Nieuws:

Nu in MSM 270 MODELBANEN: Sourbrodt | Hamburg HBF Oost | Gröna Sverige | La Rue des Caves | Lavinia en Madonna del Sasso | De Rodachtalbahn

Hoofdmenu

Benelux hondekop

Gestart door gerco, 14 december 2008, 19:49:35 PM

gerco

De toilet ramen in de hondekop hebben weer een speciale vorm

Met de folie heb ik er dit van gebakken

Wat ik nu zoek zijn foto's waar de schortplaten goed opstaan.

Gr. Gerco

gerco

Even en update. De wanden die jullie tot nu toe gezien hebben zijn een beetje veranderd. De derde laag (de binnenste) is veranderd en helemaal pas gemaakt aan de piko bodem. Na verschillende uitprobeersels is nu eindelijk de goede contour gevonden. Wat ik niet verwachte verschillen de bodems van elkaar. In de komende week komen de foto's hiervan weer op de site.

gerco

Na de nodige veranderingen, uitprobeersels en een hoop afval zijn de wanden nu definitief klaar  [:I]  (hoop ik)

Voor het verhaal tot nu toe klik op de onderstaande link
http://www.sleutelspoor.nl/projecten/benelux/benelux%20wanden.html#update1

gerco

De deuren van de benelux komen precies uit in het gedeelte waar de verhoging van de bodembak is. Nu hebben we meerdere keuzes. De snede precies op de rand laten vallen van de binnenste laag (zie foto) of de bodembak uitvijlen en dan de derde laag door laten lopen of een heel dun stripje styreen van 0,3 mm hier inplakken. Het verschil tussen de lagen is 0,5 mm. Er moet ook nog een trap in dit gedeelte gemaakt worden.

Gr. Gerco

rixke rail

Die mannen met hun snijmachientjes zijn ook al h??l goed bezig !
Ook hier wacht ik vol verwachting op het eindresultaat !
(Een goedkopere versie van de Benelux-hondekop ?)
Doe zo voort jongens ! [:p]
Modelspoorse groeten
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN