Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Davy

#4230
Ik heb bij mijn vakantiefoto's onlangs ondervonden dat elk pc scherm een foto anders weergeeft. Mijn laptop thuis, is doenbaar
Op mijn werk 27inch, veel beter en op een 50inch 4K tv, ongelofelijk :)

TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ERVIN


TBCédric

Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

ERVIN


TBCédric

Erwin, ik zit deze week in een gulle bui:     ;)


ECR E186 309-1  Y.Dudzele
by Tren di Cédrico, on Flickr
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

NielsVV

Kan er mij iemand vertellen ofdat deze loc ook in Belgie rijd en met welke goederenwagens?


Esu 31250, class 261 DB.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

vyncky

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Klaas Zondervan

Waarom denk je van niet? Over het beroemde viaduct van Moresnet rijden ook Duitse locs, dus waarom deze niet?

SuSke

Waarschijnlijk omdat de "Voith Gravita" nog geen homologatie heeft voor de infrastructuur van Infrabel want hij heeft de nodige beveiligingssystemen niet aan boord.
Verder ligt het nog niet in de bedoeling van DB Schenker om met deze machines in België te gaan rond toeren.

[extract Wikipedia (voor wat het waard is)

Treindiensten[bewerken]

De eerste locomotieven zijn door DB Schenker Rail ingezet op het rangeerterrein Maschen bij Hamburg.

Deze locomotieven worden in de toekomst door DB Schenker Rail onder meer inzet in Duitsland, Duitsland/Nederland en in Duitsland/Frankrijk.

Treinbeïnvloeding PZB 90, Sifa   ]


Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

mark7758

En als ze er komen had je het al in de bladen gelezen dat men er proefritten mee deed.
Nee de loc's zijn NIET toegelaten in Belgie.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

NielsVV

Ok, bedankt voor de antwoorden.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

PeterVG

Gravita's hebben een jaartje bij BASF Antwerpen intern spoorverkeer gereden. Maar de locs waren een beetje te groot om fijn rangeerwerk uit te voeren dus zijn ze vervangen door kleinere locs.



Inspiratie om je goederenkoer in te richten, of hoe het net niet moet ;-)

loebaske


OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan