Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

Oldies

Gestart door chef garde, 23 december 2009, 19:05:51 PM

chef garde

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Heel mooie foto's,
Zijn die origineel in het zw/w of ook in kleur ?

Het model met nummer 4007 in Antw C is ontzettend mooi, met die ronde vensters erin.

Zou dit in model bestaan ??? zoniet moeten we eens de winkeliers aanporren, vind ik h? [8)]

Origineel zwart-wit, heb "p?p?" intussen al aangespoord om nog eens in zn archieven op zolder te duiken, wordt vervolgd ...  Die 4007 vind ik ook enorm mooi.

bollen neus

Volgens mijn bescheiden mening, maar tja wie ben ik, kunnen het ook wit-zwart foto's zijn hoor. Het is maar om te zeggen dat het mooie foto's zijn[:)][:)]

dgrr57

citaat:
Geplaatst door Paulogic

Heel mooie foto's,
Zijn die origineel in het zw/w of ook in kleur ?

Het model met nummer 4007 in Antw C is ontzettend mooi, met die ronde vensters erin.

Zou dit in model bestaan ??? zoniet moeten we eens de winkeliers aanporren, vind ik h? [8)]

HIER kun je kappen vinden. Een beetje bewerken, verven en een chassis heronder steken en u bent vertrokken [;)]

nmbs

citaat:
Geplaatst door chef garde

geen info ...
M2's in het o zo prachtige Gent-Sint-Pieters!

M3's:

Wie weet het antwoord??  Is heel duidelijk hoor... [:D][:D][:D][:D]

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

trainfreak

Die gootjes boven het dak.
Spoorse groeten
Dimitri

tt4403

Overduidelijk een M2, je kan dit trouwens simpelweg al zien doordat het een AB is, een M3 heeft enkel bestaan als B en ABD, dus nooit in AB uitvoering zoals dgrr57 reeds aanhaalde.

Sicco

Het is inderdaad een M2, ik had te snel gekeken en niet goed gekeken. De onderkant van de deuren was bij M3 ook anders dan bij het M2 rijtuig op de foto