Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Waar zijn we nu mee bezig ?

Gestart door Peter, 15 november 2004, 10:24:12 AM

reeves

Is kleefgips gewone Rottband gips?

Groet Tom

Klaas Zondervan

Ik had ook nog nooit van kleefgips gehoord. Maar even googlen leerde me dat het gips is waar stoffen aan zijn toegevoegd waardoor het gips een hoge kleefkracht krijgt.
En het heet dan ook gewoon kleefgips. Geen Rotband dus.

dani

kleefgips is het soort gips dat ook gebruikt wordt om bvb  Gyproc  platen tegen een muur te kleven ipc met een onderstel van latten of alu profielen te werken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

loebaske

De kleefgips dat ik altijd gebruik is L-fix
snel droog en je kan een volledige heuvel/berg landschap doen op enkele uren, geschilderd inbegrepen...

bollen neus

Bovenkant van wagon is gedaan, morgen wat uitlopers maken of is dit fout geschreven?
Den Eric.

SuSke

Zolang het geen "uitschuivers" worden  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kees-Jan

Aan het rommelen geweest met de ESU programmer en zelf wat geluid in de decoder gestopt  ;)

https://youtu.be/5f0TKK9PgbA

reeves

Gaat ie ook springen Kees ?  ;D

Groet Tom

gledina

Heb juist de sporen van het schaduwstation Waldbach elektrisch aangesloten, elk spoor wordt gesoldeerd. Dit neemt veel tijd in beslag, je ziet er niet veel van boven de baan, maar is wel nodig om de treinen goed te laten rijden.

Dieter
HO 2R DCC , 9mm DCC (N), een beetje Z & lid van MTD
Tuut, Tuut zei den trein en 't station vertrok.

Kees-Jan

Citaat van: reeves op 08 september 2015, 21:49:39 PM
Gaat ie ook springen Kees ?  ;D

Groet Tom

Ja  ;D ;D ;D. Was hem net al kwijt toen die over de bank sprong zo op schoot van Daisy.

ceuleer

man man, Daisy Duke, waar is de tijd..... :P

bollen neus

De platforms spoor O zijn in de primer gezet en reeds gespoten in zwart+ vernis. Tis een volledig ander zicht dan messing en zilver/nikkel kleur natuurlijk. Laatste gaatjes gecontroleerd en body kan ook in de primer, ook de bestelde Weinert onderdelen worden meegenomen, deurgrepen en spiegels liggen klaar voor volgend spuitwerk of was het spruitwerk?
Den Eric.

Martin Welberg

Pfffffff, 3 banen afbouwen, grasmatten, bomen en tussendoor ook nog wat meubelmaken ::) ::) ;) ;)

Metpetergaathetbeter

nu dacht ik dat je zou antwoorden 14 800 gaatjes maken !  ;D ;)