Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

hazegras

Hallo Gunter,

Waren de vroegere MRCE loc's. Dit bedrijf heeft zijn loc's verkocht (of overgedragen?) aan Beacon Rail. Heeft nog steeds de zwarte kleur.

Eric

rixke rail

20240404_073926 by Eric  Baert, on Flickr
Een aprilgrap van CW Mechelen ?
Een graffiti-tist met nostalgie naar de rode treinstellen ?


20240404_073936 by Eric  Baert, on Flickr
In ieder geval oog voor detail ...  8)

20240404_073948 by Eric  Baert, on Flickr
Let vooral op het B-logo ...  :D
Nog een paar foto's : graffiti
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Boemeltrein

Met hoeveel bussen verf sleuren die graffiti-gasten om een volledig rijtuig in het bordeaux te zetten? en het verwijderen zal weer met onze zuurverdiende belastingcentjes zijn.. :(

nmbssncb

Vorige week zondag zag ik een trein (het was ofwel station Gent St Pieter of Antwerpen Centraal) waarvan de complete flank van enkele rijtuigen compleet, dus ook de ramen, ondergespoten waren.
Remedie: achterhalen wie het gedaan heeft (cameratoezicht) en, wanneer ze eigenaar zijn van een auto, die auto ook compleet volspuiten.

Willy
Willy

stoomlokje

neen,
laten opdraaien voor alle kosten van het graffittie verwijderen op de treinen in gans het land.
Dan zullen ze de volgende keer wel 2 maal nadenken.

Klaas Zondervan

Dat is de Nederlandse aanpak. Eerst worden er video's gemaakt van het "kunstwerk" als bewijsmateriaal. Dan schoongemaakt en eventueel opnieuw geschilderd. Als de dader wordt gevonden, dan betaalt hij alle herstelkosten. Kan in de duizenden euro's lopen.

Herwig


Graffiti  -    ( "Nog een paar foto's : graffiti"   #6931 )   
waarbij de open vraag of het Eddy Wally treinstel (A°2017) misschien een officieel/officieus eerbetoon was aan een Vloms cultuurfenomeen  Geen idee. (fact te checken  ;) )
https://www.facebook.com/story.php/?story_fbid=607703877690902&id=199428153442626&_rdr