Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

krispy

Heb ik tijdens men jeugd dagelijks overeen gereden om naar school te gaan moest afstappen aan de halte beurs (kwam met tram 81 vanaf het gemeentehuis van sint-gillis)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Bonaza

Vandaag gespot te Aarschot



Groeten

Marcel

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 12 augustus 2024, 21:05:56 PMDie kast is al aardig afgebleekt.
dat was ook mijn eerste gedachte  ;)

Boemeltrein

Met kwaliteitslak heb je dit niet  ;D maar ja, de DB zit stevig in het schuld en ze zijn misschien aan het besparen ;D

SuSke

En ze kiezen dan ook nog rood, een kleur die zeer snel verbleekt.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Klaas Zondervan

Het rood van het front en van de deur is niet verbleekt. Andere verf? Of pas nieuw geschilderd?

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Bonaza

Toeme, Ik had hem moeten schilderen voor ik hem fotografeerde :-)

grts

Marcel

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Bonaza op 13 augustus 2024, 17:10:02 PMToeme, Ik had hem moeten schilderen voor ik hem fotografeerde :-
't is GVD altijd hetzelfde met U  ;D  ;)

SuSke

Leuk om een model zo te verweren  ;D  ;D  ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Ik zag diezelfde loc(zelfde uitmonstering toch; zelfde problemen verkleuringen) meer frontaal op FB daar lijkt alleen op de voorkant die grille diep rood te zijn vlakken daarboven op de neus lijken ook verkleuringen te vertonen !

Boemeltrein

Het zal wel aan de kwaliteit van de lak liggen, heb 10 jaar met een rode Opel gereden, sliep steeds buiten en heeft mooi zijn kleur behouden...

D_Loc

Citaat van: Boemeltrein op 14 augustus 2024, 17:01:58 PMHet zal wel aan de kwaliteit van de lak liggen, heb 10 jaar met een rode Opel gereden, sliep steeds buiten en heeft mooi zijn kleur behouden...
Dan heb je denk ik geluk gehad of het is een metallic lak geweest. Alle rode Opels die ik ken zijn verbleekt. Hier beneden aan de flat staat ook zo'n gebleekte Astra. De Vectra die mijn broer had verbleekte ook en ik ken nog een Astra die verbleekt was.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Boemeltrein

Voila! in 2013 gekocht in 2023 verkocht! wat denkt je van zijn kleurtje, die buitenslaper! ;D