Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

bollen neus

Omdat het toch geen weer is om nen hond erdoor te jagen, begonnen aan vervuilen van de locomotief. eerst de draaistellen, wielen en dan verder foefelen tot deze dame presentabel is. ;)
Den Eric.

renstimpie

Scannen.. scannen.. scannen..  inscannen van foto's (een verzameling van +/- 300 foto's die ik heb kunnen kopen) van stations in België.
Nu bezig aan de serie Sint Niklaas - ook van de afbraak - in een sneeuwlandschap.   Nog even bekijken waar ik ze online ga bewaren.
Alvast een album bij google foto's:  https://photos.app.goo.gl/kzvTCmwFANJ4nPMn7

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

renstimpie

Citaat van: renstimpie op 12 november 2018, 22:11:58 PM
Scannen.. scannen.. scannen..  inscannen van foto's (een verzameling van +/- 3000 foto's die ik heb kunnen kopen) van stations in België.
Nu bezig aan de serie Sint Niklaas - ook van de afbraak - in een sneeuwlandschap.   Nog even bekijken waar ik ze online ga bewaren.
Alvast een album bij google foto's:  https://photos.app.goo.gl/kzvTCmwFANJ4nPMn7

Tim

nulleke te weinig gezet... :(

Tim
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

GDE

Mooie prentjes Tim . Zien mijn ogen dat goed , een daf die van huis tot huis containers verhandeld op de goederenkoer ? Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de Nmbs deze zoals door artitec uitgebracht nooit hadden gehad . Ik kan ook verkeerd zijn . Heel leuke documenten Tim

renstimpie

Goed gezien!  In de club hadden we het ook al gezien met het bekijken van de foto's. Hij heeft dus werkelijk bestaan.

We doen rustig voort tot alle foto's ingescand zijn..  20 per avond is voor mij wel de max.. ;)
14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

GDE

Ik wist dat er een Nmbs daf in het Nederlands daf museum staat . https://goo.gl/images/4A4amK . Misschien ging het dan over de Brekina Mercedes van huis tot huis die niet had bestaan . Ik kijk alvast uit naar uw volgende foto's Tim  ;)

Paulogic

Die lange smalle loodsen, zijn dat locloodsen ? ik kan het niet zo goed uitmaken.
Die foto's geven toch wel een aparte omgeving/sfeer terug.
mvg,
Paul(ogic)

bollen neus

Bedford, Daf, waren meest gebruikte camions voor in dienen tijd, stonden allemaal mooi op eer rijtje naast de bussen die daar ook een standje hadden. Vervlogen tijden inderdaad.
Den Eric

bollen neus

Laatste hand aan het leggen van de verbouwing aan de M17 Nordjyske Jernbaner. Vervuiling is ook reeds passé.
Den Eric.

Dirky

20181114 003 by Dirky dyniMo, on Flickr

Eerste stukken voor iets Belgisch gefreesd...

Michiel

"Iets Belgisch" met een herkenbare lijn... M2 in schaal 1...?  ::)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Dirky

yep... een 59 met een sleepje M2 (voor zover ik er iets van weet zullen de M2's zeker groen moeten zijn, niet?)
Jammergenoeg zijn foto's van een 59 met M2's schaars...

ACFI

ter inspiratie ...
van treinfoto2000.be. Maar inderdaad een uitzondering.