Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Roco 4237 Eurofima rijtuig

Gestart door the_gold, 01 november 2008, 16:48:07 PM

the_gold

bedankt voor de info[;)]
Jurgen, Is dat Nr.44661 dan?

Mvg

Jurgen

citaat:
Geplaatst door the_gold

bedankt voor de info[;)]
Jurgen, Is dat Nr.44661 dan?

Mvg



Dat is hem inderdaad. Ik heb hem nieuw gekocht in 2007, maar heb toen niet naar de nummers gekeken. Thuisgekomen zag ik dat ik 2 maal dezelfde wagen had. Vrij dom, maar ja. [:o)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

the_gold

Ach das idd dan een tegenvaller.
Ik heb vandaag nog op ebay een Nr.44661 kunnen kopen.
Mijn sleepje is compleet[:)]

Bedankt voor de info mannen! [;)]
groetjes

chef garde

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Om eventuele verdere verwarring te voorkomen. Op de volgende foto van links naar rechts:

http://www.belrail.be/media/images/car/i6a_2.jpg

Links: New Look
Midden: Memling
Rechts: C1



Terwijl die rechtse C1 dan al een I10 met airco is en geen I6 ...

Anarchy

citaat:
Geplaatst door chef garde

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Om eventuele verdere verwarring te voorkomen. Op de volgende foto van links naar rechts:

http://www.belrail.be/media/images/car/i6a_2.jpg

Links: New Look
Midden: Memling
Rechts: C1



Terwijl die rechtse C1 dan al een I10 met airco is en geen I6 ...



Het gaat hem zuiver over de verschillende kleurstellingen, niet over het type van rijtuig [;)]

Dreha

Vanaf wanneer werden deze rijtuigen (I6) in de memling of new look kleuren geschilderd?
Zijn er nu nog rijtuigen met de C1 kleuren?

chef garde

C1 niet meer, dacht dat de laatste I10 dit jaar in maart zn New Look kreeg.  Just nog hier en daar een afgeschreven DMS-pakwagen in C1, te Vorst, Aalst, Oostende, ...  Wat de uitvoering betreft: zowel de I6 als de I10 zijn begonnen in C1.  De I6'en kregen daarop de Memling, gevolgd door New Look, de I10'en zijn direct van de C1 naar New Look geschilderd.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door chef garde

C1 niet meer, dacht dat de laatste I10 dit jaar in maart zn New Look kreeg.  Just nog hier en daar een afgeschreven DMS-pakwagen in C1, te Vorst, Aalst, Oostende, ...  Wat de uitvoering betreft: zowel de I6 als de I10 zijn begonnen in C1.  De I6'en kregen daarop de Memling, gevolgd door New Look, de I10'en zijn direct van de C1 naar New Look geschilderd.



De I10 hebben ook in Memling livrei rondgereden. Niet allemaal, maar toch enkele. De andere hebben wel meteen de New Look gekregen.

Rijden die Memling I10 eigenlijk nog rond of hebben zij ondertussen ook al de New Look livrei gekregen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jurgen

citaat:
Geplaatst door chef garde

C1 niet meer, dacht dat de laatste I10 dit jaar in maart zn New Look kreeg.  Just nog hier en daar een afgeschreven DMS-pakwagen in C1, te Vorst, Aalst, Oostende, ...  Wat de uitvoering betreft: zowel de I6 als de I10 zijn begonnen in C1.  De I6'en kregen daarop de Memling, gevolgd door New Look, de I10'en zijn direct van de C1 naar New Look geschilderd.



De I10 hebben ook in Memling livrei rondgereden. Niet allemaal, maar toch enkele. De andere hebben wel meteen de New Look gekregen.

Rijden die Memling I10 eigenlijk nog rond of hebben zij ondertussen ook al de New Look livrei gekregen?



I10 memling niet meer, I6 wel nog hier en daar denk ik.