Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

dani

S-Bahn stationnetje "dicht doen" en  de laatste afwerking  doen, even tussen het werk door.

Oh ja, en vloeken op de DCC software die ineens niet meer werkt nu...  Zou het aan de voeding liggen ?  ik weet het niet ....

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

59erke

aan het vloeken omdat het maar niet lukt om de fries boven "la gleize II" te installeren. >:(

Heb mij al moeten tegenhouden om het hele boeltje buiten te gooien.

Als het echt niet lukt, dan wordt het muurmontage, dik tegen mijn goesting  :(

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

loebaske

Afblijven Koen, deur toe en morgen met frisse moed opnieuw beginnen en het lukt wel...

knibbelknabbel

Citaat van: raf op 30 oktober 2015, 09:12:03 AM
foto van een model gevonden dus of het juist is ??? maar ik heb dus 2 radiatoren te veel liggen en dus moeten ze allemaal opschuiven zodat ze terug in het midden liggen
ook de dikke buis aan de zijkant moet ik nog zetten, de twee platformpjes en de twee hand relingen of wat ze ook mogen zijn 



dat is dus voor de volgende die gemaakt gaat worden maar dan in doorkijk giethars
proberen of ik de vensters alleen kan gieten in dat spul en de rest in gewone hars
gr raf

Leuk om mijn foto hier terug te zien  ;)

eddy

Isolatoren aan betonnen palen bevestigen.



groeten eddy

oebr

iets gelijkaardigs als wat Gerolf aan het maken is (servosturingen) maar dan met Arduinootjes.
En passant C/C++ aan het bijleren als bonus. (de hardware is hier wat simpeler en blijft beperkt tot een shieldje met optocouplerkes en wat connectoren)
Blijkt dat je die printjes ook kan laten converseren (wel zoals een papegaai die je eerst alle uitdrukkingen moet aanleren), en dat is best wel grappig.
Voorlopig is de link met modelspoor wel nog wat vaag, voel me meer zo'n nerduino. Morgen de nieuwe MSM gaan kopen ter compensatie.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

raf

Hallo Joeri

ja jij blijkt de enige te zijn waar ik een foto vond van het dak van de grote brossel
in welk materiaal heb jij die brossel gemaakt ???
is het polyesterhars met gele ruiten of heb je ook clear giethars gebruikt en zijn ze echt gelijk glas doorzichtig
graag je bevindingen bij de bouw van dit model want daar vind ik dus weinig van terug
welke loc heb je als donor gebruikt om BV het chassis en de wielen van te gebruiken
ik heb een BoBO diesel van de sf op het oog maar daar zijn de wielen 0.5 cm te groot van om de bumpers op gelijke hoogte dan de anderen te krijgen

afdraaien is natuurlijk een optie maar daar begin ik niet graag aan
jij hebt hem gemaakt met de centrale lamp en ik ga hem maken met de twee lampen en misschien later die met die ene lamp ook nog als ik genoeg donor loco's vind

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

loebaske

Amaai... Eddy, heel knap, die van mij zullen er anders uitzien, kwestie dat het een paar jaar nadien zal zijn  ;)

raf

ja gelijk geven dit is knap gedaan
ik hoop dat als ik aan mijn palen begin dit ook zo klaar kan krijgen
dacht dat ik er een 200 nodig had en dan nog de houten palen er tussen in want hier staan ze gemixt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Gerolf

Mooie isolatoren, Eddy. Zelf gemaakt ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

bollen neus

Genieten van de herfstzon en de bladeren tellen die van mijn kriekenboom vallen.
Den Eric.

Stedahult

Vandaag de schakelpanelen gemaakt, voorzien van schakelaars en gemonteerd.
Kan de Mrs. ze komende week gaan aansluiten. Das weer een schrapje van de lijst.
Mvh. Steef

raf

gisteren doorzichtige polyester gehaald en proberen van daag reeds een mooie kap te gieten
in deze polyester kan men dus zeer dun vlies mee in verwerken wat nadien onzichtbaar gaat blijven ook in de ruitjes(is me beloofd)
dan kan de kap veel dunner gemaakt worden maar toch enige stevigte blijven houden
dit is reeds in aanloop naar de kopjes van de ar54 die ik ga maken
dan zitten de vensters er meteen mee ingegoten als ook Bv de ruiten wissers
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.