Als de loc kapot is, moet je het zelf maar doen...

Gestart door Roderik, 16 maart 2009, 21:28:29 PM

Dirky

Toch wel vorderingen gemaakt met mijn H0 manneke... op de kledij na is alles feitelijk klaar.
Ga echter herbeginnen en een paar zaken sterk verbeteren... Daarna volgt een foto of een filmpke. Misschien een verslag in MSM... we zien wel!

Gerolf

Ik wil best al wel een fotooke zien van je prototype [;)] [:p]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Dirky

van de onderdelen kan ik je een fotooke laten zien maar daar ben je niet veel mee nietwaar. Ik heb een poging gedaan ook de voeten wat te laten meebewegen en heb daarbij 't spul om zeep geholpen...

Maar er komen later zeker fotookes van "de nieuwe man"!

prulleman

in elke hengelsportwinkel verkopen ze siliconen slangetjes in alle maten en kleuren. Zeer soepel en slijtvast.Mischien een oplossing?

Roderik

citaat:
Geplaatst door Dirky

van de onderdelen kan ik je een fotooke laten zien maar daar ben je niet veel mee nietwaar. Ik heb een poging gedaan ook de voeten wat te laten meebewegen en heb daarbij 't spul om zeep geholpen...

Maar er komen later zeker fotookes van "de nieuwe man"!



Is dat gewoon een nieuwe model van de welgekende vrachtwagenfabrikant MAN...? Of is dat er dan een nieuwe man "zijn gevoelens toont" en meebleit met de morantische films?[:D]
Always be modelling!

Dirky



de directory waar ik alles verzamel van 't manneke heet "hombre"! Da's dus de MAN [:)]

jean-luc

Dirky,

Ik ben benieuwd en wacht op jou gegevens ... waarom 't warm water uitvinden [:D] [:D] [:D]

Succes, Jean-Luc

Dirky

welk merk verkoopt de best gedetaillieerde plastiek mannekes?
thx

Gerolf

Ik denk Preiser, maar misschien zijn er nog klein-serie-fabrikanten die ik niet ken.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter


citaat:
welk merk verkoopt de best gedetaillieerde plastiek mannekes?



Preiser samen met Merten zijn de beste.
Goedkoper en redelijk van kwaliteit zijn die van Noch en Faller.
Met vriendelijke groeten
Peter