Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

kno

Citaat van: 59erke op 16 september 2017, 12:07:46 PM
en dat zijn serieuze zware stootblokken daar in antwerpen. Zo zie je maar dat deze zelfs een traagrijdende trein ook niet echt tegenhouden...

Tja, maar ook hadden de breaks geen buffers, dus veronderstel ik dat die stel de bumper beklommen heeft en niet gebotst ...

chef garde

Vernomen dat die Break zaterdag 23/9 weer richting Antwerpen-Centraal zou gesleept worden voor een reconstructie en verder onderzoek.

Davy

Gaan ze hem nog eens tegen de paal duwen :)
Weet er eigenlijk iemand welke verklaring de bestuurder heeft afgelegd na het ongeval?

BC911

Niets bijzonders, maar gewoon zalig weer om buiten te zijn een treintjes te kijken  ;).



Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

B_Modelbouw

Toch mooi ... een Benelux in volledig Belgische samenstelling (Traxx en I6, I10 rijtuigen)
of een stel Vlaamse reuzen ... zo alledaags is dat niet.

Komend jaar is 't misschien gedaan met de Benelux verbinding op lijn 12 :(
En wat krijgen we dan ? Meer goederen verkeer richting Nederland ?
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


BC911

Ik sta er eigenlijk nu al verbaasd van hoeveel goederenverkeer er richting NL gaat. Zelfs op een zaterdag als gisteren is er best wat verkeer tussen de personentreinen door ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

vyncky

Citaat van: BC911 op 24 september 2017, 13:11:32 PM
Ik sta er eigenlijk nu al verbaasd van hoeveel goederenverkeer er richting NL gaat. Zelfs op een zaterdag als gisteren is er best wat verkeer tussen de personentreinen door ...

Momenteel is dit zo, wegens werken aan de brug in Visé. Véél verkeer dat normaal langs daar gaat werd omgeleid via L12, Roosendaal en vervolgens Venlo.

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

BC911

Ok, dat verklaart natuurlijk veel. Bedankt voor de info.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

55erke


Hoy vandaag gespot tussen Diest en Zichem :

20170929_144831 by nmbs 5531, on Flickr

Groetjes
Johan


Mattias

Citaat van: vyncky op 24 september 2017, 13:21:10 PM
Citaat van: BC911 op 24 september 2017, 13:11:32 PM
Ik sta er eigenlijk nu al verbaasd van hoeveel goederenverkeer er richting NL gaat. Zelfs op een zaterdag als gisteren is er best wat verkeer tussen de personentreinen door ...

Momenteel is dit zo, wegens werken aan de brug in Visé. Véél verkeer dat normaal langs daar gaat werd omgeleid via L12, Roosendaal en vervolgens Venlo.

Yannick

Je vergeet de werken op KBS 284 nog! De spoorlijn tussen Gemmenicher tunnel en Aachen West is gedurende weken gesperd geweest wegens vernieuwingswerken..
Tijdens de week op de kantooruren en in het weekend volledig dicht.
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

D_Loc

Zondag 24 september wat opnames gemaakt van de pendeldienst Pétange - Fond-de-Gras ivm Steampunk convention in Fond-de-Gras:

Klik op onderstaande afbeelding om naar het fotoalbum te gaan:


Klik op onderstaande afbeelding om de video te bekijken:

Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

OlivierV


BLOG HLR 7852 + 7825 @ Steenlandlaan

Vandaag moest ik voor het werk bij Oil Tanking AGT aan de slag, wetende dat dat in de Waaslandhaven ligt en dat er vandaag een mooie herfstzon aanwezig zou zijn nam ik dan ook maar wijselijk mijn fototoestel mee.

16u45 gedaan, dan maar even langs de ingraving aan de Steenlandlaan gaan staan. Spurtje getrokken van 100m toen ik deze in de verte zag aankomen, klikklikklik en de rest is geschiedenis.

Toedeloe.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Leuke plekjes daar om mooie treintjes te kieken.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

Mooie foto Olivier. Graag meer van dat. ;)

55erke


Ik had nog eens geluk om een 55er te spotten , hij kwam nogal onverwacht vandaar dat ik op een slecht plekje stond...

5528 ;

20171012_151851 by nmbs 5531, on Flickr

Nog 2 andere mooie van vandaag ;


20171012_152131 by nmbs 5531, on Flickr

20171012_152916 by nmbs 5531, on Flickr

Groetjes
Johan