Nieuws:

Nu in MSM 251 REPORTAGE: Smalspoormodelbouwdagen 2024

Hoofdmenu

Bewegende preisers

Gestart door Gizzmo, 03 mei 2009, 20:24:32 PM

adrievans

Een soort van kitbashing.[:D]

poco loco

Kees-Jan

citaat:
Geplaatst door poco loco

Bladluizen voor N ?

[:D][:D][:D]

miereneu@#$k%^%$#rs in 1:1 zijn er al genoeg dus waarom niet die bladluizen.

Kees-Jan

Gizzmo

Ik vermoed dat je dan deze link bedoeld
http://www.youtube.com/watch?v=rHUd0AjoKdo
Ik vind het er zo slecht nog niet uitzien ... maar het mag niet zo in het open en bloot zichtbaar zijn. dan zie je echt dat ze niet mooi meedraaien enzo.

Zet een paar bewegende preisers in het station van Ervin en het lijk al veel echter denk ik ...

Gerolf

Leuke reclamespot, maar 't ziet er allemaal nogal steriel uit.
Spekgladde perrons is blijkbaar een voorwaarde om je preisertjes probleemloos te doen langsschuiven [|)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Roderik

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Leuke reclamespot, maar 't ziet er allemaal nogal steriel uit.
Spekgladde perrons is blijkbaar een voorwaarde om je preisertjes probleemloos te doen langsschuiven [|)]

Als je een persoon op een step wil nabootsen, dan zou dit bruikbaar zijn maar verder.... Nee laat maar passeren.
Always be modelling!

DelticPower

citaat Roderik:
citaat:
Als je een persoon op een step wil nabootsen, dan zou dit bruikbaar zijn maar verder....

Op een Belgische baan wordt dat toch minimaal een "aveseerplankske".[:D]
Groeten van Jan

Gizzmo

ok ... het lijkt me duidelijk ... de oplossing van preiser zelf vinden we maar niks. Maar opgeven vind ik ook nogal simpel.
Dus wie denkt er eens mee en zet zijn mogelijke oplossingen hier op het forum ... ik trek graag wat tijd uit om het dan ook echt te proberen :p

Laat maar komen die ideeen ...
GreetZ
David