Nieuws:

Nu in MSM 249 SAMENSTELLING: De EN224/225 Donauwalzer 1993-2002

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

eddy

#810
Mooie foto's mannen,vruchtbare dag.[:p]
groeten eddy

B-Cargo

#811
mooie foto's! vooral die van de 57'ers [:)]
voor de reeds bestaande 5 locs reeks 57 is deze aanvulling van de reeks erg welgekomen! om de nu voorziene diensten te rijden volstonden de 5 locs echt niet meer! de 29'ers daarentegen staan te trappelen voor nieuwe diensten...

Sicco

#812
citaat:
Geplaatst door patatje70

op jouw commentaar ga ik niet in Sicco...voor de lieve vrede op aarde



Dat zegt heel veel meer over jou dan over mij. Ik vraag alleen aan je wat je met die zin bedoelt, omdat ik die zin ?cht oprecht niet begrijp. Is dat verkeerd? Ik ben h??l benieuwd!

Verder complimenteer ik je voor je foto's. Ik ben dus echt werkelijk razend benieuwd wat je er nu weer voor negatiefs in mijn berichtje ziet....

chef garde

#813
Bravo Wim & co!  Mooi materiaal! Prettig eindejaar alvast.

chef garde

#814
citaat:
Geplaatst door Sicco

citaat:
Geplaatst door patatje70
ik ben mijn eerste?.....in primeur


Ik heb het nu 100x gelezen en ik begrijp nog steeds niet wat je met die zin bedoelt [:D]

Leuke plaatjes van deze ex ECR-locs. Ik ben benieuwd welke diensten ze gaan doen...

"Ben ik mijn eerste?" is waarschijnlijk de Oost-Vlaamse benaming van "Ben ik de eerste uit het groepje om mijn foto's aan de buitenwereld te tonen?"

Sicco

#815
OK dat is prima natuurlijk, maar ik snap niet waarom het dan van mij (toch niet zo verwonderlijk dat ik geen West-Vlaams ken...) zo raar is als ik aangeef dat ik niet snap wat er bedoeld wordt...

patatje70

#816
inderdaad Wouter...tx

B-Modelbouw

#817
Ik haat lege batterijen [:(!][:(!][:(!]

Ik haat geruzie en zeurpieten op 't forum ...
Waarom is het toch zo moeilijk te begrijpen wat we schrijven,
voornemen voor 2011; Geen persoonlijke aanvallen meer [B)] en
geniet van het kunnen van andere modelspoorders.

Ik haat 't winterzonneke dat veel te vroeg ging slapen [:(]

Ik haat ... [xx(][xx(]  


Kortom 't was gewoon gezellig op een rustige woensdag einde december 2010.

patatje70

#818
je Bert.. de zon ging veel te vroeg onder..alles kwam precies weer met een rotvaart in gang...mss de volgende keer een fototoestel op zonenergie??? lol
tx voor de superrondleiding langs de haven ook..

chef garde

#819
citaat:
Geplaatst door Sicco

OK dat is prima natuurlijk, maar ik snap niet waarom het dan van mij (toch niet zo verwonderlijk dat ik geen West-Vlaams ken...) zo raar is als ik aangeef dat ik niet snap wat er bedoeld wordt...



Dan moeten we eens samen een goeie pint gaan drinken, na een Duvel of 6 babbel je dan even goed West-Vlaams als ik!!  [8D][:D]

doomslu

#820
citaat:
Geplaatst door Sicco

OK dat is prima natuurlijk, maar ik snap niet waarom het dan van mij (toch niet zo verwonderlijk dat ik geen West-Vlaams ken...) zo raar is als ik aangeef dat ik niet snap wat er bedoeld wordt...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst ook niet begreep waarom je dat niet begrijpt. Voor ons klinkt het zo normaal.
Van op een beetje afstand snap ik nu ook wel dat je het niet begreep, Sicco.
Goh, die taal h?. [;)]

Mijn kinderen hebben hun ganse schooltijd in klassen gezeten waar zowat 2/3 Nederlanders waren en de rest Vlamingen. Er zijn inderdaad taalverschillen die soms tot grappige situaties leiden. Een voorbeeld. De juf zegt "Loop naar de klas" en de Vlamingen beginnen te rennen (=lopen) terwijl de Nederlanders gewoon wandelen... [:D]

Enfin, ik wil maar zeggen. Ik wens hier aan iedereen veel vrede en een goede verstandhouding voor 2011. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

trainfreak

#821
Zolang je maar nooit tegen een Nederland zegt: 'Zet je op je poep'...
Spoorse groeten
Dimitri

Sicco

#822
Het is ook allemaal niet zo erg, wat ik vervelend vind is dat de reactie w??r is dat ik blijkbaar weer iemand op de tenen trap met zo'n simpele vraag... "want als ?k het toch begrijp dan begrijpt iedereen het toch en als iemand er wat van zegt is dat een grove persoonlijke aanval en voel ik me in mijn eer aangetast"

Maargoed, laten we er niet over doorzeuren, de beslissing of ik dit voortdurende gedoe op een gegeven moment reden vind om hier afscheid te nemen neem ik wel in m'n eentje.

ERVIN

#823
PFFF , dit is zo vermoeiend h? , kunnen we nu niet gewoon on-topic blijven i.p.v al dat gezeur??!!![xx(]

patatje70

#824
juist Erwin, niet volledig "on-topic", maar ik vond deze wel leuk,met dank aan Maarten

herken de zot....