Een goede vriend van me is bezig met het, volgens mij, perfekte model te
produceren van een H0 model van de NMBS dieselllok reeks 66
Wat ik tot nu reeds gezien heb in plans, foto's en beschrijvingen, geven in elk
geval de indruk dat dit een uitstekend model wordt.
Hierbij alvast een eerste indruk van de kap van de lok.
(https://live.staticflickr.com/65535/52199973159_00def7d479_b.jpg) (https://flic.kr/p/2nwJvpe)Reeks 66 -2 (https://flic.kr/p/2nwJvpe) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Gaaf
Mooi en dat op HO
Gr raf
Het mooie aan heel de zaak is dat het de bedoeling van een reeks (beperkt?) van zowel de twee-rail versie als de 3-rail versie
Als je de kap nauwkeurig bekijkt zie je dat de aanduidingen van de te boren gaatjes voor hand grepen als de railingen reeds
voorzien zijn..
Let wel: dit is voor de reeks 66 / type 222 en niet voor de reeks 71
Alhoewel
Ik breek niet graag iemand zijn werk af, maar de deuren op de zijkanten zijn totaal verkeerd !
Bij de reeks 66 liggen de deuren in de kast en vormen een gelijke lijn met de kast zelf !
Bij het model wat we hier zien liggen ze er volledig op !
Daar is dus toch nog wat werk aan, wat zou er als onderstel onder komen ?
Jos
Hallo Jos,
Heb uw opmerking doorgegeven aan de specialist(en)
Want ik kan er niet over oordelen.
Hallo Peter,
Als er dan toch nog aanpassingen moeten gebeuren. De deurtjes en luiken moeten zoals Jos zegt inderdaad flush liggen met de kas,
enkel de deur van de cabine ligt iets meer naar binnen zoals op het model.
(https://live.staticflickr.com/65535/52200784367_1d91e400d0_m.jpg) (https://flic.kr/p/2nwNExz)Deur66 (https://flic.kr/p/2nwNExz) by rudi nelissen (https://www.flickr.com/photos/192121877@N04/), on Flickr
De deuren worden aangepast. Momenteel zijn ze 0.3 mm uitstekend maar dat gaat aangepast worden naar 0,1 mm
Dit zou onder een laklaag meer dan perfekt moeten zijn
die handvatten(leuningen) om je op te trekken links en recht van de deur liggen ook dieper ipv platte vlak van de cabine
Dat denk ik niet. Je ziet momenteel enkel de perforaties waar de handvaten in bevestigd worden en het beeld is wat misleidend want die gaatjes zitten NAAST de deur en niet in de deur
de 66 werd toch de 71 vanwaar het verschil ? Aanpassingen gedaan ?
ik doe geen aanpassingen
dat doet degene die de produktie en derg. organiseerd
Dag Peter,
Of er wijzigingen aangebracht zijn weet ik niet. Misschien de stoomverwarmingsketel (indien aanwezig) verwijderd en een andere livrei. Maar ik dacht dat het meer administratief was, de locreeksen 60 tel 69 waren voorzien voor baandiesels van medium vermogen. Van 70 tot 79 was voorzien voor zware rangeerdiesel. Te Hasselt werd de reeks 66 als baandiesels gebruikt na omnummering en transfert naar Antwerpen werd het een rangeerdiesel.
Mvg Rudy
Citaat van: Peter op 07 juli 2022, 16:58:47 PM
Let wel: dit is voor de reeks 66 / type 222 en niet voor de reeks 71
Alhoewel
een 66 werd toch naar een 71 vernummerd vandaar mijn vraag aanpassingen bij deze handeling ? Dus die kast is toch voor beide reeksen mogelijk
Even reageren om verwarring te voorkomen. Bij de NMBS zijn ooit twee reeksen 71 in dienst geweest. De eerste reeks 71 was een prototypereeks type 271 die bij de omnummering naar het vierdeling nummer ingedeeld werden als reeks 71. Aangezien deze reeks niet voldeed werd zij half de jaren 70 uit dienst genomen en na 5 jaar afsteltijd geschrapt in 1979-80. De tweede reeks 71 betreft het type 222 dat eerst werd omgenummerd naar reeks 66 als baandiesel, maar eind jaren 70 omgebouwd werd naar een rangeerdiesel met een nieuwe ABC motor en wellicht dus als reeks 71 in dienst gekomen nadat de vorige reeks 71 uit de dienst verdwenen was. Als ik echter foto's bekijk lijkt het mij dat met de ombouw naar reeks 71 met ABC motor de kast licht werd gewijzigd om de wat grotere motor te herbergen. Het afdekluik (of hoe noem je dat) boven het motorcompartiment lijkt mij groter.
Was ?david? van goover niet bezig met die kap te maken? Lijkt me sterk op het model dat ik toen ergens heb opgeslagen om te vergelijken met mijn model dak aant tekenen was
Nog even in het kort:
De kap die momenteel zichtbaar is wordt nog iets aangepast naar een nauwkeuriger versie
Die kap is voor de type 222 reeks 66 en niet voor de toekomstige reeks 71.
De kap voor de reeks 71 zal helemaal aangepast zijn (dikkere diesel motor, deur in front, geen nepschoorsteen enz.)
Ikzelf heb niets met de verkoop te maken, dus ik ben geen verdeler.
Ik geef enkel de opmerkingen/ suggesties door
niet drectmijn ding maar voor de goederenvervoerders/rangeerders toch ne leuken, of het zou ne verbouwde 71 moeten kunnen zijn (meer mijn tijdszone ;D)
We zien wel hoe het model er afgewerkt zal uitzien. Ik wacht hoopvol af ! :)
Om dit draadje af te sluiten;
David heeft er niets mee te maken.
De producent is trouwens een Nederlander. Ik heb hem trouwens bericht dat ik niets meer met dit forum
te maken wil hebben (eveneens Luc en Gerolf)
Als ieder bericht van mij gebruikt word om mijn gezondheid te schaden stopt het hier voor mij.
Mannen , mannen toch , waar dat gijle ulle allemaal toch druk over maken , als die posts u ni aanstaan gewoon niet lezen en reageren
Tegenwoordig is het overal wikken en wegen wat er gezegd en gedaan wordt , het leven op die manier is echt ni leuk hoor
Heb dit weekend opnieuw geleerd dat we toch nooit voor iedereen goed kunnen doen , zelfs bij vrienden waar ge al jaren veel met optrekt
Als ge eens iets beslist te doen ( door omstandigheden ) blazen ze zo maar die vriendschap op , omdat ze vinden dat ge ze in de steek laat.
Zelfs communicatie naar hen toe is volledig afgesloten , krijgen gewoon geen reactie terug , tja dan kan het niet anders dan ophouden.
Dus hier op het forum heb ge het voordeel , dat ge gewoon het draadje kan laten links liggen , dat kan toch geen probleem zijn
alle genoeg gezeurd en gaan met die bannaan
ach, dan denk ik (na een tijdje sputteren) maar zo: meer tijd over om te modelbouwen. 8)
Verder is die 66 niet zo'n heel ingewikkelde loc, in de tijd die iedereen in t drama hier gestoken heeft had dat ding al voor driekwart in cad gestaan...
EDIT: gratis tip: NS 2200-draaistellen zijn nagenoeg de goede lengte voor een reeks 66/71. Met de nieuwe piko 2200 op de markt moet je wel voor weinig een roco kunnen scoren.
Ik heb alle niets ter zake doende reacties verwijderd.
Ze waren trouwens gebaseerd op foute vermoedens.
Geef en neem nu gewoon eens wat aandacht aan en van elkaar. Gun elkaar iets. En kraak niet alles af.
En probeer niet alles te willen weten, en moeten weten. We zijn hier om te leren en van elkaar te leren.
Neem het beste van het forum, geniet ervan. En als je het er niet mee eens bent. Prima. Maar respecteer elkaar.
Iemand probeert iets moois te maken. Geniet als het er ooit komt. En tot dit tijd. Geniet van de beelden.
Waar gaat uiteindelijk dit draadje nog over???
Kijk die kap is mits enkele fouten niet slecht
Ik wilde dat ik zelf zo kon bouwen trouwens.
Dat er aangedragen word wat fout is en in dit stadium nog kan verholpen worden is positief en opbouwend.
Maar net zoals elk product gaan er fouten in of aan zitten
Maar nieten neukers heb je overal en 90% van de postings heeft niets te maken met het onderwerp .
Ik wacht gewoon af en zie wel wat het word en of ik er ooit eentje ga van kopen ?????
Maar als modelbouw vind ik het niet slecht gedaan mits dat de aanpassingen gedaan worden indien nog mogelijk.
Gr raf
Citaat van: raf op 12 juli 2022, 06:13:56 AM
Waar gaat uiteindelijk dit draadje nog over???
Kijk die kap is mits enkele fouten niet slecht
Ik wilde dat ik zelf zo kon bouwen trouwens.
Dat er aangedragen word wat fout is en in dit stadium nog kan verholpen worden is positief en opbouwend.
Maar net zoals elk product gaan er fouten in of aan zitten
Maar nieten neukers heb je overal en 90% van de postings heeft niets te maken met het onderwerp .
Ik wacht gewoon af en zie wel wat het word en of ik er ooit eentje ga van kopen ?????
Maar als modelbouw vind ik het niet slecht gedaan mits dat de aanpassingen gedaan worden indien nog mogelijk.
Gr raf
100% akkoord Raf. Het tumult ging dan nog niet over de ontwikkeling zelf, maar over een onjuist vermoeden van herkomst. Ik hoop in ieder geval dat we het vervolg van de ontwikkelingen hier nog kunnen zien!
Citaat van: Rangeerduivel op 11 juli 2022, 19:02:26 PM
Er is nog leven buiten dit forum ook hoor, al twijfelen sommigen hier er blijkbaar aan...
zo is dat
inmiddels weet ik wie hier achter zit, das iemand die mij uitgebreid geholpen heeft met allerlei informatie over industrielocs enzo en niet iemand die de boel besodemietert. Iedereen kan dus weer t zand uit de bilnaad spoelen en verder doen met zn leven! :P
We hadden geen tumult gehad als van in het begin een goede bronvermelding geweest was he ;D
Voor de liefhebbers van Belgisch materieel is dit natuurlijk een zeer interessante loc. Grtn Rudy
... en zo ontspoorde het zoveelste topic.
Ben ik wel blij dat ik er dezekeer voor niks tussen zit ! (of hoop ik toch)
...inderdaad Dani :-[
En het jammere is vooral dat nu een van de forumleden die hier nog voor veel welkome 'wol' zorgde (vorderingen baantje, ombouw van rijtuigen,...) nu niets meer laat horen... Gewoon omdat enkele roeptoeters verdachte samenzweringen veronderstelden terwijl Peter gewoon de vraag tot privacy van een andere actieve modelbouwer wilde respecteren. Intriest. Floris weet blijkbaar ook over wie het gaat. Hem ook maar verketteren omdat hij 'cruciale' info achterhoud, terwijl hij misschien ook gewoon de privacy van die persoon willen respecteren?
Gelukkig heb ik nog privé contact met Peter, gewoon een modelbouwer die met diverse kleine projectjes bezig is en die graag met ons deelt, en die ik erg waardeer, vandaar dat ik hier ook reageer! Tot er hier een slotje opgaat zal ik Peter blijven verdedigen! >:(
en wat verder met die 66 want die schijnt blijkbaar vergeten de worden, als Peter meer hoeft wil/hoeft kan Floris blijkbaar het modereren misschien op zich nemen als hij daar geen probleem mee heeft aangezien dat hij de man ook schijnbaar kent. Daar het project al in vergevorderde toestand verkeert,hoeft dit ook geen ellenlang draadje te worden waar veel tijd in kruipt....
Citaat van: stefanic op 13 juli 2022, 09:17:51 AM
...inderdaad Dani :-[
En het jammere is vooral dat nu een van de forumleden die hier nog voor veel welkome 'wol' zorgde (vorderingen baantje, ombouw van rijtuigen,...) nu niets meer laat horen... Gewoon omdat enkele roeptoeters verdachte samenzweringen veronderstelden terwijl Peter gewoon de vraag tot privacy van een andere actieve modelbouwer wilde respecteren.
nu soit. terug on topic dan maar zeker...
Ik weet niet of dit een ideaal model is voor grotere productie. ERG beperkt inzetbaar in België. Mss eerder een ideale losse kap om te monteren op een bestaand model.
maar mooi initiatief wel
Inderdaad Thommy, ik hoop op een kap die dan op het onderstel van bv. een V100 kan geplaatst worden, evtl met aanpassing van de bogies.
En ik hoop (die boodschap is via Peter ook al bij de ontwikkelaar) dat dit verhaal equivalent ook zou kunnen in spoor I...
Erg leuik en zeer inventief, proficiat, Echter komt die ook te koop?
Nou ik hoef niks te modereren ofzo, en verketter me gerust als je de behoefte voelt, maar wat ik ervan begreep komt die kap tzt wellicht beschikbaar op zo'n bestel je eigen printje-webshop en dan kijkt ieder zelf maar of ie dat ding wil of niet. Kan eventueel de link neerzetten als t zover is.... Ik hoor t wel van m tzt.
dan rest ons nog enkel de vraag leest de bouwer mee en/of wil:kan die reageren ?
als ie had willen reageren had ie dat al lang gedaan lijkt mij...
Citaat van: Havoc op 11 juli 2022, 20:12:02 PM
Citaat van: mark7758 op 11 juli 2022, 19:26:14 PM
Heren,
mag er een tijdelijk slot op deze draad?
Zijn ze daar weer met sloten op draden zetten? Het is niet omdat er enkele kleine kinderen met lange tenen rondlopen die bij het minste gaan janken bij de meester (Luc of Gerolf in dit geval) dat de rest van de forumleden daar moet onder lijden. Dat gezever met draden op slot doen moet een stoppen. Lijkt hier wel een peutertuin verdorie. Wordt toch eens volwassen. Er zal altijd wel iemand zijn die een ander gedacht heeft als jij. Als je daar niet tegen kan, ga naar een klooster of wordt heremiet.
Johan ,+1 ,de nagel op de kop!
In overleg met de redactie en de admins is een tijd geleden afgesproken om draadjes die ontsporen te zuiveren. Commentaar naast de kwestie en, erger nog, aanvallen tegen personen zijn niet (meer) welkom. Ze verzieken de sfeer en komen het topic niet ten goede en erger nog: ze doen een aantal mensen afhaken.
Dat is de enige reden waarom ik sommige bijdragen verwijderd heb en zal blijven doen.
Topics sluiten proberen we te vermijden en mensen bannen doen we liever niet. Dit forum is er voor alle modelspoorliefhebbers.
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 juli 2022, 13:00:01 PM
dan rest ons nog enkel de vraag leest de bouwer mee en/of wil:kan die reageren ?
Hij leest hier wel mee blijkbaar, en was ook wat verwonderd door de hele discussie. Het tekenen en printen gaat in ieder geval door en ik begreep dat hij Peter in ieder geval verder op de hoogte houdt van het project, en dat de geïnteresseerden dan via Peter, of wieweet rechtstreeks door de initiatiefnemer, op de hoogte zullen gehouden worden.
Citaat van: doomslu op 13 juli 2022, 15:08:09 PM
In overleg met de redactie en de admins is een tijd geleden afgesproken om draadjes die ontsporen te zuiveren. Commentaar naast de kwestie en, erger nog, aanvallen tegen personen zijn niet (meer) welkom. Ze verzieken de sfeer en komen het topic niet ten goede en erger nog: ze doen een aantal mensen afhaken.
Dat is de enige reden waarom ik sommige bijdragen verwijderd heb en zal blijven doen.
Topics sluiten proberen we te vermijden en mensen bannen doen we liever niet. Dit forum is er voor alle modelspoorliefhebbers.
Onnodig te zeggen dat ik het hier volop mee eens ben. Om die reden heb ik daarnet ook een aantal bijdragen veranderd/verwijderd.
Ik probeer dagelijks het forum te bekijken, maar dat lukt niet - alweer jammer dat we sommige dingen niet sneller hebben opgemerkt.
Citaat van: stefanic op 14 juli 2022, 08:45:29 AM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 13 juli 2022, 13:00:01 PM
dan rest ons nog enkel de vraag leest de bouwer mee en/of wil:kan die reageren ?
Hij leest hier wel mee blijkbaar, en was ook wat verwonderd door de hele discussie. Het tekenen en printen gaat in ieder geval door en ik begreep dat hij Peter in ieder geval verder op de hoogte houdt van het project, en dat de geïnteresseerden dan via Peter, of wie weet rechtstreeks door de initiatiefnemer, op de hoogte zullen gehouden worden.
Ik hoop dat hij alsnog zelf wil reageren. Het zou bijzonder nuttig zijn, zowel voor ons als voor zijn project.
maakt de communicatie gemakkelijker zoals Gerolf eerder aangaf
Heb bericht gekregen dat de verbeterde kappen van zowel de reeks 66 als ook van de 71 binnenkort klaar zullen zijn en
ik zal de foto's hier dan plaatsen
Citaat van: Peter op 17 juli 2022, 14:28:36 PM
Heb bericht gekregen dat de verbeterde kappen van zowel de reeks 66 als ook van de 71 binnenkort klaar zullen zijn en
ik zal de foto's hier dan plaatsen
Dankjewel Peter (en ook dankjewel aan de nobele bouwer)
ACFI
Ondanks al het "gezever" vind ik dit een supertof project want ondanks zijn toenmalige povere kwaliteiten in realiteit, het bleek eerder een probleemmachine, is dit een majesteuse diesel die me doet denken aan de duitse V100 :D
Hoe meer ik er over lees hoe meer ik denk dat dit een V100 is maar "wat we zelf doen, doen we beter" versie. Alleen doen we het niet beter...
Citaat van: Peter op 17 juli 2022, 14:28:36 PM
Heb bericht gekregen dat de verbeterde kappen van zowel de reeks 66 als ook van de 71 binnenkort klaar zullen zijn en
ik zal de foto's hier dan plaatsen
Goed dat je toch niet weg bent, Peter, het model interesseert me ook wel ...
Modelspoorse groeten,
Eric
Hoeraa!!
De eerste onderdelen zijn zojuist aangekomen en ik kan beginnen
om het proefmodel samen te bouwen.
Foto van de reeds ontvangen onderdelen volgt straks. Een aantal onderdelen volgt
binnenkort.
Voor mij ziet het er allemaal zeer verzorgt uit dus... :) :) :) :)
Even vlug een foto.
Sorry dat de foto niet 100% is.
Betere volgen later
Korte beschrijving
Boven de kap , daaronder het zwarte chassis, links van het chassis, de inzet van de ramen
Daar onder de gewichten, de zwarte buffers, en de uitgebalanceerde gewichten voor op de motor assen, en de frontlampen.
De rest volgt nog
(https://live.staticflickr.com/65535/52247000646_edf6f0de0e_h.jpg) (https://flic.kr/p/2nATx2Y)DSCN5449[1] (https://flic.kr/p/2nATx2Y) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Nice , en welke motorizering moet hier dan inkomen? IK zie daar in het midden een schroef zitten en een bevestiging waar die in moet komen . Dit sluit dus al een motor in het midden uit.
Motor zou kunnen in het onder hangend niveau zitten.
Nog twee iets duidelijker foto's
Wat de motorisatie betreft worden het volgens mij (ben er niet zeker van)
twee vertikaal staande "very Powerfull Coreless" motoren met vliegwiel
Deze zijn tegenwoordig in zeer krachtige versies op de markt.
Die informatie moet ik trouwens nog krijgen.
(https://live.staticflickr.com/65535/52247324721_10119865d0_h.jpg) (https://flic.kr/p/2nAVcnt)P1000220 (https://flic.kr/p/2nAVcnt) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
(https://live.staticflickr.com/65535/52246353182_4d90652665_h.jpg) (https://flic.kr/p/2nAQdyN)P1000221 (https://flic.kr/p/2nAQdyN) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Die bakjes die achter de trapjes staan ( zandkisten? )staan- helaas - te ver naar achter .Die moeten gelijk staan met die trappen. De vuldop ervan is dan ook beter bereikbaar . Dit is duidelijk te zien op foto's van zowel reeks 66 als 71 .
Ziet er al indrukwekkend uit! De opmerking (#4 en #6 in dit draadje) over de opliggende deuren op de zijflanken is/lijkt (nog) niet verwerkt in de huidige kap zie ik. Zeker op de laatste foto waar de kap op zijn zijkant ligt, valt dat erg op. Maar een en ander is natuurlijk moeilijk te beoordelen op foto.
Heb eens nauwkeurig naar die deuren gekeken en het opliggen in inderdaad verminderd naar 0,1 mm en zal na een dunne kleurlaag met bv. een airbrush niet opvallen. Het alternatief had, volgens mij, een gegraveerd lijntje geweest welks ook zou opvallen.. Ik zal, als ik de juiste kleur verf heb de kap spuiten en dan kunnen we nog naar het effekt zien.
Wat Roch.. opgemerkt heeft is inderdaad juist. Die kleine tanks naar de trappen aan de zijkant zouden, al ik het vergelijk met de "zéér" duidelijke zwart/wit foto van de 66 bijna gelijk moeten zijn met die trappen. Heb dit doorgegeven aan de producent of dit nog kan aangepast worden, alhoewel het voor de meeste modelspoorders slechts een kleinigheidje zal zijn om die te verplaatsten vermits deze slechts met een dunne naad aan de trap zijn bevestigd.
Peter, kijk eens goed naar de tekening van Hugo De Bleser in B Diesels blz 261 , daar zal je zien dat de vorm van die dingen ook niet 100 percent is . Dit is wel een tekening van een 71 maar het onderstel is niet gewijzigd .Op blz 241 kan je precies zien wat ik bedoel ivm de positie van die bakken.
Voor de rest ziet het geheel er heel strak uit en is de opbouw goed doordacht .Je vriend is blijkbaar niet over 1 nacht ijs gegaan . Verder ben ik benieuwd naar die gemotoriseerde bogies voor deze lok.
Heb inmiddels bevestiging gekregen dat de positie van die zandtanks wordt aangepast.
De bewuste foto van de 66:
(https://live.staticflickr.com/65535/52247765987_d42ca2c409_o.jpg) (https://flic.kr/p/2nAXsxv)1482094294_6602_-_1974.03.23_-_Hasselt_-_Yves_STEENEBRUGGEN__2_ (https://flic.kr/p/2nAXsxv) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Moesten die zandtanks nu een apart onderdeel zijn, er was niets aan de hand, enkel de handleiding aanpassen waar ze te lijmen (het wordt toch een bouwpakket). Trouwens, hadden alle locs die tanks op die plaats? Of enkel die 6602?
Op de foto's die ik bezit staan die tanks allen op dezelfde plaats, zowel bij de 66 als bij de 71
Losse tanks bij het model is geen slecht idee.
Net bericht gekregen:
De kappen van zowel de 66 als de 71 werden aangepast en hebben de zandkisten op de juiste plaats staan.
Voor de kap die ik reeds heb zijn er losse tanks besteld zodat ik die kap kan aanpassen.
Dat is het voordeel van pre produktie. Je kan aanpassen voor de definitieve produktie start.
Na het weekend kan ik weer wat verder werken aan de 66
Welke kleur geel en groen (Ral nummers?? raden jullie aan?
PS: de plans met alle handgrepen heb ik ook gekregen
En we kunnen weeral verder.
De tanks staan er op de juiste plaats terug op, de buffers zijn geplaatst en het fijne schuurwerk is achter de rug.
Nu eerst al die gaatjes boren voor de railingen, De lampen plaatsen en dan als eerste hetgeen dat mat zwart
moet zijn, schilderen. Het rood van de bufferbalk volgt later.
Zal toch een prachtige 6602 worden :D :D :D
Ik volg!
Gebruik jij geen primer ? kleine onderdelen schilderen doe ik het allerlaatste ,en zeker zwart .
Eerst een witte primer , dan geel spuiten ,afplakken en dan groen . Dan eventueel wat retouches ;D en dan bv de bufferbalk in het rood en de buffers in het zwart schilderen.
Peter heb je nog nieuws rond dit project?
mvg
Dimi (7003)
Pierre heeft me laten weten dat hij de eerste testmodellen
heeft ontvang en nog kleine verbeteringen laat aanbrengen aan de aandrijving
van de 66 modellen.
Pierre houd me wel nog op de hoogte, maar ik ben niet meer
degene die het eigenlijk opvolgt, want dat is door andere
forumleden overgenomen
Welke forumleden?
Citaat van: Dirk op 26 oktober 2022, 11:38:45 AM
Citaat van: Michael op 26 oktober 2022, 11:03:17 AM
Welke forumleden?
Is dat relevant?
Als er goede communicatie is zou je deze vraag niet eens moeten stellen, fijn om te weten wie ons van info kan voorzien, weet je ook bij wie je wat moet vragen. En waarom altijd zo geheimzinnig doen. Als de forum lezers het niet mogen weten moet je er ook niet over beginnen.
Ik wil helemaal niet geheimzinnig doen wie het is, maar ik had van Pierre
de namen doorgekregen en had verwacht die dat zelf op het forum zouden bekend
gemaakt hebben, laat dat dus ook aan hen over om dat te doen.
Citaat van: Peter op 26 oktober 2022, 14:52:14 PM
Ik wil helemaal niet geheimzinnig doen wie het is, maar ik had van Pierre
de namen doorgekregen en had verwacht die dat zelf op het forum zouden bekend
gemaakt hebben, laat dat dus ook aan hen over om dat te doen.
Peter dat moet je zeker doen, ik zou het alleen maar toejuichen als ze hier een berichtje plaatsen dat zij nu de aanspreekpunten zijn.
GVD begint dat spelleke nu terug opnieuw of wat .
Wat maakt het nu uit wie of wat als die iets te zeggen heeft zal die het wel posten zekers
En anders niet .
Miljaar wat een gedoe allemaal
Sorry voor off topic te gaan
gr raf
ik heb af en toe contact met pierre en heb aangegeven dat als ie dat wil ik wel wat wil neerzetten hier. Tot dusver nog geen verzoeken van die aard gehad dus we zullen t tzt wel horen...
Zoals reeds gemeld in het draadje van de reeks 70
ga ik verder met Pierre zijn modellen in de draadjes verder te beschrijven
(https://live.staticflickr.com/65535/52544518674_00b85c4bbf_c.jpg) (https://flic.kr/p/2o4boM9)20221126_160150 (https://flic.kr/p/2o4boM9) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), auf Flickr
Mooie kap
Hierbij alvast de tekeningen van het toekomstig chassis en motorisatie
(https://live.staticflickr.com/65535/52549022126_c5fb771d44_o.jpg) (https://flic.kr/p/2o4ztuS)bottomassy-reeks66 (https://flic.kr/p/2o4ztuS) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), on Flickr
(https://live.staticflickr.com/65535/52549017711_819becef09_o.jpg) (https://flic.kr/p/2o4zsbK)truckassy-reeks66 (https://flic.kr/p/2o4zsbK) by Peter Verlooy (https://www.flickr.com/photos/156171905@N05/), on Flickr