https://s (https://share.icloud.com/photos/0zyHlZaMmrvo15nImgKPIZIZg)(https://share.icloud.com/photos/0zyHlZaMmrvo15nImgKPIZIZg)
probeer dus van I cloud foto's te laden maar blijkbaar lukt dat niet ! mijn excuus https://share.icloud.com/photos/0zyHlZaMmrvo15nImgKPIZIZg (https://share.icloud.com/photos/0zyHlZaMmrvo15nImgKPIZIZg) das het adres
ter info de schoen is al vergelijking van het u ijzer. ( maat 43 lol)
Een compensatie las.
Korte uitleg.
Je heb een spoorstaaf en nog een spoorstaaf. Als je die tegen elkaar aanlegt en het wordt warm zetten de spoorstaven uit.
Om dit te compenseren maakt men dit soort lassen. De spoorstaven schuiven eigenlijk dus hier naast elkaar.
Maak maar een foto in jan. bij -10 en in de zomer bij +30. Dan zie je heel goed het verschil.
Ik hoop dat het voldoende duidelijk is.
Officiƫle naam in BE , Uitzettingstoestel of UT.
Uitleg van Mark klopt. Dit wordt vaak gebruikt bij trajecten met langgelaste spoorstaven die aan een wisselcomplex eindigen. Deze staven zetten uit en krimpen aan de hand van de weersomstandigheden en deze beweging is niet te wensen bij een wissel.
De UPN profielen in het midden houden de dwarsliggers bij elkaar en ze geleiden ook de terugstroomkabels die de rails met elkaar verbinden in geval er bovenleiding aanwezig is.
Groet