Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

dani

sterkte, Dennis !!  en succes met de dochter.
Een ziekenhuis opname is niet meteen het meest aangename, maar soms is het nodig voor hun welzijn...  Even diirbijten, makker !
Misschien kan het toch nog vermeden worden.

Bij Srah komt het wel in orde.  Zij is nu 15 en heeft  gemiddeld 2 a 3 opnames per jaar achter de rug, voor haar is het "routine" , mede als gevolg van haar  Mucoviscidose.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Bolje

Veel sterkte Dani en Dennis, allez voor de kroost dan toch.
Hopelijk verloopt alles volgens plan en komt alles spoedig weer goed.
Vele groeten,
Ronald

raf

een tekening gevonden van de 554


niet makkelijk om er eentje te vinden amaj ik heb nogal moeten zoeken
maar ik denk dat ze wel allemaal even breed waren en dus kan ik van de kleine de afmetingen gebruiken

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Gerolf

Dani en Dennis: ik hoop mee op spoedige beterschap !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

ERVIN

Als er intensief gereden wordt , moet er af en toe ook eens getankt worden natuurlijk.

Avondstemming in het tankdepot.




doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jb

Ik ben nog nooit een naftstation tegen gekomen met de trein...   ::)
Dat moet inderdaad ook gebeuren! Mooie foto's Erwin

Hoeveel liter/quib pakken die eigenlijk mee, daar heb nu is geen gedacht van se...en wat is hun verbruik?
De boot waarop ik werk, de twee hoofdmotoren (2x19200kw) slurpen 8000ltr/u bij 100% belasting....dit kan je natuurlijk niet vergelijken. Opslag tanks in totaal 6000m3 HFO, genoeg voor een maandje 24/7 plezier  ;)  MDO hebben we ook, maar wat minder, 600m3.

ERVIN

Die tankstations zijn er wel degelijk hoor , maar dat zie je als reiziger maar zelden.

Het verbruik weet ik niet , maar hieronder zie je hoeveel de Class 66 mee kan nemen.


krispy

Ferm Erwin , hier wordt het tijd voor een restauratie , het monster ( de kater) heeft toegeslagen en men perronoverkapping stuk gemaakt , dat is dus balen .

Verder het ik gisteren in men mrdirect pc de HD vervangen door een compact flash card , waardoor er geen bewegende delen meer inzitten , de HD begon kuren te krijgen, en een nieuwe kopen voor max 1000 Mbyte van te gebruiken is zonde , dus CF card van 16 Mb doet perfect zijn werk , en wat tof is power on, 3sec en Mrdirect is opgestart  ;)

Het convertortje om de CF op de ide bus te pluggen koste slechts 9 euro vandaar de goedkoopste oplossing
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

jb

6 m3. Weer wat wijzer, bedankt.

Poezen en scenery gaan niet samen...hier ook een voorkomend probleem tijgers op de baan  :( 

succes

eve



Hier tanken klazen : Ramskapelle.

Erik

Fastfly

Ik heb ook al wel eens gezien dat er soms gewoon een tankwagen naast een loc parkeert, ik geloof dat dat op Schijnpoort was.

raf

heeft er iemand foto's van een oud diesel tankstation
ik heb er een kleintje nodig voor een verloren plaats op de baan op te vullen
liefst iets uit de buurt van mol, hasselt of een van de rangeer terreinen in de buurt van zwartberg
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Gerolf

@ Raf: stel zulke vragen in een apart draadje - de kans dat je vraag hier "verdwijnt" tussen de rest is héél groot  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

raf

kweet het maar de vraag was niet zo belangrijk dat ik er een draadje over wilde openen
maar het kon zijn dat er iemand een foto bij de hand had en dan had ik die opgeslagen om er later iets mee te gaan doen

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.