59/55, dat ziet er mooier en beter uit. Bij een rijdende trein zie je het niet direct maar je kijkt toch naar je loc wanneer je hem laat stoppen in je station/halte of wanneer je er mee rangeert.
Groet.
Ruben, ik hoop het ook. Het zou, zoals Paul al in andere topic zei: een grote verwezelijking zijn moest ik dit met succes kunnen afwerken en verkopen.
Kurt, laat ons hopen! 8)
Ik begrijp jullie punt Jelle & Ruben. Olivier, jij bent samen met een paar andere en deel deze mening ook eigenlijk. Het zou 9 euro per stel ongeveer extra zijn, de volgende serie misschien minder, maar ik heb geen idee of je per keer een film nodig hebt voor het etsen of je meerdere keren dat kunt doen. En het al dan niet voor eenmaal de ontwikkelingskosten is of per keer dan....
Wel, deze roosters zullen aan de onderkant hangen, maar je zou het verschil, zeker bij stilstand wel goed zien. En voor Eric & alle die graag realistisch weatheren, de geëtste zijn leuker om vuil te maken. Maar ja.... Weet het nog niet 100 zeker. Vooral omdat de opstartkosten dan terug omhoog gaan.
Citaat van: OlivierV op 05 juli 2016, 21:40:35 PM
Als de meerprijs gerechtvaardigd is het het geleverde detail dan mag het wel.
Neem nu bv de geëtste roosters op de daken van Van Biervliet hun 59/55, dat ziet er mooier en beter uit. Bij een rijdende trein zie je het niet direct maar je kijkt toch naar je loc wanneer je hem laat stoppen in je station/halte of wanneer je er mee rangeert.
Groet.
akkoord, maar "onzichtbare zaken" als een wc/rekjes boven de zetels ed zijn voor mij, en meerdere hier, geen meerwaarde.
roosters die je aan de buitenzijde ziet zijn dat wel en geven een model idd een andere look.
Citaat van: Thommy op 06 juli 2016, 07:38:21 AM
akkoord, maar "onzichtbare zaken" als een wc/rekjes boven de zetels ed zijn voor mij, en meerdere hier, geen meerwaarde.
roosters die je aan de buitenzijde ziet zijn dat wel en geven een model idd een andere look.
Voila! Dat is gesproken!
Leuk initiatief Cedric, en altijd leuk een concullega in wording te zien groeien!
(een ets-film kan steeds weer opnieuw gebruikt worden - niet eindeloos omdat er wel krassen of dergelijke kunnen op komen)
Citaat van: Dirky op 06 juli 2016, 07:57:37 AM
Leuk initiatief Cedric, en altijd leuk een concullega in wording te zien groeien!
(een ets-film kan steeds weer opnieuw gebruikt worden - niet eindeloos omdat er wel krassen of dergelijke kunnen op komen)
Dankjewel Dirk!!!
Hopelijk lukt het me ook om dit project en de komende projecten tot een succes te brengen!
Dus een ets-film is dus meerdere keren, niet eindeloos, bruikbaar? Goed om te weten! ;)
Citaat van: Thommy op 06 juli 2016, 07:38:21 AM
Akkoord, maar "onzichtbare zaken" als een wc/rekjes boven de zetels e.d. zijn voor mij, en meerdere hier, geen meerwaarde.
roosters die je aan de buitenzijde ziet zijn dat wel en geven een model inderdaad een andere look.
Tommy en Wouter, WC's komen er zeker niet in. Het interieur is basic maar toch gedetailleerd. Dat wil dus zeggen: De goede vormen, niet te veel detail. Ondanks dat deze verlicht zullen zijn ga je toch niet altijd alles zien.
Ik ga ook een optie publiek stellen waar er mits bijbetaling, er al mannetjes geplaatst zullen worden. Zo moet de klant zijn mannetjes niet mer plaatsen en zo ook niet onnodig de rijtuigen opendoen.
Ofwel zullen het preisers zijn ofwel digirail mannetjes. Maar weet het niet 100%
Voor de prijs/kwaliteit en de detaillering oog ik eerder naar Preiser, maar hopelijk zijn er nog opties tussen die twee uitersten.
Wel Cedric, dat zal alvast al een zeer grote service zijn.
Opletten dat je niet te veel hooi op je vork neemt bij de aangeboden services ;)
@Ruben,
De beste manier om zich te onderscheiden ten opzichte van de concurrent is in de meeste gevallen de service. Mede hierdoor is Vanbiervliet een van de grootste van België geworden.
Ik betaal liever 20€ meer in een winkel waar ik goede service krijg dan hetzelfde product op een website te kopen. Alleen al wetende dat je kan rekenen op uw leverancier, geeft je een gerust gevoel bij de aankoop van een product.
Mvg
Koen
Cédric waarom gebruik je geen Stanton Drive motors ? deze zijn DCC ready....Deze dus http://www.nwsl.com/uploads/chap2_web_09-15.pdf (http://www.nwsl.com/uploads/chap2_web_09-15.pdf) ( eventjes wat naar beneden scrollen)
Dan kan je dit stel wielen uitrusten met antislip RP-25 wielen laten uitrusten , en de extra stroom afname van het andere wielstel. Je trekkracht zall er wel bij varen .
Één goede raad Cedric,
Maak eerst één model voor jezelf, 100% afgewerkt dus ook met perfecte rij-eigenschappen. En kijk dan wat elke component/handeling mogelijk kan kosten mocht je een kleine serie bouwen... Er komt heus veeeel meer bij kijken dan wat je aanvankelijk denkt.
Hou er rekening mee dat je prototype wel eens een pak geld kan kosten maar laat je daardoor niet afschrikken. Het is de enige manier om een realistische kijk te krijgen op je project. In 3D is alles mooi en past alles gemakkelijk, maar de realiteit is niet "vaak" maar "altijd" anders...
(je mag me steeds per PM contacteren als je hulp nodig hebt)
Citaat van: argilla op 07 juli 2016, 11:35:14 AM
Cédric waarom gebruik je geen Stanton Drive motors ? deze zijn DCC ready....Deze dus http://www.nwsl.com/uploads/chap2_web_09-15.pdf (http://www.nwsl.com/uploads/chap2_web_09-15.pdf) ( eventjes wat naar beneden scrollen)
Dan kan je dit stel wielen uitrusten met antislip RP-25 wielen laten uitrusten , en de extra stroom afname van het andere wielstel. Je trekkracht zall er wel bij varen .
Interessante link!
Cedric, leuk wat je doet, maar neem in het begin niet te veel hooi op je vork!
Breng liever eerst een gemotoriseerde versie. nadien kan je met dummies e.d. beginnen.
Er zijn concullega's die te veel hooi op hun vork nemen, en je hoort er niets meer van....
Yannick
De goede raad van Dirky is goud waard. Hij spreekt zeker uit ervaring en ik kan dit alleen maar bevestigen. Uw prototype moet nagenoeg 100 % in orde zijn.
Ik kijk vol bewondering uit naar de eerste resultaten. Bewondering, omdat je de moed hebt om zulk een project te starten. Ook wanneer je later zou beslissen om er niet mee door te gaan, om welke reden dan ook, dan nog zal mijn bewondering en respect blijven voor uw initiatief.
Cedric,
ik kan alleen maar beamen wat sommige grootmeesters hierboven zeggen.
Maak inderdaad eerst een model voor jezelf en controleer dan alles zorgvuldig.
Een tip: die dummy's zijn succesvol in de States, maar hier in Europa veel minder om niet te zeggen een fiasco. In het verleden heeft ROCO dat met een tweetal modellen geprobeerd.
Roland
Dummies zijn een praktische oplossing voor modeltreinen met drie of meer locs, zoals niet ongewoon in de VS. Dan kunnen de aandrijvingen elkaar wel gaan tegenwerken.
Mensen verwachten dat dummies behoorlijk goedkoper zijn dan een gemotoriseerde versie, terwijl de productiekosten nauwelijks lager liggen.
Citaat van: argilla op 07 juli 2016, 11:35:14 AM
Cédric waarom gebruik je geen Stanton Drive motors ? deze zijn DCC ready....Deze dus http://www.nwsl.com/uploads/chap2_web_09-15.pdf (http://www.nwsl.com/uploads/chap2_web_09-15.pdf) ( eventjes wat naar beneden scrollen)
Dan kan je dit stel wielen uitrusten met antislip RP-25 wielen laten uitrusten , en de extra stroom afname van het andere wielstel. Je trekkracht zall er wel bij varen .
Goh, DCC-ready maakt voor mij persoonlijk niet echt uit. Het is een beetje minder werk, maar dan nog. Uiteindelijk komt het artikel uit de link even, al dan niet duurder, duur uit dan een Black Beetle of een toch wat mindere Teshendo. Waar ik bij alle drie de modellen zeker twee stuks per stel zou nodig hebben om het deftig te kunnen aandrijven. Daarom opteer ik toch om twee bogie's met tandwielen, cardanassen en een deftige centrale motor te gebruiken als aandrijving. Ok, je gaat een stukje van het interieur omhoog zien gaan, maar dan nog. Rijdend zie je er toch niets van en als je op die plaats wat mannetjes zet, dan zie je stilstaand er ook niets van. Maar toch bedankt voor de link. ;)
Citaat van: Dirky op 07 juli 2016, 12:14:05 PM
Één goede raad Cedric,
Maak eerst één model voor jezelf, 100% afgewerkt dus ook met perfecte rij-eigenschappen. En kijk dan wat elke component/handeling mogelijk kan kosten mocht je een kleine serie bouwen... Er komt heus veeeel meer bij kijken dan wat je aanvankelijk denkt.
Hou er rekening mee dat je prototype wel eens een pak geld kan kosten maar laat je daardoor niet afschrikken. Het is de enige manier om een realistische kijk te krijgen op je project. In 3D is alles mooi en past alles gemakkelijk, maar de realiteit is niet "vaak" maar "altijd" anders...
(je mag me steeds per PM contacteren als je hulp nodig hebt)
Dirk, ook al zit ik verder te zien, mijn eerste grote zorg en doelstelling is inderdaad een deftig prototype dat ik zelf zal bijhouden.
Er komt ook niets in productie alvorens het prototype deftig uitziet en kan rijden.
Dat passen in realiteit en 3D, daar zit ik ook bij mezelf wat in een voorzichtige ontwikkelingsfase. Niet alles past altijd in elkaar als ze dezelfde afmetingen hebben. Maar daarvoor zal ik je eens contacteren. ;)
En de kosten zijn redelijk beperkt op dit moment. Mede omdat ik alles in testfase door vrienden laat doen of met "andere middelen" alvorens de echte, dure zaken te gaan bestellen. Zo kan ik goedkoop nog dingen aanpassen, controleren en herdoen alvorens het definitieve en kostelijke goedje te bestellen.
En in verband met de dummy's. Het is een denkrichting. Wil niet zeggen dat hij er zal komen of dat ik er een grote focus op zet.
Mijn prioriteiten zijn:
- Deftig prototype maken
- Genoeg mensen lokken voor het product te kopen
- Extra investeerder(s) zoeken voor de rest van de onkosten
- Verkoop van de modellen en de daar bijhorende distributie
- Eventueel verder kijken naar een dummy mits interesse en haalbaarheid
- Verder ontwikkelen van nieuwe modellen
De prioriteiten liggen in die volgorde en het punt daaronder kan enkel behaald worden door het punt daarvoor.
Dus ben net als jullie even benieuwd of ik het zal halen. :o ;)
Leg je prioriteit volledig op het eerste puntje, als dat dik in orde is, komt de rest vanzelf.
je stappenplan ziet er alvast OK uit... in grote lijnen!
Nu, ik moet in 't korte veeeeel laten etsen in 0.3mm en heb ruimte vrij op de platen >>> stuur me eens een pm, misschien past er wel iets voor jou tussen!
Citaat van: Dirky op 08 juli 2016, 16:30:28 PM
je stappenplan ziet er alvast OK uit... in grote lijnen!
Nu, ik moet in 't korte veeeeel laten etsen in 0.3mm en heb ruimte vrij op de platen >>> stuur me eens een pm, misschien past er wel iets voor jou tussen!
In grote lijnen, de kleintjes moeten nog vorm krijgen. Maar kan jou natuurlijk een pm sturen daaromtrent.
Voor het etsen, ik zal je straks nog een pm sturen. Bedankt alvast!!!! ;)
De stemmen zijn op dit moment redelijk duidelijk.
Er is voor beide interesse, maar op dit moment is er toch wel wat meer interesse in de bicourante versie.
Voor het nummer is het eerder vaag. Er zijn meer mensen die een andere nummer wouden, maar de weinigen die op de nummer-vraag hadden gereageerd zei dat het hen eigenlijk geen r**t uitmaakte. Dus zal het de bicourante 444 worden.
Deze in normale livrei.
Er wordt meer en meer onderzoek gedaan naar onderdelen voor het digitale en de rest van het stel. Ideetjes komen nog iedere dag naar boven om onopgeloste zaken op te lossen en het stel krijgt meer en meer zijn afwerking.
Wie weet wat er tegen eind augustus te zien is. Op foto of op film... Of beide. We zien het wel.
Bedankt voor de feedback! Deze is zeer belangrijk.
Ik heb eventueel best interesse en heb gestemd. Hopelijk blijft de prijs een beetje aantrekkelijk.
Wim