Heb je wat gezien? Toon het ons!

Gestart door OMC, 02 januari 2010, 22:55:42 PM

Rangeerduivel

Citaat van: evan op 28 april 2014, 18:59:54 PM
Morgen een fotootje, maar ik zag vandaag een trein op L53 passeren met 2 stellen voor London Midland???

Knap zicht :o 8)


Morgen is al een tijdje gepasseerd Evan :D

;)

evan

Oeps :) Vergeten ::)

Even terug op gezocht in de "Cloud" want het was een gehaaste foto met m'n telefoon.

Hopla:

[/URL]

Groetjes,
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Rangeerduivel

thx Evan,
Zien we hier inderdaad niet alle dagen!

;)

Herwig

Leupegem (  oostelijk  "boven"  Oudenaarde...):

Aan het (ex-) stationsgebouw van Leupegem waren ze gisteren, ZONDAG, met gele railkranen aan het enkelspoor Oudenaarde/Ronse aan 't werken... .
(  relatief droge wandeling gemaakt langs de Schelde, Liefmansbrouwerij, Ename...)

Dirky

In mijn buurt geweest Herwig? :) ...paar weken terug lag de overweg in Leupegem zelf open wegens werkzaamheden...

adrievans

Citaat van: Herwig op 12 mei 2014, 13:18:37 PM
Leupegem (  oostelijk  "boven"  Oudenaarde...):

Aan het (ex-) stationsgebouw van Leupegem waren ze gisteren, ZONDAG, met gele railkranen aan het enkelspoor Oudenaarde/Ronse aan 't werken... .
(  relatief droge wandeling gemaakt langs de Schelde, Liefmansbrouwerij, Ename...)

Begrijp ik je goed  ;D ;D
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Herwig

#3231
- overweg aan Leupegem-kerk:  nu ook nog voor autoverkeer afgesloten (maar we kennen  +/-  de weg in de buurt van      jachthaven/oude Scheldearm en Bergstraat en zo...) ;

( Liefmans-brouwerij gisteren blijkbaar gesloten, maar deed reeds vroeger brouwerijbezoek.  Heb na wandeling elders in Oudenaarde een Ename-blond geconsumeerd )

Valentijn


Deze was vorige week te zien op het vormingsstation (Kerrebroek) te Aalst:





Valentijn
Groeten Valentijn - Loskaai - Okegem - Innes Mill - Luxor Sugarcane Valley - Cubana

Herwig

dit is wel een heel rare, infrastructurele versie van de  "jaren zeventig"-livrei, met merkwaardige gele lijnen ....

Metpetergaathetbeter

deze loc staat vaak ook in vormingsstation Gent Zeehaven en gezien de kwaliteit van het geel, zal deze laatst al eens een geel retouchke gekregen hebben !

Groeten Peter ;)

PS is dit niet de enigste groene 62 die nog overschiet, de rest geel/groen of in de nieuwe kleuren

Trouwens in die gele sticker Infrastr.zone Gent stond in het begin een schrijffout(of moet ik zeggen drukfout  ;D),zeker op één, mogelijks op meerdere  :o ??? ::) ?

chef garde

Is dat retouchke er niet gekomen naar aanleiding van de rit met de 62's voor TSP over een paar weken terug???

Metpetergaathetbeter

zat dat eigenlijk ook al te denken, zal hier in de club eens vragen maandag, daar zijn hier enkele heel erg bezig met schilderingen van loc's !

Groeten Peter

reeves

Heb ook een foto van die 62'er van 2012, dus da retouchke zal al van iets langer geleden zijn :D



Foto getrokken bij ongeval met trein in Melsele

Volledige fotoreportage hier -> klik

bollen neus

De laatste weken regelmatig een .6222 en een .6212 gezien met keikes wagons aan ABX loods tussen Sintniklaos en Niekaerken om nieuwe beddingen te leggen, ook een geel machien en een kleine gele die staat er altijd al geloof ik.
Den Eric

Havoc

Citaat van: Dirky op 09 maart 2014, 21:32:00 PM
Op de terreinen van het station vond ik ook dit:



Wat kan dat (geweest) zijn?  :-\

Rijkelijk laat, ik weet het, maar dat is geen "eenmansbunker op zijn zij". Hier aan het station van Sint-Agatha-Berchem was er tot begin jaren '90 ook zo eentje aan de kant van de overweg. Die was volledig bedekt met kasseien trouwens. Maar het grootste gedeelte zit/zat onder de grond en er was een trapje naar beneden aan de deur. Inderdaad heel smal maar voldoende voor een station waar misschien 4 man werkte. Werd toen ik daar passeerde als "tuinhuisje" gebruikt. Ik dacht dat er bij de loods in Leuven ook nog zo verschillende waren toen we met MSM daar eens op bezoek geweest zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.