Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Hobby Trade NMBS M6 rondvraag

Gestart door SirGresley, 18 oktober 2009, 14:01:40 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door D_Loc

citaat:
Geplaatst door Peter

Inderdaad, de CFL rijtuigen zijn inderdaad van HT en zijn van uitstekende kwaliteit. Misschien dat Luc die heeft of al in handen heeft gehad.[:D][:D][:D]


Ik heb zo'n set met de Luxemburgse wagens. Indien gewenst kan ik wel wat foto's van maken.

Zie ook huidig nummer van MSM (nr 86), pagina 40.

Ik heb ze inderdaad al in handen gehad (zijn al een tijdje op de markt) en ze zien er goed uit.
Vanzelfsprekend hebben onze M6-en niks te maken met deze CFL DoSto's, maar het is een feit dat Hobby Trade goede producten levert.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

itchy

ik heb al 5 M6en + 1 M6 stuurstand van LSM besteld...
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

conducteur

Is er het verschil zo groot? Ik dacht dat enkel het kleurtje[:D] niet juist was.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Peter

Heb net in de nieuwe MSM dat artikel gezien van de CFL versie van die HT dubbeldekkers. Zien er ook mooi uit.
De LSM modellen zullen, als je naar de prijzen van hun 'gewone' rijtuigen ziet waarschijnlijk een pak duurder uitvallen, waaarbij je dan nog eens ong. 30 euro moet bijtellen voor twee verlichting strips (1 boven+1 beneden), dan de die van HT, waar die verlichting al in zit.
Wanneer de LSM modellen verschijnen in trouwens nog niet zeker.
Met vriendelijke groeten
Peter

chef garde

Als we ze bij Hobby Trade (online) kunnen bestellen zal ik mij niet inhouden, ik wil de Gent-Sint-Pieters  Genk op mijn baan, is 8 M6'n, inclusief stuurstandrijtuig.  Aan die Dosto's te zien uit de laatste MSM zal die M6 van een hoge afwerkingsgraad zijn!  En een oplage van 250 stuks aan rijtuigen is rapper bereikt dan een oplage van 250 locs.  Want 1 rijtuigje M6 kopen is ook onnozel, niet?  Als 50 M6-fanaten nu elk 5 rijtuigen bestellen, kan Hobby Trade al beginnen produceren.

chef garde

Oops, klein foutje, iets te rap gelezen, blijkt dat ze van ELK rijtuig 250 exemplaren willen maken.  Dat verandert de zaak toch ...

argilla

Ben effe naar hun webstek gegaan. die M6 staan er wel maar.....wordt verwacht.
Het enige is het stuurstand rijtuig dat verwacht wordt in......2010.

Tja , wachten op Godot is ook een mooi ( theater)stuk.[:D]
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15